Die is een boek aan het lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
Hij loopt net langs.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Is Gerard trouwens overleden? Die heb ik nog helemaal niet gezien of gehoord?
véel beterquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik hoop voor Alex dat hij naar huis gaat donderdag...beter voor die jongen..
Dat doe ik voor jou hequote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef beequeen het volgende:
Thnx Bommie. Deze had ik nog.
[ afbeelding ]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.quote:
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Ik ook! En dan donderdag verliezen van Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
STERVIO.... op de strafbank....dr uit!!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik hoop ZOOOOOO servio! Kan niet wachten ze smoelwerk dan te zien.
Kan zomaar interessanter zijn: Alex en Laura, Servio die achter Guido aangaat en dan het hok uitmoet waardoor Guido wekenlang gaat janken. Joanna die gaat balen dat ze haar middelpunt kwijt is..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:
ik zou het toch wel jammer vinden als het geheim van L en G geraden word!
Love you too.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheim
ja het is dat waarom niet meer denkwerk vond gisteravond veel leuker toen ze echt over alles gingen denken als iemand zo het geheim raad is het tenminste spannendquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... vind deze clue dan wel leuk voor de speculaties, maar hij gaat net iets te ver voor het geheim
Nopequote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand Servio nog op cam????
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze het zwembad even laten overstromen... als aanwijzing richting Sharon
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze het zwembad even laten overstromen... als aanwijzing richting Sharon
Gooien ze sharon erin heb je WEER tsunami. Ze heeft het al eerder gefliktquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef NotYou het volgende:
Jezus.. ik zal het woord shizzle nooit meer gebruiken.
Geen shizzle zonder de props naar de hizzle...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!
En hoe!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Roguee het volgende:
Joanna tegen guido: Jij kan echt wel model worden!
Nou meid, dat heeft hij allang gedaan hoor.
Nouja, internet is wel de toekomst!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voorlopig sta je nu gewoon in de COS shizzle!
Pfff gebruik jij dat nog??? Kom op man, upgraden.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nouja, internet is wel de toekomst!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Roguee het volgende:
Wat een rare bedoeling daar met Jo, Stervio en guido
quote:
Wij houden van Oranje....om zijn daden en zijn POEN!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna vindt alleen commerciele mannen mooi.
Tis gewoon een ordinaire hoer!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Joanna vindt alleen commerciele mannen mooi.
Wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Mylene het volgende:
Philip heeft alleen niet genoeg geld in de kluis.
Ga lekker bareback mountain hurenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef NotYou het volgende:
Klote regie, ik wil guidson en servio volgen. Niet philip.
`quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker bareback mountain huren
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker bareback mountain huren
Dit soort reacties, echt waarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Roguee het volgende:
Ik snap niet waarom ze wel de clue van net linken aan een NEPRELATIE maar dan nog dingen gaan raden als 'Philip en Aafke'. Daar is toch niets neps aan, dat zou dan toch juist een verborgen relatie ofzo zijn.![]()
![]()
![]()
Servio noemde eerder al letterlijk Guido's (en Laura's) geheim. Ik volg liever hun gesprek.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Robbiedd het volgende:
Klote regie![]()
Zie liever dit over geheimen dan Servio en Guido hoor
Op de site van SST staat dat hij 3600 euro heeft?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Mylene het volgende:
Philip heeft alleen niet genoeg geld in de kluis.
Is dat een serieuze vraag?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit soort reacties, echt waar.
Wat is er vanuit de bewoners hun oogpunt veel anders aan de relatie tussen Aafke en Philip en die van Guido en Laura
Oh en Philip niet letterlijk dat van Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Servio noemde eerder al letterlijk Guido's (en Laura's) geheim. Ik volg liever hun gesprek.
Waarschijnlijk stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Mogen we niet horen wat Joanna te vertellen heeft?
Psies! Servio is gewoon slecht en zelfs zijn gaydar is kapot!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Anneloortje het volgende:
Waar is Eric als je hem nodig hebt. Iemand ander met een gayradar???
Inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Walgelijk hoe Servio met Guido bezig was, meteen als een bloedhond erop.
Dat heb ik dan gemist. Ik vind Philip echter niet boeiend en die Alex al helemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Oh en Philip niet letterlijk dat van AlexEn er zijn al 4 mensen die het letterlijk genoemd hebben ..
Nee die vatsige, schijt irritante Servio is een held ..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Ik vind Philip echter niet boeiend en die Alex al helemaal niet.
zal G dat erg vinden?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef Mylene het volgende:
Walgelijk hoe Servio met Guido bezig was, meteen als een bloedhond erop.
Dit soort die-hards die het wel ff weten...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit soort reacties, echt waar.
Wat is er vanuit de bewoners hun oogpunt veel anders aan de relatie tussen Aafke en Philip en die van Guido en Laura
Hij zorgt wel voor opschudding en de sneue manier waarop hij iets te opzichtig all over Guidson kwijlt is grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:42 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee die vatsige, schijt irritante Servio is een held ..
Als Sofie nu gewoon op die knop ramt kan Alex lekker zijn gang gaan en hoeft Laurus zichzelf niet meer te hoereren aan die schandknaak!quote:
quote:
Dat is juist leuk om te zienquote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Sofie nu gewoon op die knop ramt kan Alex lekker zijn gang gaan en hoeft Laurus zichzelf niet meer te hoereren aan die schandknaak!
Met dergelijke opmerkingen scoor op je dit subforum vast punten ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Tinos85 het volgende:
AlexKan ie niet vanavond al eruit gegooid worden. Ridder van de anale orde
Dan gaat ze nog steeds voor Guidoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Sofie nu gewoon op die knop ramt kan Alex lekker zijn gang gaan en hoeft Laurus zichzelf niet meer te hoereren aan die schandknaak!
Etentje oké, maar ook Aafke en Philip hadden samen een taak. En de rest is bullshit en reageer ik al niet meer opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit soort die-hards die het wel ff weten...![]()
![]()
Het was toch een vaag etentje voor Laura en Guido. Het was toch L hartje G en niet P hartje A? Wakker worden of zat je met je hoofd ergens anders?
Kom op, meen je dit?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die jongen is 20 jaar. Misschien weet ie het zelf nog niet.
Kijk even uit wat je zegt, het sterft hier van de knipperende gaydars en valsche nichten!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Tinos85 het volgende:
AlexKan ie niet vanavond al eruit gegooid worden. Ridder van de anale orde
Nee hij snapt niet wat die mannen van achter doen als ze hem daarvoor 500euro per uur aftikken...quote:
Het is niet op zo'n manier bedoelquote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk even uit wat je zegt, het sterft hier van de knipperende gaydars en valsche nichten!
Ge-wel-digquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef ZaZoe het volgende:
Alex komt binnen op de meidenslaapkamer en iedereen nokt hem meteen..
Waar?!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk even uit wat je zegt, het sterft hier van de knipperende gaydars en valsche nichten!
Omdat dat aandacht trekkerij is en ze helemaal niet naar huis gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef delfse het volgende:
Sofia ging toch naar huis waarom stookt ze dan nog steeds die meiden op ?
Heyquote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is niet op zo'n manier bedoel
Zal zich wel WEER bedacht hebben...........quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef delfse het volgende:
Sofia ging toch naar huis waarom stookt ze dan nog steeds die meiden op ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heyje staat er nu echt alleen voor hoor!
ze zijn nog bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn er genomineerd of zijn ze nog bezig?
Ik hoop het niet. Alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat dat flauwe verhaal tussen Guido en Laura eens voorbij is..
Denk echt dat er iets kan gebeuren tussen Alex en Laura
kan wel kloppenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Op de site van SST staat dat hij 3600 euro heeft?
Net begonnen. Aafke zit in de KvdWquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Oeh ben benieuwdquote:
Nee hoor ze liep net meteen weg toen ie op bed kwam liggen bij haarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat dat flauwe verhaal tussen Guido en Laura eens voorbij is..
Denk echt dat er iets kan gebeuren tussen Alex en Laura
Even nog een paar no-go's vooraf:quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heyje staat er nu echt alleen voor hoor!
Ik lach me kapot als ineens de Village people uit zijn kast komen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef delfse het volgende:
het lijkt me leuk als Guido zijn homo zijn uit de kast komt
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met dergelijke opmerkingen scoor op je dit subforum vast punten ja.![]()
Ze zijn net begonnenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Wie is die vent in je avatarquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
Jaaaaaaaaa! Alle vrouwen hebben nu een keer gehuild
Jamaar de Cyhena stonk ook gewoon. Ze heeft het zelfs over zichzelf geroepen!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Even nog een paar no-go's vooraf:
Zeg niet:
Dat Sharon dik is
Dat Cynthia stinkt
Dat Servio een valse nicht is
En daar is zojuist dus de anale ridder grap naar Alex bijgekomen...we'll keep you informed...
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef meneertje1972 het volgende:
VACATURE: REGISSEUR SECRET STORY
Voor het Net5 programma zijn wij op zoek naar een regisseur. Je krijgt de beschikking over vier streams en het is belangrijk dat je op de streams de minst interessante beelden van dat moment toont. Je mag nooit de meest interessante in beeld brengen.
Denk het nietquote:
Als 2e zullen er veel verschillende zijn denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef pullup het volgende:
Nog een jankerd die terugkomt van het nomineren.![]()
Dit kan nog eens verrassende resultaten opleveren.
Uhmmmm de kerk is rechts.....quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Anneloortje het volgende:
Ik wil iets opbiechten lieve medefokkers
Let's hope they didquote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Day het volgende:
Hey, die meiden hebben toch niet servio genomineerd? Hun grote vriend?
Daar praten wij hier niet over. Je gaat ook niet een kroeg in en praten over je alcohol verslaving...zoek hulp...quote:
= stream 3.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Anneloortje het volgende:
Hoe zit dat op tv dan heb je daar ook alleen dat huilie huilie van inkijkaafke?
Inkijkaafkequote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Anneloortje het volgende:
Hoe zit dat op tv dan heb je daar ook alleen dat huilie huilie van inkijkaafke?
Ze maken zo'n drama van de 2e keus,vandaar.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Doe allemaal even een gok:
MAIK, ALEX, SERVIO
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bankquote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef bollokus het volgende:
wat is dit een kut verslaving....... kan niet stoppen... dan ga ik ook nog maar een biertje pakken en een sjekkie roken
weet niet misschien wel serphus?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft Aafke Philip genomineerd??? De slet
Alex en Servioquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Lach me dood als Servio straks genomineerd is terwijl hij denkt dat ie alle tsjikkies in zn pocket heeft.
Ik hoop het zo hèquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Lach me dood als Servio straks genomineerd is terwijl hij denkt dat ie alle tsjikkies in zn pocket heeft.
ALLEGEDLYquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Wie zouden jullie nomineren?
Ik Alex en Maik
Schurfio, maik, karimquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
heb een slofje langs me liggen en kan overal komen zonder de tv te missen........is dit erg???quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
Echt die zet de hele week zijn feestgezicht opquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ja gewoon een pita kaas bestellen bij de shoarma, bezorgkosten op je nemen en die automaat laten leeghalen door die turk voor hij langskomt...werkt ook met bier en cola...succesquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Kunnen sigaretten ook bezorgt worden, nog even en ik versmeer hier op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
Maik en servioquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Zou nog een slofje halen, morgen flink wat centen erbij geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb een slofje langs me liggen en kan overal komen zonder de tv te missen........is dit erg???
Servio en Maik (als ik mannen moest stemmen)quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Neee toch, dan zou ze nog verder zakken dan ze al had gedaan bij mij. Dan kan ze die legging ook in dr reet steken, die ga ik dan niet opsturen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Neen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Aafke heeft dus Philip genomineerd
er zijn 3 sloffen onderweg ............quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zou nog een slofje halen, morgen flink wat centen erbij geloof ik
serVIES, maik en alexquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
Ik Alex en Maik
Ja mannen jaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is toch een vrouwengelul zeg kom op met die streams, je hebt er nog 3 over gooi een stream op de mannen die dichtbij de geheimen zitten en ECHT bezig zijn met het spel!
Kutwijfquote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Aafke heeft dus Philip genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |