Afwachten maarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef marky het volgende:
Ohhh Alex herhaalt maar weer zijn verhaal grrrrrr
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Alex nog vertellen dat hij een ander mens is geworden in die 2 dagen?
Kan die klapjosti geen klap krijgen met een pan?
I'd love to see you tryquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het antwoord dat ik in gedachte heb is weinig ladylike en zou Bommie nog rode oortjes bezorgen, dus dat houd ik dan toch maar wijselijk binnen..
Nope eerst Servio omdat hij echt in de veronderstelling was dat hij zich goed genoeg had ingelikt bij de dames.quote:
hij zit weer in zijn flow, kan weer zichzelf zijn, lekker chil doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Alex nog vertellen dat hij een ander mens is geworden in die 2 dagen?
Kan die klapjosti geen klap krijgen met een pan?
Zou toch leuk zijn als Alex hem zo uitzwaait:quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoeft ook heel niet provocerend te doen tegen Servio.. die is te zelfingenomen om een aardig gebaar te herkennen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat die zo gaat zeggen dat gaat 'knallen' vrijdag
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
ja precies ,even terug op de plek ...af!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
leuk programma dan met boring Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope eerst Servio omdat hij echt in de veronderstelling was dat hij zich goed genoeg had ingelikt bij de dames.
Dat-ie maar mag 'chillen' met Maik...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij zit weer in zijn flow, kan weer zichzelf zijn, lekker chil doen?
Nog relaxter??quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat als Servia eruit is, dat Alex dan relaxer wordt
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef jugler het volgende:
haha Servio: 'ik ga er toch niet uit'
Aafke: 'nee..'
Beide: 'muhahahahaha!'
moesten eens weten
dan deed ik het toch zoquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als Alex hem zo uitzwaait: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |