Als je m'n naam goed schrijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Supertuxxx moet ik ook ooit nog meeten want zij is ook zoeen AEDM fan hihi
Ik ben Paulquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Neem je Paul en Thomas ook mee morgen?
Ja 2 Paulen is toch leuk hihi.quote:
Blijf anders maar gewoon weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Eindhoven lijkt me veel minder sfeervol, ik hou juist van de sfeer en romantiek van Den Bosch ( normaliter dan) zoals de binnendieze en gewoon alles
Nee jij bent lekker......quote:
Pssst....ik ben het....quote:
Ik zat er net ook aan te denken om als khaddafi te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
En als ik carnaval deed vieren was ik een geschikte Kaddafi geweest.
Rot op man, net ook al, ik kom vanuit Delft naar Den Bosch, bij Rotterdam centraal stappen er allemaal van die schreeuwende kankerpaupers in met flessen sterk en andere kutzooi.quote:
HOUDOE DANquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga wel weer
In Utreg zijn we wel wat gastvrijer
Wouk ff zeggen
Je doet nou net alsof oeteldonkers niet met flessen drank door de stad lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rot op man, net ook al, ik kom vanuit Delft naar Den Bosch, bij Rotterdam centraal stappen er allemaal van die schreeuwende kankerpaupers in met flessen sterk en andere kutzooi.Nee wat mij betreft mag IEDEREEN van boven de rivieren opkankeren. Gewoon met carnaval een groot hek om Brabant heen en geen treinen vanuit het noorden hiernaartoe.
Ik ken Paul nu een dag of 2quote:
Triesteling, anders scheer je iedereen over 1 kamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rot op man, net ook al, ik kom vanuit Delft naar Den Bosch, bij Rotterdam centraal stappen er allemaal van die schreeuwende kankerpaupers in met flessen sterk en andere kutzooi.Nee wat mij betreft mag IEDEREEN van boven de rivieren opkankeren. Gewoon met carnaval een groot hek om Brabant heen en geen treinen vanuit het noorden hiernaartoe.
Weet je, jullie hebben het zelf verkloot. Altijd lopen janken over carnaval maar het dan stiekem toch gaan vieren en de boel verstieren voor de mensen die het echt gezellig hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga wel weer
In Utreg zijn we wel wat gastvrijer
Wouk ff zeggen
Meid toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken Paul nu een dag of 2
Ik wil hem nu al nooit meer missen
Besef ineens dat het nu beginnen gaat
En ik vraag me stiekem af wat ik zou doen als hij zou sterven
Of een ander vind
Of mij gewoon verlaat.
JULLIE? Ik ga voor het eerst een hele dag erheen even op bezoek in Den Bosch carnavallen en iedereen loopt maar raar te doen, wtfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Weet je, jullie hebben het zelf verkloot. Altijd lopen janken over carnaval maar het dan stiekem toch gaan vieren en de boel verstieren voor de mensen die het echt gezellig hebben.
Nogal wat anders dan asociaal gedrag in de trein vertonen door daar te schreeuwen, zuipen, roken en blowen hè. En dat dan in de spits. In Oeteldonk maakt het geen reet uit, aangezien iedereen op straat eraan mee doet, maar in de trein zag ik overduidelijk zat mensen die die lui het liefst voor de trein zouden flikkeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof oeteldonkers niet met flessen drank door de stad lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |