Jawel hoor, ook wel ooit gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef antartica het volgende:
Jeej ik heb weekend & vakantie! k ga morgen het vliegtuig in en ik mag alleen handbagage mee dus ik denk niet dat de haaknaald door de douane komt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat kan ook, maar op zich is het wel logisch denk ik.
Patroon? Als je die tas ziet kom je er zelf toch ook wel uit denk ik?
Granny's zijn wel leuk hoor, lekker hersenloos.
Hoe werkt flickr samen met Ravelry dan? Ik kan het zo namelijk nergens vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef KarinvdB het volgende:
Ik zet m'n plaatjes op flickr omdat dat zo makkelijk samen werkt met ravelrymaar daar zet ik ze verdser niet in een groep dus toch wel grappig dat je het daar ook vind.
Ben nu dezelfde square aan het haken met naald 3.5 ipv 5, heel stukje kleiner en wat netter maar ook veel stugger. Dat zal het niet worden denk ik. Misschien doe ik er ook nog wel eentje met 4, dan heb ik wel mooie voorbeelden van het verschil...
Goh wel een berichtje tikken voordat je invoeren doet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb dyscalculie en dat merk ik met haken toch wel. Ik kan ook niet goed tellen.
Ik vind dat de boekjes veel te lang op zich laten wachten. Ik wil nu alle boekjes die uitkomen dit jaar, grr
Haha, Whoop, dat heb ik vaak op Flickr. Daar kom ik trui en Karin ook regelmatig tegen.
Ik zet die dan gewoon weer met een halve vast om het kettinkje heen. Zit ie meteen goed vastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vraagje, als je een gs maakt met meerdere kleuren, doe je dan je laatste vast met een halve vaste, en hoe doe je dan de nieuwe kleur erop?
Je moet wel die laatste halve vaste waarmee je een ronde sluit goed vastzetten jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ga het eens proberen, ik heb dan altijd het idee dat dat los gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |