wat is er aan de hand?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
Het gaat niet helemaal goed met de verbinding, volgens mij...
Dit wilde ik net zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
zou je denken?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
Oke, want dit is pas mijn 3e lapo ooit ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen die mensen die willen lapohunten geen aids krijgen? Niet tegen jou hoor JApieman.
Nou je draait echt alles door elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik tune ff in omdat het bij Sinterklaas niet werkt
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je draait echt alles door elkaar
oke dit ken ik wel handelequote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor
Tot morgen
Dit is dan wel de reden waarom ik geen mainstream muziek luister. Denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.
Beetje asociaal om mijn eigen shit te draaien nu ik inval totdat Sinterklaaskapoentje het gefixt heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is dan wel de reden waarom ik geen mainstream muziek luister. Denk ik.
Dat begrijp ik, neemt niet weg dat ik van deze muziek jeuk aan mijn oren krijg.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beetje asociaal om mijn eigen shit te draaien nu ik inval totdat Sinterklaaskapoentje het gefixt heeft
Die Whats my name die ik nu draai vind ik wel tofquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, neemt niet weg dat ik van deze muziek jeuk aan mijn oren krijg.
Het hoort geen probleem te zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook niet, zeg maar als ik het over moet nemen hoor Sinterklaas.
Ik wil je dan wel een andere keer helpen met de test server fozo ?
Hmmm Koelkast roepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het hoort geen probleem te zijn
server respondeerd: ""
er is sinds dien niks veranderd ,we waren er 10 seconden op maar we gingen er heel even uit. Daarna kwamen we er weer niet op
haha je hebt alles om zeep geholpenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het hoort geen probleem te zijn
server respondeerd: ""
er is sinds dien niks veranderd ,we waren er 10 seconden op maar we gingen er heel even uit. Daarna kwamen we er weer niet op
Misschien ben ik 18 keer geconnectquote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens de website nu 61 luisteraars
Er klopt iets niet hehe
nee,quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha je hebt alles om zeep geholpenje sessie is blijven hangen, ik kom er ook niet meer op....
Of zit jij er nu nog op ?
nope, kom er niet meer in geen idee wat dit isquote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef sharr het volgende:
Sinterklaas kapoentje zit er nu nog in?
Sluit het programma waar je mee draait eens af via task manager ?quote:
Hoi Mirnequote:
Ooh hij blijft hangen bij mijn ingesproken jinglequote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
Hij komt niet verder dan het opnoemen van de link voor de verzoekjes, gevolgd door een kort stukje muziek.
een chick met extended rights, kijk er patsen met een slot in dr ava..quote:
Enkel bazenmuziekquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
ONZIN RADIO IS KAPOT, DAAROM ZORGT RAGBOER VOOR DE MUZIEK:
Welkomquote:
Onjuistquote:
Dit is nog niks hoorquote:
het is een beetje laatquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
wie gaat er vannacht naar mijn show luisteren, heb gasten in mijn show namelijk mijn neefje en broertje
Ik zou an sich wel willen ware het niet dat ik morgen vroeg naar school moetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
wie gaat er vannacht naar mijn show luisteren, heb gasten in mijn show namelijk mijn neefje en broertje
dit iddquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou an sich wel willen ware het niet dat ik morgen vroeg naar school moet
En oja vanacht zo kort geslapen heb dat ik door 3 lesuren heen heb geslapen omdat ik dood moe wasquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zou an sich wel willen ware het niet dat ik morgen vroeg naar school moet
quote:Stream is up at 192 kbps with 100 of 120 listeners (21 unique)
Gewoon doen, ik moet morgen ook naar school en ik blijf ook wakkerquote:
hahaha sukkelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En oja vanacht zo kort geslapen heb dat ik door 3 lesuren heen heb geslapen omdat ik dood moe was
En toen kwam je langs bij mij met taart, waarvoor dankquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En oja vanacht zo kort geslapen heb dat ik door 3 lesuren heen heb geslapen omdat ik dood moe was
O mijn moeder ook hoor dus hoef niet na te komenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hahaha sukkel
mijn moeder heeft me tenminste ziek gemeld vanmorgen
Ik ben hartstikke ziekquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik moet morgen ook naar school en ik blijf ook wakker
Lief ben ik he zomaar langs lama gaan met taart op zijn verjaardagquote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
En toen kwam je langs bij mij met taart, waarvoor dank
Waarschijnlijk zit één of andere haas alles 100x te openen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]F5-en maakt je een nieuwe luisteraar?
Ja vind je het gek dat je ziek wordt als je niks eetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke ziekKan niet echt dus, heb slaap hard nodig denk ik
Lig al wel de hele dag in bed en heb nog niks gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeders zijn fijnquote:Op maandag 28 februari 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O mijn moeder ook hoor dus hoef niet na te komen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat je ziek wordt als je niks eetNee snuf het is andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ja iedereen wou mijn show horen en dat werd fataalquote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef sharr het volgende:
Stream eruit geklapt door teveel luisteraars?
Heb je zijn nieuwe album al?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Snuf. het volgende:
Gelukkig heb ik Gangsters Paradise aangezet. Bazennummer. Straks Winne en U-NIQ
Ik heb net 35x geF5'dquote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Welke aap heeft dat ding 100 keer openstaan?__!
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb net 35x geF5'd
Het hielpt wel, want hij zit nu aan de max van 120
Steeds de jingle van verzoekje aanvragen bij Draakje...quote:
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef adrastea het volgende:
best wel klote om reputatie op te bouwen op een nieuw account
Nieuw accountquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef adrastea het volgende:
Kan niet, was er maar één die had een IP banquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
Of zit er een verzuurde ex-dj de boel te ddossen?
Hmm die van mij met mijn Amsterdammertjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Steeds de jingle van verzoekje aanvragen bij Draakje...
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Ragboer het volgende:
Hoi, tegen de verveling heb ik nieuwe nummers voor jullie om de tijd te doden:
Voor de gabbers: Voor de negers: Voor de suïcidalen: Voor de bejaarden: Voor de rechtsradicalen: Voor de volks mensen:
je komt wel op een kut moment binnenquote:
UTOPIEquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef adrastea het volgende:
had je nou wel of niet gezoend op die meetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je komt wel op een kut moment binnen
Amsterdammertje?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm die van mij met mijn Amsterdammertje?
ik verveelde me.. dus heb de eerste link van je sig maar aangekliktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
Of zit er een verzuurde ex-dj de boel te ddossen?
wie is utopiequote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
UTOPIE!!!
Likje op het kutje van Dora
gewoon veel over mij pratenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef adrastea het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef adrastea het volgende:
[..]
had je nou wel of niet gezoend op die meet?
Haha newfagquote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef adrastea het volgende:
ik ben altijd lievquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef adrastea het volgende:
[..]
ik ben nieuw. wees liev voor mij.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef adrastea het volgende:
[..]
ik ben nieuw. wees liev voor mij.
wie ben jij danquote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij is dit al de 2e keer dat dit gebeurt bij mij
Vorige keer ook al dat ik ging 'invallen', die dag toen ik naar de tandarts ging
Misschien niet 35 keer refreshen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij is dit al de 2e keer dat dit gebeurt bij mij
Vorige keer ook al dat ik ging 'invallen', die dag toen ik naar de tandarts ging
Pas maar op met KKJ, voor je het weet word je door 4 man omgegooid in een weiland en laten ze je liggenquote:
ga dood ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Pas maar op met KKJ, voor je het weet word je door 4 man omgegooid in een weiland en laten ze je liggen
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Pas maar op met KKJ, voor je het weet word je door 4 man omgegooid in een weiland en laten ze je liggen
Huh waarom ?!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Pizzalucht het volgende:
Server heeft een restart gehad, en SSB een ban.
hahahahaha klapharkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Pizzalucht het volgende:
Server heeft een restart gehad, en SSB een ban.
doodsverwensing banquote:
Ik heb een aantal keer gerefreshed om te luisteren of hij het weer deed, maar blijkbaar mag dat niet...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef adrastea het volgende:
[..]
hahahahaha klapharkwat heb je nou weer gedaan SSB ?
sorry.. ben chaggie en jij vergelijkt me met een koeiquote:
En dan word je direct gebannedquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer gerefreshed om te luisteren of hij het weer deed, maar blijkbaar mag dat niet...
lees paar dingen terug.. daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef vanBinsberge het volgende:
wtf waarom staat er een wachtwoord op listen.pls
ik vergeleek Andreas met een koeiquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. ben chaggie en jij vergelijkt me met een koei
Ja ik refreshte de stream om te horen of het weer werkte.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor het hebben van 40 clients
Geintje mattie manquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer gerefreshed om te luisteren of hij het weer deed, maar blijkbaar mag dat niet...
sorry danquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ik vergeleek Andreas met een koei
niet jou, dat zou ik toch niet doen
hehe okquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Geintje mattie man
Je kan er zo weer op
Geen idee waar hij isquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe ok
Is kapoentje er nog dan ?
Anders ga ik nog wel ff een kwartiertje.
neequote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Snuf. het volgende:
Wil degene die draait Winne met Winne draaien?
oh okequote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik noem niemand een koei!![]()
Behalve Andreas
ah laat ook maar
stuur de link dan ook ff meequote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Plaatje van een meet gesignaleerd in een topic
Hoi ik ben nummer 11quote:
Ik heb er nog wel één voor je.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin in een lollie.. en al mijn lollies zijn op
Nee, te makkelijk ditquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb nog wel een lollie voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel één voor je.
(verwachte reacties enzulks)
Te makkelijk dusquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef adrastea het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lollie voor je
Omdat <insert kutreden>quote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef adrastea het volgende:
waarom kan ik @$^!# geen 3 sterren halen op angry birds level 1-21!?
Nee, normaal is dat wel het geval. Hij schiet namelijk om de 2 sec. naar een ander stukje en schiet dan weer terug.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier niet.
Uw internetverbinding, meneer, zuigt blijkbaar!
8quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben er weer uit omdat kapoentje de laatste 10 wil.
hoe kan dit nou weerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef sharr het volgende:
What the fuck hij is er weer mee gekapt
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef sharr het volgende:
What the fuck hij is er weer mee gekapt
Inderdaad, die standaard loopdingenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
SINTERKLAAS BLIJF VAN DIE VIRTUAL DJ BUTTONS AF
liever een virtual BJquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
SINTERKLAAS BLIJF VAN DIE VIRTUAL DJ BUTTONS AF
geen idee, vorige week 4 shows gedraait en deed precies hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Kapoentje, wat heb je voor internet?
nog 4 minutenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Snuf. het volgende:
Mag ik anders nog even kwaliteit draaien?
Je hebt hem weer gecrasht man, ik kan er weer niet op.quote:
Wij zijn hier allen tezamen gekomen ter nagedachtenis aan ONZ radio. 1 minuut stilte graagquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Ragboer het volgende:
Rust in vrede Onzin Radio
06-01-2011 - 28-02-2011
Er is blijkbaar geen dj verbonden met de server.quote:
kusjekroelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie zoeken het maar uit met jullie gekut
Ik gok de Russen. EMP!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef sharr het volgende:
[..]
DE DUITSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
ja elke keer als ik wil invallen doe ik dat, Kapoentje wil er weer in omdat het eigenlijk zijn tijd is.quote:
omdat je faaltquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef adrastea het volgende:
waarom kan ik @$^!# geen 3 sterren halen op angry birds level 1-21!?
ik hoor geen dj dus ben er al inquote:
serieus ook geen idee waar het aan ligt, ik heb het elke keer op deze manier gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja elke keer als ik wil invallen doe ik dat, Kapoentje wil er weer in omdat het eigenlijk zijn tijd is.
De zooit loopt alwéér vast en ik krijg alwéér op mijn flikker
die lukt mij ook nietquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoor geen dj dus ben er al in
Ik vind dat een beetje onterecht...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja elke keer als ik wil invallen doe ik dat, Kapoentje wil er weer in omdat het eigenlijk zijn tijd is.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
die lukt mij ook niet..
Wel Angry birds HD op de ipad dan
Lach nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Lekker chaotisch ditquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
jah echt kut man. ik heb op wereld 1 en 2, 3 sterren. behalve op wereld 1, level 1-21quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
die lukt mij ook niet..
Wel Angry birds HD op de ipad dan
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Lach niet!
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
echt nietquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag gehoord dat ik een hipster ben.
Wat vinden jullie daarvan?
Niks naar mijn weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje onterecht...
maar ik volg het half he? en ik weet niet wat er 'achter de schermen gebeurd'
Ik voel je pijnquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef adrastea het volgende:
[..]
jah echt kut man. ik heb op wereld 1 en 2, 3 sterren. behalve op wereld 1, level 1-21zo kut heh..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |