Gewoon lekker 30 min gaan lopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:28 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, ik vraag me eigenlijk af of les 27 wel de laatste is. Evy zelf zegt van wel maar in het PDF bestand staat dat er nog een week 10 is en in de laatste les is er nog steeds een minuut wandelpauze, terwijl het volgens mij toch echt de bedoeling is om 30 minuten aan een stuk door te kunnen hardlopen. Of moet ik na deze les gewoon zelf voor het eerst echt 30 minuten gaan hardlopen?
Hardloopkleding is inderdaad de investering meer dan waard. Maar er zijn ook verschillen tussen hardloopkleding en hardloopkledingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Net gelopen: 5 km, 9,46 km/u. Ging heel lekker, al kreeg ik na 25 minuten een steek en moest ik mezelf echt door de laatste paar minuten heen slepen. Maar vgl met de laatste keren ging het top
. Vrijdag weer!
En wow, wat maakt lopen in speciale hardloopkleding een verschil zeg! Voorheen plakte ik aan alle kanten en nu is het alleen onder m'n oksels een beetje vochtig. Ik wil nooit meer in katoen lopen!
.
M'n hele lijf is nu ook lekker warm.
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hardloopkleding is inderdaad de investering meer dan waard. Maar er zijn ook verschillen tussen hardloopkleding en hardloopkleding
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Maar gebaseerd op mijn ervaring van vandaag is dit een prima keus geweest
. Als ik weer geld heb nog maar eens een setje halen
. En mooi dat ik in de winter ook niet meer in katoen ga lopen
.
Schoenen niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn beste aankopen: Een jasje (met dit weer niet meer nodig, maar wat heb ik daar veel aan gehad zeg!) en goede sokken. Makes all the difference
Schoenen uiteraard het allerallerbelangrijkst, maar die reken ik al mee als standaard aanwezigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schoenen niet?.
Ik vind eigenlijk alles wat ik heb gekocht wel vrij essentieel:
- schoenen
- sokken
- beha
- nieuwe outfit
Heb ook nog ergens een hartslagmeter liggen, misschien neem ik die ook nog eens mee voor de gein.
Zijn er hier meer dames die in een kort broekje durven te lopen?Ik vond mezelf gisteren huge in de spiegel, maar vanochtend vond ik het weer meevallen
.
Ik heb op jullie aanraden laatst een sport bh gekocht, maar ik merk eigenlijk geen verschil. Hij zit wel goed enzo, maar ik heb waarschijnlijk zulke kleine boobs dat het bij mij toch al niet veel bewoogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schoenen niet?.
Ik vind eigenlijk alles wat ik heb gekocht wel vrij essentieel:
- schoenen
- sokken
- beha
- nieuwe outfit
Heb ook nog ergens een hartslagmeter liggen, misschien neem ik die ook nog eens mee voor de gein.
Zijn er hier meer dames die in een kort broekje durven te lopen?Ik vond mezelf gisteren huge in de spiegel, maar vanochtend vond ik het weer meevallen
.
Schijt aan hebben idd. Ik vind dat veel vrouwen een dikke kont hebben in een hardloopbroekje, dus dat ligt vast gewoon aan het broekje, niet aan de vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:01 schreef GotC het volgende:
Mijn doel is om er ok uit te zien in zo'n kort broekje..Mja, misschien moet ik schijt eraan hebben![]()
Hardloopkleding is echt heerlijk. Moet er niet aan denken om in katoen te lopen
Nee, vandaag en gisteren was het inderdaad al lenteweer. Misschien dat ik voor deze week maar moet gaan zoeken naar mijn korte broek van 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schijt aan hebben idd. Ik vind dat veel vrouwen een dikke kont hebben in een hardloopbroekje, dus dat ligt vast gewoon aan het broekje, niet aan de vrouw.
En het is dus echt niet nog te fris om in een korte broek te lopen. Zelfs tijdens het inwandelen had ik het niet koud.
Is je run wel goed getracked? Als je je tijd weet kun je ook nog wel handmatig je tijd erbij doen, net als dat je de route nog kunt aanpassen trouwens. Gemiddelde snelheid zou dan in ieder geval nog wel moeten kloppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Ticootje het volgende:
Wow!! Ik heb les 20 gelopen. 4x 8 dus. Ik liep op een gegeven moment achter een scootmobiel, dat was vet relaxt! Heerlijk meelopen op constante snelheid. M'n runkeeper deed alleen raar! Dus m'n run van vandaag kon niet gesynct worden naar runkeeper, dus ik hem m handmatig toegevoegd. Beetje balen want ik had ook echt weer een goede tijd neergezet. Anyway 5,69 km gelopen. Ik denk ook dat als ik inderdaad 30 minuten loop ik iets meer dan 5 km loop.
Ik had er ook zin in vandaag. Maar halverwege ging mijn zij steken. Morgen nog maar eens een poging wagen, qua conditie ging het prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:36 schreef Ticootje het volgende:
Ja, ik heb de route erin gezet en m'n tijd. Maar hij pakt nu natuurlijk niet m'n intervallen ofzo. Nou ja, ik vind het belangrijker dat hij in het lijstje staat. Het was heerlijk renweer zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |