Het kabinetsbeleid op het gebied van natuur, cultuur en onderwijs is inderdaad om van te huilen. Ook iets om krachtig tegen te demonstreren, maar helaas zijn Nederlanders niet uit hun luie stoel te krijgen, dat was eerder wel anders. Hopelijk komt die tijd snel weer.quote:
Als het aan het kabinet Rutte ligt is natuur inderdaad straks in de toekomst iets van het verleden.quote:
Mooi! Dan stem ik op Rutte. Ik kon al zo moeilijk kiezen!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als het aan het kabinet Rutte ligt is natuur inderdaad straks in de toekomst iets van het verleden.![]()
Ik spreek dan ook mensen met een hart aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Mooi! Dan stem ik op Rutte. Ik kon al zo moeilijk kiezen!
/care. Er is natuur zat in Nederland. Alsof je dat kunstmatige gecreëerde natuur überhaupt natuur kunt noemenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het kabinetsbeleid op het gebied van natuur, cultuur en onderwijs is inderdaad om van te huilen.
Je maakt me een beetje verlegen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook mensen met een hart aan.
Misschien heb je toch een hart en kruis je morgen in geen geval een hokje bij 1 van de regeringspartijen of gedoogpartij PVV aan.quote:
Morgen kan ook niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien heb je toch een hart en kruis je morgen in geen geval een hokje bij 1 van de regeringspartijen of gedoogpartij PVV aan.
Ik bedoel overmorgen vanzelfsprekend.quote:
Wat is er precies overmorgen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik bedoel overmorgen vanzelfsprekend.
Wat denk je zelf?quote:
Als je wilt baggeren is ONZ verderop.quote:
Ten kost van de toekomst helaas.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef Zeeland het volgende:
Mijn groene hartheeft me altijd al weg gehouden van VVD, PVV en CDA.
Hoe groen is Job precies?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef Zeeland het volgende:
Mijn groene hartheeft me altijd al weg gehouden van VVD, PVV en CDA.
Job was de enige die tijdens de Tweede Kamer duurzaamheid noemde. Van groenlinks heb ik toen weinig gehoord, gelukkig is dat nu beter. Overigens is PvdA ook gewoon voor de EHS en voor duurzaamheid. Overigens zal ik niet op Job stemmen.quote:
Een dorre toekomst.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je wilt baggeren is ONZ verderop.
D66 komt ook goed naar voren als partij die oog heeft voor natuur. Het CDA heeft ook groen in hun logo, maar dat kunnen ze er beter uithalen. SP, PvdA en GroenLinks natuurlijk zijn ook partijen die hun verantwoordelijkheid willen nemen voor de natuur.quote:
Ik ga dan ook niet op het CDA stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
D66 komt ook goed naar voren als partij die oog heeft voor natuur. Het CDA heeft ook groen in hun logo, maar dat kunnen ze er beter uithalen.
Ik hoop dat mensen hun gezonde verstand gebruiken en niet kiezen voor achteruitgang en afbraakbeleid van de natuur. Als het afbraakbeleid van het kabinet Rutte zo door gaat pakt dat rampzalig uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet op het CDA stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |