Ja weet ik, ik stel m ook nog even uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
Whoopdidoo, die kop van die grote Amineko is echt groot.Ik snap wel waarom er zoveel materiaal in gaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom bedenk ik zoiets een week na de actie met 25% korting?
Wol die je zelf niet zo snel zou kopen i.v.m. de prijs, haakboeken, dure benodigdheden voor het haken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
Verjaardag is ook zoiets, volgende maand weer, maar wat ik moet vragen...
Ik ga afzien van een meet. Het spijt me, mijn prive en nu ook nog eens mijn werk vs studie ligt geheel overhoop. Op zich heb ik niets op die dag, maar ik loop mezelf een beetje voorbij de laatste tijd dus ik moet pas op de plaats maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef StefanieV het volgende:
Hmm Rotterdam was een half uur dichter, maar Utrecht is even ver.. Ik twijfel nog even of ik kom hoor, graag maar 2uur is natuurlijk wel lang om even op en af te gaan rijden..
Redostrike: ga je niet mee?
Spiegelei, kan jij de 13de maart? Kunnen we anders samen rijden?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef KarinvdB het volgende:
Spiegelei: veel sterkte en rustig aan, zorg eerst voor jezelf!
Ik ben zelf flink rond gaan speuren op Ravelry om te kijken wat voor kleurencombi's me aan spraken. Eerst dacht ik maar een paar kleuren te gebruiken omdat ik vind dat als je teveel kleuren door elkaar gebruikt het TE wordt en dus niet mooi. Maar toen zag ik een aantal regenboog dekens zoals deze
[ [url=http://farm5.static.flickr.com/4136/4786401969_da6427cb07_m.jpg]afbeelding ][/url]
En deze
[ [url=http://farm6.static.flickr.com/5002/5359659441_29087f313f_m.jpg]afbeelding ][/url]
Bij de eerste moet je even goed kijken maar ze zijn beide opgesteld zodat er een echte regenboog in zit dus van rood naar paars
Moeilijke hiervan is dat je wel alle regenboogkleuren moet hebben, en dat is nogal lastig met Saskia of zeeman royal. Je kan het wel aanvullen met andere merken, maar dan nog... en het kost behoorlijk wat plannen, om het echt mooi te krijgen.
Maar ik vind bijvoorbeeld ook deze heel mooi:
Cherry Blossom Afghan
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3406/3569455563_3ea8ee629f_m.jpg]afbeelding ][/url]
Aangezien ik de roze, rood en wit al flink had ingeslagen wilde ik toch proberen daar iets mee te doen, toen kwam het idee van grijs er bij, en uiteindelijk ook zwart.
Als je iets ziet dat je aanspreekt, of het nou de kleuren zijn die je wilt gebruiken of niet, let dan vooral op het contrast. Ik heb gemerkt dat een ontwerp, of het nou scrapbooken of haken of wat dan ook is, staat of valt bij het contrast tussen de gebruikte kleuren, en hoe ze naast elkaar staan.
Hier is mijn eerste vierkant, nog geen grijs, zwart of wit maar dat komt zeker nog wel. Ook m'n eerste haaksel met Saskia, ben uiteindelijk best tevreden.
[ link | afbeelding ]
Ontwerp komt uit het boek "200 blocks" van Jan Eaton.
Edit: Oh ja, en zoals belooft de foto van m'n gevoerde tas, inclusief vakjes voor patronen en m'n haaknaalden mapje
[ link | afbeelding ]
Meer foto's op Ravelry
quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:50 schreef Lyssa het volgende:
Euhm.. Tijdstip.. 13.00-13.30 zoiets?
Ja:
EsseEi
Herfstblad
Misschien:
StefanieV
Dit is nog niet veel! Waar zijn alle andere dames!
Sterkte SpiegelEi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |