Duurt wel lang inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
Ja gaan ze nog naar de bank of net?!?!?!
Ja maar niet erop komen voor het drukken, hij is echt dom blondjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
guido had het maar druk met al die documenten
Ik wilde eigenlijk al in bed liggen.. maar zit nu te wachten..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
waarom heeft hij er dan niet eerder iets mee gedaan???quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop het wel, wil zo naar bed.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef muzas het volgende:
Geen geldquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Ja maar niet erop komen voor het drukken, hij is echt dom blondje
miss heeft ie t wel goed geraden en gaan ze nu bedenken wat ze nu doenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Visual het volgende:
Waar is de stem als je hem nodig hebt?
duurt wel lang ik wil naar bedquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Visual het volgende:
Waar is de stem als je hem nodig hebt?
Hij heeft geen 2500 ?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Dus die Guido weet gewoon het geheim van Alex zogenaamd al die tijd al?
Je moet het natuurlijk wel kunnen onderbouwen. Flippie heeft een clou gehad en heeft de blauwe vaas gezien die Guido niet heeft opgemerkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
Waarom drukt ie dan niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Hij denkt dat ridder zijn geheim niet isquote:
Ik vind er weinigquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Joanna tegen Guido "je krijgt tieten dikzak
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
hij heeft geen 2500 om te drukkenquote:
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.quote:
zou je denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
En maar janken dat ie zo benadeeld wordt door die moeilijke missie, booohooquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
En Sofia.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Nee maar dat had ie eerder toch wel, mopquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie niet genoeg geld heeft schat.
Schei toch eens uit met die zwaarmoedigheid. Over een maand kijk je nog elke dag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit programma. Alles wordt voorgekauwd. Jammer.
Joanna geven???quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Poll: Zou jij Joanna geven?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wát vertelt ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Mo is zo'n domme kut! Vertelt ze 't tegen Servio!
ja ik snap ook niet hoe dat allemaal kanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel documenten heeft guido dan gezien tijdens de selectie? hij had ook info over aafke(?)
Nou blijkbaar meer dan de bedoeling is... en hij weet niet dat dat echt zijn geheim is ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan dan eerlijk gezegd, waarom heeft ie er niet eerder iets mee gedaan dan?
En hij wist de achternaam van Aafke ook al. Wat weet ie nog meer allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |