Niet echt mijn smaak.quote:
Er is wel eens respectvoller met vogels omgegaan op de sportvelden:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit doen ze in Colombia met uilen op het voetbalveld:

vorig jaar overleed een bekende van mij. Ik wilde een kaarsje branden in de dichtbijzijndste kerk, kon alleen een dollar biljet in een electrische kaars stekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Haha Okay kathedraal dan. Hij is idd erg indrukwekkend. Kaarsje branden..Doe ik ook altijd..

Welke mafkees heeft dat verzonnen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vorig jaar overleed een bekende van mij. Ik wilde een kaarsje branden in de dichtbijzijndste kerk, kon alleen een dollar biljet in een electrische kaars steken

Dan had ik het niet gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vorig jaar overleed een bekende van mij. Ik wilde een kaarsje branden in de dichtbijzijndste kerk, kon alleen een dollar biljet in een electrische kaars steken

ja zo heb ik het ook gedaan. En dat is nu gegroeid tot een bende kaarsjes in mijn vensterbank waar ik erg blij mee benquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan had ik het niet gedaanzou ik thuis wel een kaarsje aansteken ofzo, afzetters

Dat is een stuk sfeervoller dan een led lampje op een wit stokje met een batterij er inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja zo heb ik het ook gedaan. En dat is nu gegroeid tot een bende kaarsjes in mijn vensterbank waar ik erg blij mee ben

I love myself very much. I need money too.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de 1000e keer:
... but he LOVES you...
he loves you and he NEEDS MONEY!
Dat is tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja zo heb ik het ook gedaan. En dat is nu gegroeid tot een bende kaarsjes in mijn vensterbank waar ik erg blij mee ben

George Carlin was een geweldige cabaretier. Een van de weinigen die nog echt maatschappijkritisch was/is, veel van de huidige komieken moeten het hebben van té simpele dingen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de 1000e keer:
... but he LOVES you...
he loves you and he NEEDS MONEY!

quote:
Komt wel goed, schatje.quote:Merk het trouwens wel aan de kilo's, ik vreet me een ongeluk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Google bracht mij naar het volgende gezond uitziende crash dieetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nog steeds cold turkey.
Merk het trouwens wel aan de kilo's, ik vreet me een ongeluk...

i know right...quote:
oi dat ziet er pijnlijk uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ze loopt als een koe met BSE

Ja, onze kleine meid wordt grootquote:
Ja dat zou je denken ja..maar sommige schoenen zijn zo gruwelijk hoog en instabiel..daar valt gewoon niet op te lopen. Ik moet er eigenlijk heel erg om lachenquote:oi dat ziet er pijnlijk uitmaar je zou toch denken dat ze wel ff geoefend heeft op die schoenen

nee gekquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb afgelopen nacht 16 uur op bed gelegen vanwege een keelontsteking
Flinke koorts, keelpijn, opgezetten(en pijnlijke) klieren.
Kan ik morgen pas bij de dokter terecht
Maar vanavond wel gaan quizzen in de kroeg dankzij de ibu. Dat was misschien ook niet handig.
niet specifiek. Gister was gewoon een geweldige dag omdat we hoorden over Puerto Rico, het zonnetje eindelijk weer een scheen, ik was wezen zwemmen en ja wel ook omdat hij er was geweest en ik daarna met mijn vrienden gingen hangen, onder wiequote:Op woensdag 2 maart 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, onze kleine meid wordt groot
Maar, dit heeft enigzins met gisteravond(de beste avond ooit) te maken?
Ja maar dit is belachelijk...quote:Ja dat zou je denken ja..maar sommige schoenen zijn zo gruwelijk hoog en instabiel..daar valt gewoon niet op te lopen.

Dat ga ik ook zo ook lekker doen. Want vorige nacht dus alleen maar koortsachtig liggen draaienquote:
Geniet ervanquote:niet specifiek. Gister was gewoon een geweldige dag omdat we hoorden over Puerto Rico, het zonnetje eindelijk weer een scheen, ik was wezen zwemmen en ja wel ook omdat hij er was geweest en ik daarna met mijn vrienden gingen hangen, onder wiemet wie het nu dus ook eindelijk weer echt goed is.
Maar idd ookwe waren alleen maar kort samen, maar wel op zijn initiatief. Hij wilde de hele maand maart niet blowen, maar zijn laatste joint met mij doen (... i know...)

will do!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zo ook lekker doen. Want vorige nacht dus alleen maar koortsachtig liggen draaien
[..]
Geniet ervan

ja! En daar?quote:

wat maakt het zo druk nu dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:41 schreef lubje25 het volgende:
Prima, achterlijk druk nog ff. Maar dat duurt hopelijk nog maar een week of twee.

Overdag ben ik aan 't klussen in mijn nieuwe woning, 's Avonds sta ik achter de bar in mijn (nieuwe) café.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat maakt het zo druk nu dan?

wat gaafquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Overdag ben ik aan 't klussen in mijn nieuwe woning, 's Avonds sta ik achter de bar in mijn (nieuwe) café.
Met een week of 2 hoop ik boven klaar te zijn en kan ik boven mijn café gaan wonen.

quote:

Yup. Ik hou nog altijd de maisvelden in de gatenquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ben er super blij mee
ZIt jij nog over de grote plas?

Het duurt nog 2.5 jaar voor ik mijn diploma haal... daarna zien we welquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:01 schreef lubje25 het volgende:
Hoe lang blijf je daar nog? Of bevalt het zo goed dat je niet meer terug komt?

Mijn major is Studio Art (aka beeldende kunst), dubbele minor in business en journalistiekquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:05 schreef lubje25 het volgende:
Oh dus voorlopig zit je er nog wel, wat studeer je eigenlijk?

Mooie mixquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn major is Studio Art (aka beeldende kunst), dubbele minor in business en journalistiek

ja ik ben meteen weggevlogenquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Mooie mix, heb je hier ook nog iets gestudeerd? Of ben je na de middelbare school die kant opgegaan?

Dapperquote:Op woensdag 2 maart 2011 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben meteen weggevlogenhad ik enorme behoefte aan

slaap lekker en succes!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dapper![]()
Ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Over een paar uur gaat de wekker weer, Klussen.

Als ik je tweets af en toe zo lees, dan vraag ik me af wat je daar in de USA zoekt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik ben meteen weggevlogenhad ik enorme behoefte aan

het feit dat het niet altijd goed gaat betekent niet dat ik er niet meer wil zijn. Ik geef niet zomaar op. Ik heb gewoon onwijs veel tegenslagen gehad de afgelopen paar maanden en dat is ook opgelost. In Nederland zou het ook niet altijd leuk zijn geweest...quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Hello!!!
[..]
Als ik je tweets af en toe zo lees, dan vraag ik me af wat je daar in de USA zoekt...

He, je bent er nog...quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het feit dat het niet altijd goed gaat betekent niet dat ik er niet meer wil zijn. Ik geef niet zomaar op. Ik heb gewoon onwijs veel tegenslagen gehad de afgelopen paar maanden en dat is ook opgelost. In Nederland zou het ook niet altijd leuk zijn geweest...

LB, wat tof! En wat een mooi kindje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef MadMaster het volgende:
En speciaal voor Lady Black pics van mijn nichtje met LB's levenswerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blijven oefenen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
LB, wat tof! En wat een mooi kindje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |