die gaten mogen ook wel groot zijn. en in dat schema doen ze 't een beetje anders dan wat ik gewend ben. ik slip stitch altijd naar de eerstvolgende 'space' tussen twee stokjes-clusters voor ik begin met de volgende ronde, en dan is het eerste 'nepstokje' dus standaard de eerste van zo'n nieuw clustertje. maar zoals 't in dat schema staat kan 't ook prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Thanks, en de ene keer begin je dus met losse en stokjes en de anderekeer eindig je met stokjes. Tenminste in dat schema.
Mn gaten lijken zo groot.
olé voor whoop!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
De dag dat ik een vierkantje haak is toch echt gekomen.
Het bewijs: [ link | afbeelding ]
Nou ja euh, nergens eigenlijk, ik ben begonnen vanaf dit patroon, maar dat bleek al heel gauw niet te kloppen waardoor het lijf veel te groot werd om in het schildvest te passen, dus ben ik dat zelf groter gaan maken en aan gaan passenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh mooie schildpad!!!!!echt heeeel gaaf!
Waar staat het patroon?
Ja weet ik, ik stel m ook nog even uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
Whoopdidoo, die kop van die grote Amineko is echt groot.Ik snap wel waarom er zoveel materiaal in gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |