abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93493165
De dag dat ik een vierkantje haak is toch echt gekomen.
Het bewijs:
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:53:52 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93493196
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Thanks, en de ene keer begin je dus met losse en stokjes en de anderekeer eindig je met stokjes. Tenminste in dat schema.
Mn gaten lijken zo groot.
die gaten mogen ook wel groot zijn. en in dat schema doen ze 't een beetje anders dan wat ik gewend ben. ik slip stitch altijd naar de eerstvolgende 'space' tussen twee stokjes-clusters voor ik begin met de volgende ronde, en dan is het eerste 'nepstokje' dus standaard de eerste van zo'n nieuw clustertje. maar zoals 't in dat schema staat kan 't ook prima.
in de haak.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:54:20 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93493215
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
De dag dat ik een vierkantje haak is toch echt gekomen.
Het bewijs: [ link | afbeelding ]
olé voor whoop! ^O^
in de haak.
pi_93493250
Schildpad is kei cool loqi.

Mijn raverly is Redostrike (overal ben ik redostrike)

Ik weet niet wie het zei maar ik maak idd echt van die mannen dingen :p. Ik denk dat dat wel een beetje normaal is :p
Only Heroes live forever.
blog
pi_93495952
Jeeej wat gaan jullie hard zeg!!!

Loqi: Mooie schildpad!!!
pi_93497160
We gaan weer toevallig gelijk op Whoop, ik ben vandaag ook begonnen aan m'n eerste square. Wil een deken gaan maken van GSjes en ben eindelijk uit m'n kleurschema, rood, 2 tinten roze, wit, grijs en zwart, allemaal saskia. Moest nog wel even grijs en zwart bij halen (had maar 1 bol elk) maar ben nu compleet en dus gelijk maar begonnen. Ben nu dan ook met 3 dingen tegelijk bezig, een amineko met dun haakgaren (naald 1.75), een col met heel dik garen (naald 10) en de squares dus (naald 5, lekker verdeeld dus :))

Loqi, je schildpad is echt super geworden!! En die bloemensjaal is ook heel mooi. Zoveel leuke projecten die ik ook wel zou willen maken, teveel! ;)
pi_93497532
Ik ben nog druk bezig met het eerste vierkantje volgens mijn patroon. Het is de eerste keer dat ik op deze manier haak en er zitten wat slorigheidsfoutjes in en ik merk dat ik te strak haak...
Dus ik maak dit lapje af als proef en begin dan met een echt lapje voor mijn dekentje..
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:59:49 #58
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93501922
Oeeeh mooie schildpad!!!!! :D echt heeeel gaaf!
Waar staat het patroon? :@

En Trui je shawl is ook tof ^^ net als je kat ^^

En Whoop: jeeej een vierkantje :P het wordt nog wel wat met jou ;)
En met Nienna natuurlijk ook :) goed oefenen, komt het helemaal goed :D

Oh en ik zal die lijst bijwerken...stiekem wil ik mn ravelry naam er niet bij zetten omdat ik dan te vinden ben ;) maar ik zal het toch wel doen ;)

Lekker "vroeg" vrij vandaag :D en het was nog helemaal licht buiten! :D:D (en dit is serieus niet sarcastisch, voor mijn doen vroeg vrij)
En nu.....kan ik de hele avond haken :D en alsnog vroeg naar bed gaan
m'n schema van deze week: vandaag dingetjes haken, donderdag in elkaar zetten ;)
pi_93502364
Ik heb mijn naam even op mijn lootje geschreven.

En ik kan 13 maart ook nog! Ik heb die zondag vrij gehouden en Arnhem is prima voor me.

Ben het nadenken bij het haken een beetje zat, ik zit restjes weg te punniken 8)7
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:11:24 #60
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_93502556
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh mooie schildpad!!!!! :D echt heeeel gaaf!
Waar staat het patroon? :@
Nou ja euh, nergens eigenlijk, ik ben begonnen vanaf dit patroon, maar dat bleek al heel gauw niet te kloppen waardoor het lijf veel te groot werd om in het schildvest te passen, dus ben ik dat zelf groter gaan maken en aan gaan passen :)
Knoei
pi_93503977
Whoopdidoo, die kop van die grote Amineko is echt groot. :o Ik snap wel waarom er zoveel materiaal in gaat :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:52:14 #62
52016 Lyssa
music <3
pi_93504943
Goed!

Zal ik de knoop doorhakken?

Zondag 13 maart meet bij mij in Arnhem? Doen we net zoals de vorige meet? Ik zorg voor drinken en jullie nemen allemaal wat lekkers mee?

Wie komt er allemaal?
pi_93506172
Hmm Rotterdam was een half uur dichter, maar Utrecht is even ver.. Ik twijfel nog even of ik kom hoor, graag maar 2uur is natuurlijk wel lang om even op en af te gaan rijden..

Redostrike: ga je niet mee? :P

Spiegelei, kan jij de 13de maart? Kunnen we anders samen rijden?
pi_93506240
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Herfstblad het volgende:
Whoopdidoo, die kop van die grote Amineko is echt groot. :o Ik snap wel waarom er zoveel materiaal in gaat :P
Ja weet ik, ik stel m ook nog even uit :P
In ieder geval tot ik de kleine opnieuw heb gemaakt, en wat andere projectjes af heb.

Ik wil een deken maken, maar weet niet hoe en wat qua kleur. Heel vervelend. En hoeveel je nodig hebt enzo.
Iemand inspiratie? Wilde eigenlijk met wit en dan een soort rechthoek die steeds groter word, in principe net zoals een square. Iemand die het snapt?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:26:01 #65
244933 trovey
Nachtoele
pi_93507171
Arm is gisteravond begonnen met te demonsteren tegen het haken. }:| Dagje rustig aan doen dan maar ;( en morgen de fysio even vragen als de pijn er nog is.

Mooie schildpad en sjaal trouwens...ik wil ook een sjaal. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93507952
Ik heb mijn ronde 8 vandaag al 6 keer moeten overdoen, verkeerd tellen, teveel gedaan, eentje te weinig, daarna weer teveel. Het lijkt wel of ik me niet kan concentreren. Dus ik ga het even opzij leggen voor nu. Misschien omdat het zo een vermoeiende dag was vandaag.

@StefanieV: Is de laatste dag van de paasvakantie en dan begint men vriendin terug met haar zeer druke stageperiode dus ik wil dan liever die laatste dag nog met haar doorbrengen ;) misschien een volgende keer.
Only Heroes live forever.
blog
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:37:05 #67
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93507955
haha om de 1 of andere reden vind ik het heel eng om het nu definitief te zeggen ook al zei ik al de hele tijd dat ik wou meeten ;)
maar: ik kom de 13e! en lijkt me een goed plan over eten en drinken enzo :)

En wat had je voor tijd in gedachten? :)
pi_93508442
Wie helpt mij met mn dekendilemma?
Kleur enzo?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:44:57 #69
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93508527
Whoop: roze! :D en grijs ofzo....
of paars ^^ of alle 3....weet neit waar je van houdt ;)

kweetniet hoe veel....meer dan je denkt in ieder geval hahah ;)
pi_93508757
Roze en grijs! hmm zat net zelf te denken aan roze en zwart, maar misschien is grijs ook wel leuk. Alleen kan het nooit kopen morgen, krukken + mandje? Hoe? :P
pi_93509679
of zal ik maar beginnen aan een kussen...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:02:41 #72
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93509926
haha of uhhh tja...kweetniet....mandje om je kruk hangen;) is niet echt handig nee...

grijs is denk ik minder hard dan zwart...
pi_93510040
Het wordt een kussen. Ik wil eerst een idee hebben van hoe of wat voordat ik beslis.
En ik vind bij iedereen altijd de kleurtjes zo leuk maar als ik dat zelf dan doe is t altijd alsof de kleuren niet kloppen ofzo
pi_93510903
Waarom bedenk ik zoiets een week na de actie met 25% korting?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:19:53 #75
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93511323
hahaa whoop ik bedenk altijd de dag na m'n verjaardag allemaal handige kado's (zpagetti was het dit jaar :P) ;) en in de uitverkoop pik ik precies de dingen eruit die niet in de uitverkoop zijn ;)

Heb ook altijd dfat idee dat als ik met veel kleuren iets doe het nooit zo tof wordt als bij anderen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')