Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. Maar zij hebben echt een zieke relatie eigenlijk, ze hebben ook al 2 jaar geen seks meer gehad omdat zij hem niet aantrekkelijk genoeg (meer) vindt.
Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed)
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deur
Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. [
Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed)
Soort zoekt soort hoor, als jouw vrienden dat niet accepteren moet je je daar denk ik druk over maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.
"Nee beslis jij maar wat we eten." "Ach jij kan toch wel een restaurant uitzoeken?""Maakt mij niet uit wat we doen, vertel jij maar wat je wil".
"Wat wil je dat ik aantrek, dit korte jurkje of deze broek?"
Zo vaak gehoord...
Dan is het gek dat sommige dan verschuiven naar het andere spectrum. Hoewel alleen gas/huur regelen nog wel mee valt...
Sprekend voor mijn eigen relatie: Hij is niet de baas en ik ben niet de baas. We overleggen over dingen en houden rekening met elkaar, maar gaan elkaar niet vertellen wat we wel en niet mogen. Dat is wat ik prettig vind. Ik wil geen schoothondje maar ook niet iemand die mij de wet voorschrijft.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.
Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden."?
Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar die voorbeelden die je noemt zijn echtquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.
Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden."?
Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
QFT.quote:
Ja maar voorbeeld hoor. Dit was met alles zo, bij sommige vrouwen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Ach, dat 'zeg jij maar wat je wilt eten' en 'waar heb jij vanavond zin in', dat kan ook gewoon over en weer, hoor. Is niet per se een teken dat één in de relatie heel erg afhankelijk is.
Haha in welk jaar leef jij? In elke relatie is de natuurlijke evenwicht anders;quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Die gozer van die klm met die kapper. Die gaat gewoon kankerhard vreemd. Wat voor schuldgevoel moet hij wel neit hebben als die zn vrouw 2 keer in de maand naar new york stuurt .. of die bitch gaat natuurlijk fucking hard vreemd. Tja. MOEILIJK MAN.
Maar vrouwen die de broek aan hebben, ik snap dat niet. Als man ben je de baas (althans, die rol moet je een beetje hebben voor het natuurlijk evenwicht)
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
Neucken ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.
Wij zitten namelijk op dingen naar onze hand zetten. We hebben de afgelopen 10.000 jaar niets anders gedaan en ons ras welvaart gebracht en tot ongekende intellectuele hoogten gestuwd terwijl jullie op de kinderen pasten. Jullie mogen nu even spelen, maar: don't fuck it up woman. I dare you.
Ah, jij bent er zo één die van een afstand oordeeltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderen
Het was toch niet zijn probleem dat jij vond dat hij actiever moet zijn? En dan ook echt verontwaardigd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |