abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:05:02 #226
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93626649
Oeeh wat een vrolijkheid trui! :D

Trovey op ravelry staan ook wel wat portomonneetjes/toilettasjes ^^ niet allemaal met GSjes, maar wel leuk en beetje nuttig :D (of leuke verpakking voor je zeepjes dingen ;))

*nog 1 dag en dan is het weekend jeeej :D*
pi_93628324
Hier is het al weekend *O* :P heb al bijna 5 weken weekend :P
Maar morgen ga ik misschien werken.

Ik heb al 15 gsjes! Het gaat best wel snel! Alleen moet je het ook weer niet te lang achter elkaar doen, behalve als je even lekker simpel wil doen. Die deken komt er wel!! Alleen pas in de maand juli dan ben ik namelijk vrij. Dus dan moet het gewoon gaan gebeuren.
pi_93628833
Jeej ik heb weekend & vakantie! k ga morgen het vliegtuig in en ik mag alleen handbagage mee dus ik denk niet dat de haaknaald door de douane komt :?
haken is cool
pi_93628869
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef antartica het volgende:
Jeej ik heb weekend & vakantie! k ga morgen het vliegtuig in en ik mag alleen handbagage mee dus ik denk niet dat de haaknaald door de douane komt :?
Jawel hoor, ook wel ooit gedaan :Y Een plastic haaknaald sowieso :)
pi_93628910
ohh maar ik mag zo weinig bagage mee dat bolletjes wol ook niet passen bedenk ik me net... hihi!
k ga vandaag snel mn sjaal afhaken van multicolor, heb gister de ontbrekende bolletjes gekregen jeej! dan kan ik die mooi omdoen :)
haken is cool
pi_93633001
Mn oogjes zijn binnen! Best nog wel redelijk snel. En maar goed ook want mn moeder is gister het laatste paar kwijt geraakt :P Op de 6mm en 12 mm na dan.
Heb nu 7,5 en 10. En er zitten grotere achterkantjes bij die je dan over de achterkantjes kan doen zodat het makkelijker gaat. Misschien helpt het bij die 6mm want die gaan echt onmogelijk dicht hier. Ook staat erbij dat je ze even in warm water kan leggen, iemand ooit gedaan?
Maar ik ben blij *O*

Antartica waar ga je heen?
pi_93633198
Ik heb ze nog nooit in warm water gedaan. Ik duw mijn haaknaald altijd een aantal keer in het rondje. Dan worden mijne ook wijder. :P

Bij Echtstudio hebben ze nu het patroon van de grannytas in de shop staan, maar ik twijfel. Vind de tas wel gaaf, maar granny's haken ben ik geen fan van en van een tas voeren nog minder :P
pi_93633516
Dat kan ook, maar op zich is het wel logisch denk ik.

Patroon? Als je die tas ziet kom je er zelf toch ook wel uit denk ik?

Granny's zijn wel leuk hoor, lekker hersenloos.
pi_93633656
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat kan ook, maar op zich is het wel logisch denk ik.

Patroon? Als je die tas ziet kom je er zelf toch ook wel uit denk ik?

Granny's zijn wel leuk hoor, lekker hersenloos.
;) Gsjes haak ik liever vanaf een patroon. Ik vertel me altijd bij gsjes en daardoor snap ik de meest simpele al niet. Daarom vind ik ze niet leuk :).

Maar ik doe het toch maar niet, denk ik. Ik wil tassen met een rits, anders gebruik ik ze toch niet :P
pi_93633999
Ik kan het zelfs! Hou ook het patroon erbij hoor, maar dat is eigenlijk alleen voor de tweede ronde, maar als je er al 15 hebt gehaakt weet je het wel.

Wie zocht er nou een hobbes? http://www.ravelry.com/patterns/library/my-free-hobbes-pattern
pi_93634050
;) Ik kan het niet. Ik heb het wel gedaan hoor, maar van de 30 gsjes die ik gehaakt heb, zaten er in 30 fouten en dan is het niet leuk om te doen (vind ik :P)
Maar goed, ik maak ook in elke amigurumi fouten ;)
pi_93634226
Aaw. Gelukkig kun je nog wat anders!
Ow echt fouten? Ik kom wel eens niet uit, maar dan klopt t aantal steken wel dus dan zit er eigenlijk ook een fout in, maar dat vind ik niet echt fout.

Goh denk je inspiratie op te doen op ravelry bij een nederlandse haakgroep, kom je trui dr bloemen tegen en karin dr tas. Die had ik al gezien hoor :P
pi_93634426
:P Ik heb dyscalculie en dat merk ik met haken toch wel. Ik kan ook niet goed tellen.

Ik vind dat de boekjes veel te lang op zich laten wachten. Ik wil nu alle boekjes die uitkomen dit jaar, grr :(

Haha, Whoop, dat heb ik vaak op Flickr. Daar kom ik trui en Karin ook regelmatig tegen. :P
pi_93636266
Ik zet m'n plaatjes op flickr omdat dat zo makkelijk samen werkt met ravelry :) maar daar zet ik ze verdser niet in een groep dus toch wel grappig dat je het daar ook vind.

Ben nu dezelfde square aan het haken met naald 3.5 ipv 5, heel stukje kleiner en wat netter maar ook veel stugger. Dat zal het niet worden denk ik. Misschien doe ik er ook nog wel eentje met 4, dan heb ik wel mooie voorbeelden van het verschil...
pi_93636863
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef KarinvdB het volgende:
Ik zet m'n plaatjes op flickr omdat dat zo makkelijk samen werkt met ravelry :) maar daar zet ik ze verdser niet in een groep dus toch wel grappig dat je het daar ook vind.

Ben nu dezelfde square aan het haken met naald 3.5 ipv 5, heel stukje kleiner en wat netter maar ook veel stugger. Dat zal het niet worden denk ik. Misschien doe ik er ook nog wel eentje met 4, dan heb ik wel mooie voorbeelden van het verschil...
Hoe werkt flickr samen met Ravelry dan? Ik kan het zo namelijk nergens vinden.
pi_93636869
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef Herfstblad het volgende:
:P Ik heb dyscalculie en dat merk ik met haken toch wel. Ik kan ook niet goed tellen.

Ik vind dat de boekjes veel te lang op zich laten wachten. Ik wil nu alle boekjes die uitkomen dit jaar, grr :(

Haha, Whoop, dat heb ik vaak op Flickr. Daar kom ik trui en Karin ook regelmatig tegen. :P
Goh wel een berichtje tikken voordat je invoeren doet.
Maar als je dyscalculie hebt is het wel logisch dat je dat merkt met haken hoor. Dan is het eigenlijk alsnog knap. Al zijn er wel verschillende mate maar toch.

Ik wil ook nu een nieuw boekje. Ach er is nog zoveel al ga ik nu met pensioen dan kun je nog niet haken wat je wil zo veel is er.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:11:49 #242
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93637290
trui :o wat doe je! Dat vest :o
pi_93637909
Vraagje, als je een gs maakt met meerdere kleuren, doe je dan je laatste vast met een halve vaste, en hoe doe je dan de nieuwe kleur erop?
pi_93638005
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraagje, als je een gs maakt met meerdere kleuren, doe je dan je laatste vast met een halve vaste, en hoe doe je dan de nieuwe kleur erop?
Ik zet die dan gewoon weer met een halve vast om het kettinkje heen. Zit ie meteen goed vast :Y
pi_93638032
In zo'n gat zeg maar?
pi_93638130
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
In zo'n gat zeg maar?
Ja
pi_93638231
Ga het eens proberen, ik heb dan altijd het idee dat dat los gaat.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:35:37 #248
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_93638355

Uiltje O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_93638396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ga het eens proberen, ik heb dan altijd het idee dat dat los gaat.
Je moet wel die laatste halve vaste waarmee je een ronde sluit goed vastzetten ja :) Ik haal altijd de draad door het lusje, zodat je een soort knoopje krijgt. En als je dan de nieuwe kleur met een halve vaste vastzet leg je eigenlijk ook gewoon een knoopje.
pi_93638614
Hmm ben niet zo zeker van de vastbaarheid van mn draadje, maar na het afhechten blijft ie natuurlijk sowieso wel zitten.
Eigenlijk niet eens zo erg...
Waarom ben ik ooit begonnen met haken, ik wil te veel!

Leuk uiltje! dacht eerst dat het een beest van bovenaf was maar toen stond er dat het een uiltje was.
Je keert je werk niet he? Of ligt dat nou aan mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')