Ik als ADHD-er vind dat vroeg genoegquote:
Hear Hearquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Mensen, niet trappen in die tranen van Mo. Onze missie is nog steeds: raus mit servio!!!!!
Nee idd. Ze huilt zonder tranen. Knap!!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Aafke is gelukkig niet zo'n uitgebreide huillie
Om alles janken, wordt dat hip in 2011?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef secretannie het volgende:
Aafke jankt omdat ze op Servio heeft gestemd....
Heir Heir.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef jugler het volgende:
haha Servio: 'ik ga er toch niet uit'
Aafke: 'nee..'
Beide: 'muhahahahaha!'
moesten eens weten
Wat een zelfingenomen mannetjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
OMGServia.... ik ga donderdag toch niet weg
Ow ik hoop zo dat hij exit gaat
yep, yep, yep, yepquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
OMGServia.... ik ga donderdag toch niet weg
Ow ik hoop zo dat hij exit gaat
welke verhaallijnenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat er echt niet uit, veels te leuk in de verhaallijnen.
Verwarring!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zegt die gene met een kruis door Maik in z'n UI
Soneal Sonealquote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Servio denkt dat ie de nominatieronde gaat overleven...
Misschien gaat Servio zo wel janken, als je het lief vraagtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef meneertje1972 het volgende:
leg mij uit: de vrouwen huilen terwijl de mannen genomineerd zijn en eigenlijk verdrietig moeten zijn.
Echt vrouwen, gaat het even over de mannen dan maar met janken de aandacht weer vestigen op jezelf als vrouw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Omdat een zootje elkaar nalullende fokkers hem niet tof vinden zou hij er uit gaan.
Dacht het niet.
Het antwoord dat ik in gedachte heb is weinig ladylike en zou Bommie nog rode oortjes bezorgen, dus dat houd ik dan toch maar wijselijk binnen..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ze fris in d'r hoofd is dan.
Mijn eigen secret storyquote:
Alex is te beschaafd (en saai) om dat provocerend te doen, met een jennerige bakkes.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Echt zo fakking niet.. JIJ GAAT ER UIT SERPENTIO !!!!!
Ik wil dat hoofd van hem zien als Alex hem uit gaat zwaaien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Omdat een zootje elkaar nalullende fokkers hem niet tof vinden zou hij er uit gaan.
Dacht het niet.
eg nie, Alex eerstquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ga ik het mooi vinden als Servio er donderdag uitgaat al was het alleen al vanwege zijn verbaasde gezicht.
moesten eens weten
Je hoeft ook heel niet provocerend te doen tegen Servio.. die is te zelfingenomen om een aardig gebaar te herkennenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Alex is te beschaafd (en saai) om dat provocerend te doen, met een jennerige bakkes.
Yep x2quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor het programma zou dat wel goed zijn ja...
Afwachten maarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef marky het volgende:
Ohhh Alex herhaalt maar weer zijn verhaal grrrrrr
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Alex nog vertellen dat hij een ander mens is geworden in die 2 dagen?
Kan die klapjosti geen klap krijgen met een pan?
I'd love to see you tryquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het antwoord dat ik in gedachte heb is weinig ladylike en zou Bommie nog rode oortjes bezorgen, dus dat houd ik dan toch maar wijselijk binnen..
Nope eerst Servio omdat hij echt in de veronderstelling was dat hij zich goed genoeg had ingelikt bij de dames.quote:
hij zit weer in zijn flow, kan weer zichzelf zijn, lekker chil doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Alex nog vertellen dat hij een ander mens is geworden in die 2 dagen?
Kan die klapjosti geen klap krijgen met een pan?
Zou toch leuk zijn als Alex hem zo uitzwaait:quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoeft ook heel niet provocerend te doen tegen Servio.. die is te zelfingenomen om een aardig gebaar te herkennen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat die zo gaat zeggen dat gaat 'knallen' vrijdag
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
ja precies ,even terug op de plek ...af!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
leuk programma dan met boring Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope eerst Servio omdat hij echt in de veronderstelling was dat hij zich goed genoeg had ingelikt bij de dames.
Dat-ie maar mag 'chillen' met Maik...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij zit weer in zijn flow, kan weer zichzelf zijn, lekker chil doen?
Nog relaxter??quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat als Servia eruit is, dat Alex dan relaxer wordt
moesten eens weten
dan deed ik het toch zoquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als Alex hem zo uitzwaait: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |