Dat was niet waar ik aan dacht. Wil je je wilde fantasiëen met ons delen?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
En nu lijkt het net of we het over mannen hebben
Neuh laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was niet waar ik aan dacht. Wil je je wilde fantasiëen met ons delen?
Je komt hier zo weinig dat ik dat vergeten wasquote:Fuck...je wist nog niet dat ik een grondige hekel heb aan naamtopics? En dan ook nog eens zo eentje.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
De reden daarvoor is omdat ik vind dat naamtopics voor aandachtshoeren en kleffe users zijn.
Ach ja, en nu voel je je er dan ook gelijk 1 begrijp ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
De reden daarvoor is omdat ik vind dat naamtopics voor aandachtshoeren en kleffe users zijn.
En dan veranderen in "Nem op het herentoilet"?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Je komt hier zo weinig dat ik dat vergeten was
Moet je even in Feedback posten
Ik dus ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon niet wilde opvallen
Dat lijkt me toch niet zo vreemdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan veranderen in "Nem op het herentoilet"?
Je moet alles een keer gedaan hebbenquote:Nah, ik laat het maar zo.
Ja, dat ook natuurlijk! (Maar dat is toch ook een heel klein beetje inherent aan geen aandachtshoer willen zijn).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht dat je gewoon niet wilde opvallen
Klef iets minder, maar wel een beetje smerig.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ach ja, en nu voel je je er dan ook gelijk 1 begrijp ik?
Dat went wel hoor. En anders kun je altijd nog 3 uur onder de douche gaan zitten panieken.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat ook natuurlijk! (Maar dat is toch ook een heel klein beetje inherent aan geen aandachtshoer willen zijn).
[..]
Klef iets minder, maar wel een beetje smerig.
Dat is een mogelijkheid. Anders had Wyccie dat topic erover nooit geopend. Er moest toch een vorm van herkenning zijnquote:
Dat was altijd lachen, tijdens Duits naar de treurige gevallen kijken die er al om half negen zaten. Waren meestal goths die er super vroeg waren. Één van de hoogtepunten was toch Jan Smit's publiekquote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik voorzie wel fantastische/hysterische taferelen op 8 april voor Paradiso.
Ik ga heel vroeg voor de deur ziten dan...
Dat zou kunnen, voor het volgende topicquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook gewoon een saaie TT kunnen maken. AKQ SC # 1010
Back to basics.
Erg liefquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Diaan, ik heb twee 'reepjes' voetbalplaatjes voor Twan. Ik doe ze morgen op de post.
Ow, dat is snel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Erg lief, maar hoef je niet te doen.... Twan heeft het boek al helemaal vol. Anders is het jammer van de postzegel...
Ikea, zonder twijfel. Wat heb je nodig eigenlijk?quote:
Online kan ik daar niets geschikts vinden. Ik ga denk ik woensdagmiddag maar even met Twan richting Kwantum, Leen Bakker en Jysk.quote:
Kwantum en Leen Bakker zitten vlakbij elkaar bij jou in de buurt, da's mooi geregeldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Online kan ik daar niets geschikts vinden. Ik ga denk ik woensdagmiddag maar even met Twan richting Kwantum, Leen Bakker en Jysk.
Ikea vind ik ook nog niet echt geweldig eigenlijk.
Ook niet zo heel veel te vinden eigenlijk... maar ik heb nog 3 weken... dus blijf wel even neuzen daar.quote:
grootheidswaanzinquote:
Voor Den Bosch?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
Adele vind ik oké. Ik draai haar nummers niet vanzelf, maar staat ze een keer op dan luister ik er naar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Adele is muziek waar ik heel snel genoeg van heb. Een vriend van me luistert heel veel indiemuziek (heeft eigenlijk altijd wel een cd op staan) dan ben ik soms heel blij als ik thuis m'n eigen muziek weer op kan zetten
Even een AKQ vraagje tussendoor, waar kennen we Tsjita vooral van?quote:TSJITA - De burgemeester van de Russische stad Tsjita heeft vandaag ophef veroorzaakt met zijn opmerkingen over daklozen. Hij had zijn gemeenteraad serieus gezegd dat het spijtig is dat de vele daklozen niet doodgeschoten mogen worden.
De Siberische stad Tsjita telt circa drieduizend daklozen. Ze leven op straat bij dertig graden vorst. De stad telt slechts één opvangplaats, met 120 bedden.
De opmerkingen leidden tot kritiek van de regeringsfunctionaris voor mensenrechten. Volgens deze functionaris is het een schande dat een bestuurder van een stad van 300.000 bewoners zulke opmerkingen maakt.
De burgemeester heeft inmiddels zijn spijt betuigd. Volgens hem was zijn opmerking een grap, maar velen geloven dat niet.(ANP/AFP)
Riskquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even een AKQ vraagje tussendoor, waar kennen we Tsjita vooral van?
Mogguh Jojo.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toen al? Die was populair toen mijn ouders nog op de lagere school zaten
Die was al populair toen mijn opa en oma net verkering hadden
quote:
Wij zijn toch de SCenioren? Dan mag het.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die wordt alleen op het 65+ subforum bekeken
geen tijd en mogelijkheid voor op mn werk... maar ze was wel een knappe vrouw zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, daar missen we nu ook niet veel meer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |