wat is er aan de hand?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
Het gaat niet helemaal goed met de verbinding, volgens mij...
Dit wilde ik net zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
zou je denken?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Melting het volgende:
Oke, want dit is pas mijn 3e lapo ooit ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen die mensen die willen lapohunten geen aids krijgen? Niet tegen jou hoor JApieman.
Nou je draait echt alles door elkaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik tune ff in omdat het bij Sinterklaas niet werkt
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je draait echt alles door elkaar
oke dit ken ik wel handelequote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor
Tot morgen
Dit is dan wel de reden waarom ik geen mainstream muziek luister. Denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja nu wel ff mainstream totdat Sinterklaas aangeeft het geregeld te hebben, dan ga ik er uit.
Beetje asociaal om mijn eigen shit te draaien nu ik inval totdat Sinterklaaskapoentje het gefixt heeftquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is dan wel de reden waarom ik geen mainstream muziek luister. Denk ik.
Dat begrijp ik, neemt niet weg dat ik van deze muziek jeuk aan mijn oren krijg.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beetje asociaal om mijn eigen shit te draaien nu ik inval totdat Sinterklaaskapoentje het gefixt heeft
Die Whats my name die ik nu draai vind ik wel tofquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, neemt niet weg dat ik van deze muziek jeuk aan mijn oren krijg.
Het hoort geen probleem te zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook niet, zeg maar als ik het over moet nemen hoor Sinterklaas.
Ik wil je dan wel een andere keer helpen met de test server fozo ?
Hmmm Koelkast roepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het hoort geen probleem te zijn
server respondeerd: ""
er is sinds dien niks veranderd ,we waren er 10 seconden op maar we gingen er heel even uit. Daarna kwamen we er weer niet op
haha je hebt alles om zeep geholpenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het hoort geen probleem te zijn
server respondeerd: ""
er is sinds dien niks veranderd ,we waren er 10 seconden op maar we gingen er heel even uit. Daarna kwamen we er weer niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |