beetje blowen enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Oostblokker het volgende:
mensen verwachten dit niet van mij hahaha maar geloof mij ik hou niet van barbie dingenik hou van horror sneakers petten enzo lijk anders op fotos maar als je me in het echt ziet denkje deze chick is relaxt je weet
geen wieriequote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
beetje wodka in me hand en hiphop op me mobiel je weet die kutpool met der kut kop
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Trouwens aight zn nikies vind ik wel chill, aight.
kan goedquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je al eens eerder laten zien ook
geef ze een vles en ze gaan mee doenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
buren klagen omdat ik vaak dronken ben je weet ga ik beetje gek doen
ze hadden liever geen polen en bosniers naast hun als mijn ma tegen mij gilt in het pools hoort de hele buurt het ga ik ook vloeken ik heb zin om wodka fles op de hoofd van me buurman te gooien met zijn weg weg buitenlander
daar zijn ze te boos voorquote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef cool15 het volgende:
[..]
geef ze een vles en ze gaan mee doen
klootzakkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
daar zijn ze te boos voorer is al 3 keer politie voor me deur geweest
jatog we hebben over oh ik ben nikesquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
en deze topic mag open blijven
hahahaha zoiezo je weet zelf ik gooi altijd terror ik ben chillquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
klootzakken
stuur er bosniers op af zij maken kort werk van hun
dan ben je geen baggeraar !quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jatog we hebben over oh ik ben nikes
altijd terror op de h8 jwzquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahaha zoiezo je weet zelf ik gooi altijd terror ik ben chill
scheer een beer en maak een mutsje dervanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
vles in 1 hand
kalask in de andere
goedkoop werken is wat anders dan hard werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Oostblokker het volgende:
hard werken dat zal wel iets pools wezen
wow jouw heb ik zoooooooooooooooo gemist ben je terugquote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
goedkoop werken is wat anders dan hard werken
vodka op scorro is fatioequote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Oostblokker het volgende:
ewaaaaaa watte jij doen joh thuis waarom niet naar party enzo leuk feestje bouwen![]()
heb wodka op het begint te werken ik ga gek doen
wat doe je voor werk danquote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oow scorro ik moet beetje werken enzo tot 2 uurtjes ben skeer moet weer geld verdienen
oh lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dierenwinkel achter kassa ik pak altijd die konijnen als iedereen weg is
meot je dieren dronken voerenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dierenwinkel achter kassa ik pak altijd die konijnen als iedereen weg is
ewa kk heor wat denkje wel niet mang kk steor ditdat alles maar in levende lijfe benje nix ! ik ga je kk hard klappe als je nog 1x zo steor komt doen mang, ik pik dit niet tfoequote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wow jouw heb ik zoooooooooooooooo gemist ben je terug
wij gaan ooit wiepa wiepa doen als ik singel ben je weet tog
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahahquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ewa kk heor wat denkje wel niet mang kk steor ditdat alles maar in levende lijfe benje nix ! ik ga je kk hard klappe als je nog 1x zo steor komt doen mang, ik pik dit niet tfoe
awa wanna be real oost.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahah
ook aan mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb wodka op dus ik heb schijt aan iedereen !!
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb wodka op dus ik heb schijt aan iedereen !!
jou niet na deon> bitchie je moest eens wete ik ben die real shit hier jij doet mij naar. jij hebt echt kk har klappe nodig zo te horen echt tog. xdquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ewaa ga mij niet na doen is dat je vriendje oow soory hahah
idu i picku materinu want dit is ijskoudquote:Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jou niet na deon> bitchie je moest eens wete ik ben die real shit hier jij doet mij naar. jij hebt echt kk har klappe nodig zo te horen echt tog. xd
zo kk steor en alles echt wat denk je wel niet
ja hakuna matata dit is kkheetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
idu i picku materinu want dit is ijskoud
jij vodkaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
idu i picku materinu want dit is ijskoud
blablabla uh waar was ik gebleven
good goodquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hakuna matata dit is kkheet
kom je webcamme ndanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gelukkig
gaat doen ben dronken
vay dinlesena, onlar yaramaz. ben senin icin bise blularim loo.quote:
ja gaat goed is me broertje je weet ewa ja is broertje aquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heo gaat het met dat kk kind vanje dang? sogenaamde breortjuh ofsow?
ik spreke toch geen turks manquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
vay dinlesena, onlar yaramaz. ben senin icin bise blularim loo.
jaaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij is Oostblokker gewoon een of andere autist met 14 lagen make-up op.
da bedoel ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef cool15 het volgende:
wow geen pools
als ik portugees ga praten kunne jullie het toch ook nie vatte
nee turkijequote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
naja polen is toch niet echt een land?
Yup, kloptquote:
nederlanders praate ikke wel ik praate goed nederlandsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef cool15 het volgende:
wow geen pools
als ik portugees ga praten kunne jullie het toch ook nie vatte
is al een stuk beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nederlanders praate ikke wel ik praate goed nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |