quote:
ja ik g ain mijn eigen huis toch echt niet naar schreeuwende kut kinderen luisternen na een dag hard werkenquote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik g ain mijn eigen huis toch echt niet naar schreeuwende kut kinderen luisternen na een dag hard werken
admin of leeglatenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
1e wat ik zou moeten weten is het standaard ww dat cisco in die dingen stopt ....
uit mijn hoofd staat er geen ww op of ciscoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
1e wat ik zou moeten weten is het standaard ww dat cisco in die dingen stopt ....
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?quote:
Als ze weer weg gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?
kan je telnetten aan de binnenkant?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
quote:
OK dan ga ik het er gewoon op wagen, morgen want nu begint mijnles.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uit mijn hoofd staat er geen ww op of cisco![]()
(wel een tijdje geleden hoor)
dat ze niet van mij zijnquote:
dat ze ook onder de indruk zijn als je goocheltruc misluktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?
en de volgende stap is enablequote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
OK dan ga ik het er gewoon op wagen, morgen want nu begint mijnles.
Dank u heren voor dit advies![]()
latersssss
quote:
Les over mijnen DUHquote:
van die gaten in de grond of die dingen in het water?quote:
ooeh spletenquote:
das fijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier gewoon even 60 Euro door mijn kamer op te ruimen
handig!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
WTFquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
misschien is wel heel goed in bepaalde dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFzoveel zakgeld krijg ik niet eens
Is niet te hopen voor je dat je nog zakgeld krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFzoveel zakgeld krijg ik niet eens
van zijn vrouw!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is niet te hopen voor je dat je nog zakgeld krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |