quote:
laat je vriendje die andere 2 dan betalenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan denk ik haal die jas ofzo ja ik kan echt niet kiezen vind alle 3 mooi xd
hij is lasser hij krijg wel genoeg maar zoo ben ik niet ik ga geen geld lenen van me vriendjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
laat je vriendje die andere 2 dan betalen
waarom was de wiepa niet goedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hij is lasser hij krijg wel genoeg maar zoo ben ik niet ik ga geen geld lenen van me vriendje
nu al helemaal niet want heb beetje ruzie mee
hahaah xdquote:
ik zei het tochquote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahaah xd
nee was goed enzo
maar ik hoor niet graag van me eigen vriendje dat hij anderen neukt voor de grap
haha komt wel goed ik koel wel af bent beetje pissig xd dus ik dacht ik ga eve kijken welke ik kleding ga kopen leid me wel afquote:
moet je chocola eten enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
haha komt wel goed ik koel wel af bent beetje pissig xd dus ik dacht ik ga eve kijken welke ik kleding ga kopen leid me wel af
pik ik niet ik hou gewoon niet van zulke geintjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef NrTH het volgende:
Dit moet je niet pikken Erna.
Je moet hem terug pakken door met mij seks te hebben.
Valt me tegen van je, dit.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef NrTH het volgende:
Dit moet je niet pikken Erna.
Je moet hem terug pakken door met mij seks te hebben.
Geef een check op zijn oog met je wodkaflesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
pik ik niet ik hou gewoon niet van zulke geintjes![]()
haahahah,,
ik ga zoo eve zijn msn enzo checken morgen zijn mobiel![]()
Sorry.quote:
ik moet aan dat liedje van polski denken ahahah mischien gooit ze wodka fles op je hoofdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Geef een check op zijn oog met je wodkafles
Begrijpelijk, laat je niet in de luren leggen door TS.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sorry.
Ik had een moment van zwakte.
Ik vind dikke meisjes ook gewoon woest aantrekkelijk eigenlijk, helemaal met duckface.
owjaa die 500 kilo is nog niet af was helemaal vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sorry.
Ik had een moment van zwakte.
Ik vind dikke meisjes ook gewoon woest aantrekkelijk eigenlijk, helemaal met duckface.
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Begrijpelijk, laat je niet in de luren leggen door TS.
Ik ben er altijd voor je.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Bedankt voor deze steun op mijn moment van zwakte.
Die jongen heeft het moeilijk, niet zo egoïstisch.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Oostblokker het volgende:
hallo jongens het gaat over kleding niet om steun
vroeger zeiden mensen dat altijd tegen mij ik dacht wtf is dat dus ik keek op pics van andere meisjes zoo kijk ik dus echt niet ,,quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ten zeerste.
En TS, je hebt wel degelijk een duckface.
awwwwwwwwwww ik maak het wel goed met hem alstie wodka voor me kooptquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die jongen heeft het moeilijk, niet zo egoïstisch.
Hoe wil jij dat goed maken? Jij bent de reden dat hij zo in de put zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
awwwwwwwwwww ik maak het wel goed met hem alstie wodka voor me koopt
Ga je nu proberen gebruik te maken van mijn moment van zwakte?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
awwwwwwwwwww ik maak het wel goed met hem alstie wodka voor me koopt
Walgelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ga je nu proberen gebruik te maken van mijn moment van zwakte?
Bah.
aww zieligquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bah.
Ik maak nog een tekening voor je, neuken?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bah.
Bah, eigenlijk zou ik aangifte moeten doen hiervan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
aww zielig kom we spreken af en we maken wel goed ofzo
Ok.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak nog een tekening voor je, neuken?
Die heeft geen duckface, dus die mag wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Oostblokker het volgende:
kijk die meisje boven mij wil neuken met jega dervoor
nee nrth is mijn fuckbuddy jwz.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Oostblokker het volgende:
ben jij nou een mannelijk hoer of wat die gaat neuken
Ik ben gewoon extreem sexy, is niet mijn schuld dat iedereen 'wiepa' met mij wil.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Oostblokker het volgende:
ben jij nou een mannelijk hoer of wat die gaat neuken
oooooooooow vandaar hahaah doen nederlanders het zooquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee nrth is mijn fuckbuddy jwz.
Iedereen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oooooooooow vandaar hahaah doen nederlanders het zoo
heb genoeg make-up 5 tubes foundation 4 mascarras 8 oogschaduws 3 oogpotlodenn en eylinersquote:
kunnen ook dieren metje wiepenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon extreem sexy, is niet mijn schuld dat iedereen 'wiepa' met mij wil.
hij pakt elke avond zn kat, maar dat blijft tussen ons hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kunnen ook dieren metje wiepen
Zolang het geen eenden zijn, dan wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kunnen ook dieren metje wiepen
ooh dan hou ik mijn kleine katje in de gaten zodat hij der niet paktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij pakt elke avond zn kat, maar dat blijft tussen ons he[ afbeelding ]
ik lijk er best wel opquote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zolang het geen eenden zijn, dan wel.
Eenden hebben zo'n rare bek.
Goed dat je het zelf inziet ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik lijk er best wel op
[ afbeelding ]
eenden zijn mooi maar ik heb geen duckface teminste vind ik zelf ik hoor het wel veelquote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf inziet ja.
Op sommige foto's wel helaas :squote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
eenden zijn mooi maar ik heb geen duckface teminste vind ik zelf ik hoor het wel veel
Ja dit dus, maar ik mag het hier niet mee eens zijn want straks +1 note en allesquote:
ik heb beetje wodka op dan zeg ik van alles ofzo als ik nuchter ben ben ik charijnig als alle polenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat doe je stoere praat uiten en alles jij neukt alleen je boii dus wat doe je nou zo :S
Vreemd dat dat altijd gebeurd bij jouw topics.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Oostblokker het volgende:
maja we gaan weer ontopicmensen zeiken weer
jezelf generaliserenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb beetje wodka op dan zeg ik van alles ofzo als ik nuchter ben ben ik charijnig als alle polen
welke schoenen heb je al?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
ja ik wil misschien nieuwe schoenen welke zou ik halen
ik gister nikes gehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
nikes vans en allstarsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezelf generaliseren
[..]
welke schoenen heb je al?
omdat ze zelf uitzoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vreemd dat dat altijd gebeurd bij jouw topics.
die zijn zo teringduur in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeie schoenen, koop nog een paar allstars ik zeg je
allstars dragen meeste emos vind ik lelijk daarom draag ik ze nietquote:
klopt, ik kocht in engeland een paar voor 12 pond!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
die zijn zo teringduur in Nederland
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
allstars dragen meeste emos vind ik lelijk daarom draag ik ze niet![]()
nikes zijn nice sneakers zoiezo beetje hiphop style
Ik heb K-swiss schoenen, ik doe nooit zo moeilijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
deze?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb nikes gezien van de horror film friday the 13 kapotmooi die zijn duur en die kan ik zoiezo niet krijgen behalve als ik in domme amerika ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |