wat moeten die ouders nu denken ?!?!?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef Flow3r het volgende:
goed zo Maik, niet ontzien, gewoon keihard inwrijven
Ja zei ze half uur eerder ook al!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Flow3r het volgende:
zei Mo nou"ik ben geen racist in combinatie met de biecht van Maik?
Is dat zoquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef stormiot het volgende:
Ik vind het knap van Maik dat ie het toegeeft. En Mo heeft t zelf met meiden gedaan dus meten met 2 maten. Kom op
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Stink-ui het volgende:
Mo is gewoon een uitgewoonde voetbal hoer
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef wieweetwatt het volgende:
Mo, vraag je 24 uur aan... ajb... doe het voor mij (als je het doorzet een je koffer inpakt... vergeet dat witte meisje niet in te pakken)
Ik wilde haar al voor morgen op de lijst zetten, dan gaat Joanna namelijk een gesprek hebben met de psycholoog.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe is zij ooit door de psychologische test heen gekomen?
Dat doen we hier wel met de capsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
Mo heeft het alleen maar over knippen en plakken. Lol.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
Mo moet nu wel haar excuus aan haar ouders aanbieden in de camera.. ze zei gewoon kudt!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Flow3r het volgende:
zei Mo nou"ik ben geen racist in combinatie met de biecht van Maik?
Katholieken zuipen zich ook lam met carnavalquote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef Praatpoeder het volgende:
Net in de tv uitzending zag je hoe Mo laveloos dronken door het huis zwierf, en dan maakt ze zich druk om dit
Hij heeft bekend dat hij ook op mannen valt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef RobbieBoy het volgende:
wat heeft gladde lul Maik nu weer gedaan??
Ja maar Homo's zijn toch een ras? Die worden toch niet in dit land geboren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |