abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:55:49 #126
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_93476041
Ben pitten, truste :W :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:09:33 #128
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_93476253
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:59 schreef Drifter__ het volgende:

omgggg....tranen van het lachen _O- _O-
Geweldig! _O- _O_
Je ziet die kip denken: ik wil weg bij die gek!
En hoe ie aan het eind alles omflikkert _O-

Ik zou alleen nu nog de tekst willen weten :D

Slaap lekker allemaal, ik ben er ook weg van :W
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:40:32 #129
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93476711
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:52:40 #130
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_93476820
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 02:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

*O*

Edit: Oh, het enige verschil is konten. ;(
Onze vriendin uit Benghazi kan geen filmpjes bekijken, maar misschien kan iemand hem naar haar toe mailen? _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 maart 2011 @ 03:02:59 #131
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93476916
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:23 schreef bokaal het volgende:
Venezuela gaat in zee met Libi // AJE:
[ afbeelding ]

Chavez steunt Libi, een oude vriend, maar staat niet achter elke keuze die gemaakt is.
En ik had nog een heeeeel klein beetje het idee dat Chavez minder erg was dan dat sommige mensen hem neerzetten. Maar dat is nu ook foetsie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 02:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onze vriendin uit Benghazi kan geen filmpjes bekijken, maar misschien kan iemand hem naar haar toe mailen? _O-
Op een schijfje? :P
pi_93477102
Hoe zit het eigenlijk met die regering vliegtuig die is neergeschoten? Kennelijk is ook een RAF hercules per ongeluk beschoten door rebellen, waarvan een kogel de helm van de Britse pilot raakte. :D
pi_93477210
Wij moeten deze gek van de macht halen.

Amerikaanse treopen hebben alreeds tactische posities rondom Libie genomen:

http://www.telegraaf.nl/b(...)ne_Libi__.html?p=4,1
  dinsdag 1 maart 2011 @ 05:31:05 #136
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_93477301
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 04:28 schreef vergezocht het volgende:
Wij moeten deze gek van de macht halen.

Amerikaanse treopen hebben alreeds tactische posities rondom Libie genomen:

http://www.telegraaf.nl/b(...)ne_Libi__.html?p=4,1
Amerika dat op het laatste moment in wil vallen. _O-

Wanneer mensen erom vroegen waren zij stil en toen wanneer mensen 90/95% van Libie hebben overgenomen en duidelijk hebben gemaakt dat ze geen hulp van buitenaf willen, wilt de USA opeesn binnen vallen? :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
  dinsdag 1 maart 2011 @ 05:58:00 #137
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93477327
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 05:31 schreef rakotto het volgende:

[..]

Amerika dat op het laatste moment in wil vallen. _O-

Wanneer mensen erom vroegen waren zij stil en toen wanneer mensen 90/95% van Libie hebben overgenomen en duidelijk hebben gemaakt dat ze geen hulp van buitenaf willen, wilt de USA opeesn binnen vallen? :')
Nou ja, dat staat er ook weer niet meteen. Ze hebben alleen de troepen nu zo geplaatst zodat ze flexibeler kunnen optreden als dat nodig is.
pi_93477654
Niet zoveel gebeurd zie ik wel. Nieuwsuur was gaster wel super interessant. Maar het meeste wist ik eigenlijk. En dat zal bij jullie niet anders zijn. :) :W
Zoon van Tolmai.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:56:38 #139
pi_93477765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 03:02 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

En ik had nog een heeeeel klein beetje het idee dat Chavez minder erg was dan dat sommige mensen hem neerzetten. Maar dat is nu ook foetsie.

[..]

Op een schijfje? :P
email? :P
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:02:58 #140
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93477834

Iyad El-Baghdadi

A few clarifications about the maps...
First, I don't think I'll update the full-Libya map after today. The action is around Tripoli.
Second, I'm working on an even more detailed map of the Tripoli area, to the road/neighborhood level.
Third, I'm soon adding checkpoints and reported Gaddafi troop concentrations on the map.

However, I must make it clear I will NOT update the map with protests or resistance forces. I don't want to compromise people on the ground.

As for the first map (all Libya), if anyone wants the Illustrator file, tweet me. I'm done with it, you can edit it freely.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_93477894
Goedemorgen allemaal!
Vandaag wordt het interessant te zien hoeveel mensen deelnemen aan de 'Zimbabwe Million Citizen March'. Niet alleen omdat dit gevolgen kan hebben voor sommige andere landen in West en Oost-Afrika -en dus ook op mij-, maar ook omdat Mugabe en Khadaffi 'boezemvrienden' zijn en Zimbabwe 1 van de laatste landen is waar Khadaffi nog naar toe kan vluchten.

En stel dat de geruchten waar zijn dat Zimbabwe troepen heeft gestuurd naar Libie -met name de Afrikaanse media hebben hier over bericht: http://www.afrika.no/Detailed/20328.html http://www.thezimbabwemail.com/zimbabwe/7397.html -, wat zal Mugabe doen als hij zelf geconfronteerd word met een woedende bevolking? Ze terugroepen en onze Libische vriend aan zijn lot overlaten? Hoogstwaarschijnlijk wel ja, aangezien deze lieden als het er echt op aan komt toch echt alleen aan zichzelf denken...

Echter, ik ben bang dat het protest in Harare vandaag keihard de kop wordt ingedrukt om nieuwe protesten te voorkomen. Mugabe is een paria en zijn vrienden uit Libie en Noord Korea zullen echt niet jammeren als er hier een paar doden bij vallen.
Maar wie weet! Er zijn immers wel meer onverwachte dingen gebeurd de afgelopen maanden...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:16:18 #142
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93477973
Oei, ook demonstraties in Zimbabwe dus.
Heb je enig idee of het een grootschalig protest wordt Aerdt?
Hoe zit het in Zimbabwe met de communicatie tussen mensen?
Is er sprake van veel internetverkeer?

Ik ben benieuwd of de protesten overgenomen zullen worden door de meer zuidelijke landen in afrika.
Ik zou graag zien dat landen als Mauritanie en Zimbabwe van regime gaan veranderen namelijk....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:28:13 #143
pi_93478112
http://www.salon.com/news(...)ar_crimes/index.html

Amerika is bang dat Bush (ooit) vervolgt gaat worden voor oorlogsmisdaden, vandaar dat ze moeilijk doen over vervolgingen rond MO-dictators en huurlingen.
pi_93478180
Ik ben bang dat het compleet gaat falen. Mugabe, ooit de held van de natie, is nu zo geschift als wat en zal elk middel gebruiken om dit de kop in te drukken.
Ooit was het de graanschuur van afrika, maar tegenwoordig straatarm. Aangezien het westen hier geen belangen heeft zal het ook niet ingrijpen en van de Afrikaanse Unie moet de bevolking ook niets verwachten, aangezien een aantal van deze leiders weten dat zij wel eens de volgende kunnen zijn waar het volk de straat op komt.

2 interessante links:
http://english.aljazeera.(...)113151258342215.html (dan weet je ook gelijk waarom dit protest wss op niets uitloopt)
http://news.myjoyonline.com/features/201102/61974.asp (Over het feit dat de Afrikaanse Unie passief toekijkt naar wat er in Libie gebeurd)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:38:14 #145
pi_93478233
De mensen doen het zelf in het MO. Dat is Zimbabwe niet anders.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:43:32 #146
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_93478293
Ik zal die links vanavond bekijken, moet zo aan het werk en kan voorlopig even niet het internet op...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_93478438
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De mensen doen het zelf in het MO. Dat is Zimbabwe niet anders.
Zimbabwe valt helaas niet te vergelijken met het Midden-Oosten.
Ten eerste, de meeste mensen wonen op het platteland met geen toegang tot internet of enig ander communicatie middel.
Dit terwijl in het Midden-Oosten je gigantische steden heb waar het makkelijker is om dingen te organiseren.

Ten tweede, het midden-oosten heeft veel jongeren en met name hoog opgeleide jongeren. Deze waren het dan ook die de opstanden begonnen.
In Zimbabwe is dit niet het geval. Sterker nog, hoog opgeleide mensen worden gezien als een gevaar voor het regime. Vele honderdduizenden van hen zijn gevlucht.

Ten derde, het westen zal ingrijpen in het Midden-Oosten -zoals nu ook in Libie gebeurd- als er buiten proportioneel geweld word gebruikt.
Dit zal niet gebeuren in een arm land -waar we geen belangen hebben- als Zimbabwe ben ik bang.

De link verteld hoe 45 oppositie leden afgelopen zaterdag zijn opgepakt en gemarteld door de politie omdat ze de situatie in het Midden- Oosten bespraken.
Ze worden beschuldigd van hoogverraad en riskeren de doodstraf.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:04:37 #148
pi_93478601
Met alle respect aerdt, je hebt natuurlijk veel meer kennis over de lokale situatie dan ik. Maar iedereen kwam met dezelfde verschillen aanzetten in het MO.

"Tunesie is geen achterlijk land"
"Egypte is Tunesi niet"
"Bahrein is Egypte niet"
"Lybi is geen Tunesi of Egypte."

Een heel bijzonder land is Noord-Korea. Zelfs daar zijn al demonstraties geweest.

We wachten het rustig af :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 01-03-2011 09:33:08 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:42:54 #149
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93479394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:59 schreef Drifter__ het volgende:

omgggg....tranen van het lachen _O- _O-
Die maniertjes er ook bij, met die zonnebril :D _O- ik versta er geen zak van, maar dan nog is het grappig!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:48:33 #150
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93479526
The Craziest Guy in the Room: A Portrait of Gaddafi

Three inches from one of the most notorious dictators in history, the photographer Platon focused tightly on the black eyes glaring at him through his lens. There was nothing in them, he said. It's like his soul had been scooped out of his head and taken away.

The result, a dark and menacing portrait of Libyan leader Muammar Gaddafi, appeared on the cover of TIME International on newsstands last week. Platon captured the cold stare of the dictator in 2009 during the U.N. General Assembly while shooting a portfolio of world leaders for the New Yorker magazine.

Platon then caught a glimpse of Gaddafi's speech. It was written in red crayon, in giant letters, like a six-year-old kid would write it. And it was written on about twenty pieces of tatty paper torn out of a book, in Arabic. It felt like notes of a madman.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')