quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Joanna tegen Guido "je krijgt tieten dikzak
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Dus die Guido weet gewoon het geheim van Alex zogenaamd al die tijd al?
hij heeft geen 2500 om te drukkenquote:
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.quote:
zou je denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
En maar janken dat ie zo benadeeld wordt door die moeilijke missie, booohooquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
En Sofia.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Nee maar dat had ie eerder toch wel, mopquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
Schei toch eens uit met die zwaarmoedigheid. Over een maand kijk je nog elke dag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
Joanna geven???quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Poll: Zou jij Joanna geven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wát vertelt ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Mo is zo'n domme kut! Vertelt ze 't tegen Servio!
ja ik snap ook niet hoe dat allemaal kanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |