Ziet er gezond uit! 34 eieren in een week, terwijl het voedingscentrum vleeseters afraadt meer dan 3 eieren per week te nemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Google bracht mij naar het volgende gezond uitziende crash dieetje
http://mens-en-gezondheid(...)allen-in-1-week.html
Komt min of meer neer op een week lang leven op thee en eieren
Dankje!quote:
Ja, zo een wil ik er ook.quote:
Kijk, jij straalt die moeder-gevoelens gewoon al uit...quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef Soempie het volgende:
Gister waren we op de verjaardag van de moeder van Sven. 't Zoonje van de zus van Sven was er ook (2 jaar oud) en hij wilde niemand bij het weggaan een kus of knuffel geven, alleen ik kreeg een kusje en knuffel.Sven nog: 'krijg ik ook een knuffel?', Kindje: 'Nee!'.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
De radio heeft het niet lang uitgehouden op 3FM
Ik denk maar dat ik de speaker hier in het systeemplafond onklaar maak en speakers in m'n pc plug
Ik ben twee, en ik zeg: nee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:37 schreef Soempie het volgende:
Gister waren we op de verjaardag van de moeder van Sven. 't Zoonje van de zus van Sven was er ook (2 jaar oud) en hij wilde niemand bij het weggaan een kus of knuffel geven, alleen ik kreeg een kusje en knuffel.Sven nog: 'krijg ik ook een knuffel?', Kindje: 'Nee!'.
Ik had hem 4 weken geleden op een leuke zender gezet, gister was ik een dag niet op kantoor, dus laten we snel de radio op Q zettenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was je radiopiraatje aan het spelen of...?
O ja...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had hem 4 weken geleden op een leuke zender gezet, gister was ik een dag niet op kantoor, dus laten we snel de radio op Q zetten
ik ben ook een muziekliefhebber en stoor me dus al snel aan muziek die me niet aanstaat helaas. Dus vandaar dat ik overweeg om de centrale radio maar los te koppelen in mijn kantoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja...![]()
Ik zit hier op kantoor in een hoek en mijn geluidsapparatuur staat in een hoekkastje waar ik alleen de sleutel van heb. In het begin niet, maar toen kwam ik ook terug van vakantie met Noordzee FM en dat soort meuk op de radio.
De meeste hoeven/willen sowieso geen geluid te horen, maar ik kan niet zonder, heb dat geëist bij mijn aanstelling en ik bepaal dus...
Centrale radio hebben we hier niet, ik vrees dat die dan de hele dag op Sky Radio of iets dergelijks zou staan. Ik heb hier meestal 3FM, Veronica of, sinds kort, KXRadio aan staan...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ook een muziekliefhebber en stoor me dus al snel aan muziek die me niet aanstaat helaas. Dus vandaar dat ik overweeg om de centrale radio maar los te koppelen in mijn kantoor.
Skyradio, daar heb ik hem hier gelukkig al van af gekregen, daarna een hele tijd radio 2 gehad, afgewisseld met veronica, maar daar was ik wel een beetje klaar mee, dus toch maar eens 3FM geprobeerd, maar dan krijg je dus weer van die 'huisje boompje skyradio' types, die met elkaar lekker lopen te klagen. Maar de radio staat hier ook achter mij, dus dan veranderen we de boel snel als ik er een dag niet ben...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Centrale radio hebben we hier niet, ik vrees dat die dan de hele dag op Sky Radio of iets dergelijks zou staan. Ik heb hier meestal 3FM, Veronica of, sinds kort, KXRadio aan staan...
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eks-valt-tegen.dhtml
Ik moest spontaan hier aan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)eleen_van_royen.html
Smeer wat Lush-Mud op je voorhoofd, misschien helpt dat...quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:49 schreef Etcetera het volgende:
En ik mag een leuke dag bekopen met hoofdpijnnou ja, deze keer lijken paracetamols te werken, dat scheelt. Is ook wel eens anders geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |