Het stond er idd echt heel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoelde dat niet teveel mensen dat moeten denken. Dat ze dan maar mooi in Eindhoven blijven..
Heejoh, niet zo zeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het stond er idd echt heel duidelijk.
Sorry Tuxje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het stond er idd echt heel duidelijk.
Ik meen het mutsquote:
Eh nee dat wist ik niet, maar maakt dat uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Heejoh, niet zo zeuren
We gaan wel samen Acda en de Munnik zingen, heb je wel door dat ik Paul(tjuhhh) ben trouwens? ;-)
Nee, maar dan weet je dat ook weer hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eh nee dat wist ik niet, maar maakt dat uit?
Welk liedje gaan we doen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet je dat ook weer hehe
Goede keuze.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Ik ga dus ook morgenmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef ElizabethI het volgende:
Hele stomme vraag misschien maarrree, ik wilde een vriendin laten zien wat carnaval nou was (zij komt uit het noorden, ik meer uit het zuiden maar moet toe geven dat carnaval normaal niet helemaal mijn ding is) en nu hebben we afgesproken om zaterdag middag naar Den Bosch te gaan, maar is het dan eigenlijk al carnaval in Den Bosch? Volgens sommige sites/mensen wel en anderen niet.
Mwah geen idee. Vast wel. Het was vanmiddag rond 5 uur ook best druk. Ik ga trouwens ook morgenmiddag dus de sfeer breng ik er desnoods wel in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef ElizabethI het volgende:
Hele stomme vraag misschien maarrree, ik wilde een vriendin laten zien wat carnaval nou was (zij komt uit het noorden, ik meer uit het zuiden maar moet toe geven dat carnaval normaal niet helemaal mijn ding is) en nu hebben we afgesproken om zaterdag middag naar Den Bosch te gaan, maar is het dan eigenlijk al carnaval in Den Bosch? Volgens sommige sites/mensen wel en anderen niet.
Ik hoop het maar hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef ElizabethI het volgende:
YYYeeeaah dan kunnen we morgen helemaal los
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus eigenlijk is er meteen een meet morgenmiddag?
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus eigenlijk is er meteen een meet morgenmiddag?
Ik ga als Lady Gaga (zwart jurkje en blonde pruik, al vrees ik dat vele anderen het zelfde outfit idee hebben) en de vriendin die mee gaat als een soort space/ruimte persoon iets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik hoop het maar he
Wat doe je aan?
Kan je toch zelf bepalen of je wilt meeten wehehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie zegt nee en Paul ja, da's lekker hendig.
Ik ga lekker saai als Robin hood hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef ElizabethI het volgende:
[..]
Ik ga als Lady Gaga (zwart jurkje en blonde pruik, al vrees ik dat vele anderen het zelfde outfit idee hebben) en de vriendin die mee gaat als een soort space/ruimte persoon iets.
Hij gaat natuurlijk met Elizabethl meeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie zegt nee en Paul ja, da's lekker hendig.
ssstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk met Elizabethl meeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |