Goede keuze.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Ik ga dus ook morgenmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef ElizabethI het volgende:
Hele stomme vraag misschien maarrree, ik wilde een vriendin laten zien wat carnaval nou was (zij komt uit het noorden, ik meer uit het zuiden maar moet toe geven dat carnaval normaal niet helemaal mijn ding is) en nu hebben we afgesproken om zaterdag middag naar Den Bosch te gaan, maar is het dan eigenlijk al carnaval in Den Bosch? Volgens sommige sites/mensen wel en anderen niet.
Mwah geen idee. Vast wel. Het was vanmiddag rond 5 uur ook best druk. Ik ga trouwens ook morgenmiddag dus de sfeer breng ik er desnoods wel in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef ElizabethI het volgende:
Hele stomme vraag misschien maarrree, ik wilde een vriendin laten zien wat carnaval nou was (zij komt uit het noorden, ik meer uit het zuiden maar moet toe geven dat carnaval normaal niet helemaal mijn ding is) en nu hebben we afgesproken om zaterdag middag naar Den Bosch te gaan, maar is het dan eigenlijk al carnaval in Den Bosch? Volgens sommige sites/mensen wel en anderen niet.
Ik hoop het maar hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef ElizabethI het volgende:
YYYeeeaah dan kunnen we morgen helemaal los
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus eigenlijk is er meteen een meet morgenmiddag?
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus eigenlijk is er meteen een meet morgenmiddag?
Ik ga als Lady Gaga (zwart jurkje en blonde pruik, al vrees ik dat vele anderen het zelfde outfit idee hebben) en de vriendin die mee gaat als een soort space/ruimte persoon iets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik hoop het maar he
Wat doe je aan?
Kan je toch zelf bepalen of je wilt meeten wehehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie zegt nee en Paul ja, da's lekker hendig.
Ik ga lekker saai als Robin hood hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef ElizabethI het volgende:
[..]
Ik ga als Lady Gaga (zwart jurkje en blonde pruik, al vrees ik dat vele anderen het zelfde outfit idee hebben) en de vriendin die mee gaat als een soort space/ruimte persoon iets.
Hij gaat natuurlijk met Elizabethl meeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie zegt nee en Paul ja, da's lekker hendig.
ssstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk met Elizabethl meeten.
Als je m'n naam goed schrijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Supertuxxx moet ik ook ooit nog meeten want zij is ook zoeen AEDM fan hihi
Ik ben Paulquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Neem je Paul en Thomas ook mee morgen?
Ja 2 Paulen is toch leuk hihi.quote:
Blijf anders maar gewoon weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Eindhoven lijkt me veel minder sfeervol, ik hou juist van de sfeer en romantiek van Den Bosch ( normaliter dan) zoals de binnendieze en gewoon alles
Nee jij bent lekker......quote:
Pssst....ik ben het....quote:
Ik zat er net ook aan te denken om als khaddafi te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
En als ik carnaval deed vieren was ik een geschikte Kaddafi geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |