Soneal Sonealquote:
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Servio denkt dat ie de nominatieronde gaat overleven...
Misschien gaat Servio zo wel janken, als je het lief vraagtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef meneertje1972 het volgende:
leg mij uit: de vrouwen huilen terwijl de mannen genomineerd zijn en eigenlijk verdrietig moeten zijn.
Echt vrouwen, gaat het even over de mannen dan maar met janken de aandacht weer vestigen op jezelf als vrouw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Omdat een zootje elkaar nalullende fokkers hem niet tof vinden zou hij er uit gaan.
Dacht het niet.
Het antwoord dat ik in gedachte heb is weinig ladylike en zou Bommie nog rode oortjes bezorgen, dus dat houd ik dan toch maar wijselijk binnen..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ze fris in d'r hoofd is dan.
Mijn eigen secret storyquote:
Alex is te beschaafd (en saai) om dat provocerend te doen, met een jennerige bakkes.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef versabommie het volgende:
Echt zo fakking niet.. JIJ GAAT ER UIT SERPENTIO !!!!!
Ik wil dat hoofd van hem zien als Alex hem uit gaat zwaaien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Omdat een zootje elkaar nalullende fokkers hem niet tof vinden zou hij er uit gaan.
Dacht het niet.
eg nie, Alex eerstquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ga ik het mooi vinden als Servio er donderdag uitgaat al was het alleen al vanwege zijn verbaasde gezicht.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef jugler het volgende:
haha Servio: 'ik ga er toch niet uit'
Aafke: 'nee..'
Beide: 'muhahahahaha!'
moesten eens weten
Je hoeft ook heel niet provocerend te doen tegen Servio.. die is te zelfingenomen om een aardig gebaar te herkennenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Alex is te beschaafd (en saai) om dat provocerend te doen, met een jennerige bakkes.
Yep x2quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor het programma zou dat wel goed zijn ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |