ik heb beetje wodka op dan zeg ik van alles ofzo als ik nuchter ben ben ik charijnig als alle polenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat doe je stoere praat uiten en alles jij neukt alleen je boii dus wat doe je nou zo :S
Vreemd dat dat altijd gebeurd bij jouw topics.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Oostblokker het volgende:
maja we gaan weer ontopicmensen zeiken weer
jezelf generaliserenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb beetje wodka op dan zeg ik van alles ofzo als ik nuchter ben ben ik charijnig als alle polen
welke schoenen heb je al?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
ja ik wil misschien nieuwe schoenen welke zou ik halen
ik gister nikes gehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
nikes vans en allstarsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezelf generaliseren
[..]
welke schoenen heb je al?
omdat ze zelf uitzoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vreemd dat dat altijd gebeurd bij jouw topics.
die zijn zo teringduur in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeie schoenen, koop nog een paar allstars ik zeg je
allstars dragen meeste emos vind ik lelijk daarom draag ik ze nietquote:
klopt, ik kocht in engeland een paar voor 12 pond!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
die zijn zo teringduur in Nederland
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
allstars dragen meeste emos vind ik lelijk daarom draag ik ze niet![]()
nikes zijn nice sneakers zoiezo beetje hiphop style
Ik heb K-swiss schoenen, ik doe nooit zo moeilijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef aight1 het volgende:
deze?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb nikes gezien van de horror film friday the 13 kapotmooi die zijn duur en die kan ik zoiezo niet krijgen behalve als ik in domme amerika ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |