I'd love to see you try, gekke Mo-clone!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het antwoord dat ik in gedachte heb is weinig ladylike en zou Bommie nog rode oortjes bezorgen, dus dat houd ik dan toch maar wijselijk binnen..
ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
ik ook bij haarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef Darklight het volgende:
Laura begint ook al te gapen bij Alex
Hij is een eenzijdige conversatie aan het houdenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef Darklight het volgende:
Laura begint ook al te gapen bij Alex
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef beequeen het volgende:
Is Pb echt de enige die die saaie kut leuk vindt?
As alwaysquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hij is een eenzijdige conversatie aan het houden
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Darklight het volgende:
mijn god wat een zeiklul is die Alex
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex en Laura passen wel bij elkaar, beiden zijn uber saai...
Je zal zo'n stel op visite krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Alex en Laura passen wel bij elkaar, beiden zijn uber saai...
Jij krijgt van mij een dikkequote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
Tja dat zijn vrouwen he. Je weet toch hoe dat gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Day het volgende:
De vrouwen spreken voor het nomineren af: we zeggen niks tegen de mannen.
De nomnaties zijn geweest en ze weten niet hoe snel ze hun ass moeten saven.
Heb alleen sofia en mo er nog niet op kunnen betrappen, maar dat komt vast nog wel.
Kan je wel lekker op tijd naar bedquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Je zal zo'n stel op visite krijgen
De nominaties zijn uitgebreid besproken. Onbegrijpelijk dat het hokje niet ingegrepen heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Day het volgende:
De vrouwen spreken voor het nomineren af: we zeggen niks tegen de mannen.
De nomnaties zijn geweest en ze weten niet hoe snel ze hun ass moeten saven.
Heb alleen sofia en mo er nog niet op kunnen betrappen, maar dat komt vast nog wel.
PB ziet een klein schichter weerloos meiske.. en aangezien PB het inlevingsvermogen en het gevoel van romantiek van een autistische bouwvakker met latourette heeft, ziet ze een kans!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef beequeen het volgende:
Dat ranzige mokkel vind elke doos lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef beequeen het volgende:
Servio heeft mensenkennis... vindt 'ie zelfquote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef secretannie het volgende:
Servio dacht weer dat Gerard zou worden genomineerd.....pisnicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |