Lastig zeg Sugarsnap
de wvk zei tegen mij dat we het eerst maar met water moesten proberen zodat ik niet hoefde te gaan kolven en dat we de helft van de aanbevolen hoeveelheid moesten proberen eerst. Dat advies was enerzijds om te zien of dat al afdoende zou helpen en anderzijds omdat ze anders inderdaad minder zou gaan drinken.
Wie weet is dat een optie? Maar ik zou anders in jouw geval gewoon even de poli bellen en om advies vragen, vaak zijn ze best behulpzaam. Je kunt altijd voorleggen of je mag proberen of jullie met de helft toekunnen zodat ze niet minder gaat drinken, dat lijkt me niet de bedoeling.
We zijn weer terug van de huisarts. Hij heeft ons doorverwezen naar de kinderarts, hij wil namelijk uitsluiten dat het opgeven van voeding niet in de hand gewerkt wordt door constipatie. Omdat Amélie ook de nodige geschiedenis heeft en ik over de luiers begon vond hij dat iets waar echt naar gekeken moest worden maar ze is nog te jong om te gaan laxeren dus een doorverwijzing was op zn plaats om uit te sluiten dat er daar ook problemen zijn.
Toestand, gaan we weer
Nouja goed, de verwijzing is er, telefoon ligt nu aan de lader, strakjes even bellen voor een afspraak.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回