Maar wat is er loos dan?quote:
pienquote:Op maandag 28 februari 2011 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel brood aan tosti's in de vriezer liggen
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is er loos dan?
En boh wat voel ik me kut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...OhneeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...Geef hem even het adres en nummer van GF, met de mededeling dat de lessen plaatsvinden op <insert eerstvolgende SM-avond>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...Ik wil ook op SM-cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Je hebt een Sociale Media-cursus nodig?quote:
Nee, een SM-cursusquote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een Sociale Media-cursus nodig?
Jaquote:
Het wordt wat kansloosquote:
klanten. Als ik links zeg gaan ze rechts enzulksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is er loos dan?
En boh wat voel ik me kut![]()
Wooottt, zijn het ook echt bolletjes pretvet?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, hoe hard faal je dan;
Mijn oom kent een gezin en daar vragen de kinderen of ze een keer wat anders mogen eten dan friet en hamburgers, hun moeder maakt alleen dat klaar!![]()
Dat is eigenlijk best zielig voor die kinderen
Sterkte man, en latersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef crv het volgende:
er vandoor, tot laters allemaal en nogmaals bedankt voor de steun![]()
Weet ik niet, heb ze nooit gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wooottt, zijn het ook echt bolletjes pretvet?
die kende ik niet, maar zoiets wel jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Bedoel je dit met bolletje pretvet, TFM?
Ik kende hem ook niet, maar ik Google altijd opvallende/leuke woordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kende ik niet, maar zoiets wel ja
hoe sneu!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn oom kent een gezin en daar vragen de kinderen of ze een keer wat anders mogen eten dan friet en hamburgers, hun moeder maakt alleen dat klaar!![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
@MPG heb jij die koffie juffrouw nog bij de hand ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*![]()
![]()
Dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
klanten. Als ik links zeg gaan ze rechts enzulksEn hele pand is in paniek omdat er vanaf morgen andere organisatie hier heerst maar er is nog geen ruk gebeurd.
Oh, dat is best ergquote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Als je zoveel tussendoortjes naar binnen propt wel, jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom eten we altijd zo laat? Dan ben ik al over mijn honger heen
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
dus frituurt ze ze maarquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........![]()
of ze kan zo goed koken dat ze bang is dat het water voor de aardappelen aanbrand
Doe ik niet altijd hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je zoveel tussendoortjes naar binnen propt wel, ja.
Dat laatste jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........![]()
of ze kan zo goed koken dat ze bang is dat het water voor de aardappelen aanbrand
iedere eerste vrijdag van de maandquote:Op maandag 28 februari 2011 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef hem even het adres en nummer van GF, met de mededeling dat de lessen plaatsvinden op <insert eerstvolgende SM-avond>...
friemelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
@MPG heb jij die koffie juffrouw nog bij de hand ?
je hebt bananen gehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
Zo, de ingredienten voor Toeks verjaardagdiner zijn in huis
quote:
is het al 21:00quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
trusten friemelquote:
Brood en bananenpasta?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
Het mot nou toch niet gekker worden!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze namen de telefoon op.
Ik zat al in de auto, toen ik het nog een keer wilde proberen... en ik kreeg zowaar iemand aan de lijn.
En ze hopen mijn laptop voor het einde van de week terug te hebben van de fabrikant.
Nee joh! Het jong is jarig, vandaag mag hij een verse banaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |