Neequote:
Tot later mopquote:
Biiiiijnaquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze namen de telefoon op.
Ik zat al in de auto, toen ik het nog een keer wilde proberen... en ik kreeg zowaar iemand aan de lijn.
En ze hopen mijn laptop voor het einde van de week terug te hebben van de fabrikant.
quote:
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel afquote:
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakterenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Biiiiijna
[..]
[..]
[..]
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel af
laters lovelyquote:
Prima, krijg jij een kop thee van me!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakteren
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Godverdomme, ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Papierquote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier![]()
![]()
Das een beste tijd geleden!
Hoe is het nog?
Heb je me gemist?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Hier alles goed. Ik heb mijn aandacht verlegd naar het internationale strijdtoneel. Revoluties in het MO, Anonymous, kredietcrisis. En ik moet zo boodschappen doen. Maar ik leef nog steeds.
papierquote:
Jaquote:
GFquote:
Beroemde manquote:
Volgens mij al aardigquote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beroemde manBen je hier al een beetje ingeburgerd?
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij al aardig
Kom hier dagelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |