Serieus??quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef 2live het volgende:
denkt Mo dat maik zijn geheim heeft verteld, wat een doos.
nou neequote:
Ja ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop dat ze nu naar die rode bank moeten.. want ik wil om 23.00 gaan slapen!
Wtf? En ze vraagt zich niet af hoe dat overkomt op haar ouders en de rest van Nederland?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef md89 het volgende:
Monique en Maik zijn als vrienden uit elkaar gegaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel een heftige periode voor ze zijn geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef md89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
O nee!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Urb het volgende:
Servio: "Als alex er in blijft zitten dan vind ik het een heel stom programma, dan kijken er echt domme mensen"
Aww...
Ik ook niet maar ik ben verslaafd, i admitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
nou nee
Ik vond het eerst wel leuk om naar te kijken maar nu is geen bal meer aan. xD
Zoo weer zo'n vooringenomen stomme opmerkingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Urb het volgende:
Servio: "Als alex er in blijft zitten dan vind ik het een heel stom programma, dan kijken er echt domme mensen"
Aww...
Heeel goed Servio, vooral de kijkertjes thuis beledigen. De kijkertjes die bepalen of jij blijft of niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Urb het volgende:
Aww...
tot het volgende feesie met drank weddenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef md89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ex van 2 wekenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zal nog 11 weken met je ex in dat huis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |