Eigenlijk heb je geen water nodig zolang je onder een uur loopt. Maar je moet van tevoren genoeg drinken, dat is de sleutel.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Net weer geweest: 25 min, 9,52 km/u. Snelste tijd tot nu toe, maar eigenlijk had ik liever 35 min gelopen met deze tijd of evt iets langzamer (9,43 minimaal). Het blijft lastig, je energie doseren. En ik denk dat ik ook maar eens voor een gordel met flesjes moet kijken, want ik word toch wel wat dorstig tijdens het lopen.
Dat doe ik dus nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je geen water nodig zolang je onder een uur loopt. Maar je moet van tevoren genoeg drinken, dat is de sleutel.
Ik lees juist overal vanaf een uur. Anders hadden ze wel een waterpost bij cpc 5 km ingesteld..quote:Op maandag 14 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Vergeet het steeds. Jij had gisteren dus ook niet genoeg gedronken van tevoren?
.
En ik las elders juist dat je er vanaf een half uur verstandig aan doet water mee te nemen.
Ik ben dan nogal bang dat ik me zou verslikken?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop altijd met kauwgom in tegen de dorst. Dan krijg je in ieder geval geen droge mond.
Verslik je je normaal gesproken ook als je kauwgom eet dan? Dan moet je toch maar dat plaatje met je NAW gegevens om je nek dragen. Vergeet er niet op te zetten of je donor bentquote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben dan nogal bang dat ik me zou verslikken?
Nee? Maar tijdens t lopen kan je nogal wat sneller struikelen, of je ademt even verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verslik je je normaal gesproken ook als je kauwgom eet dan? Dan moet je toch maar dat plaatje met je NAW gegevens om je nek dragen. Vergeet er niet op te zetten of je donor bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |