Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Maandag is er om duf te zijn.
Die kijk ik wel thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag zien! En the King's Speech ook
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Bram en Jasper wel leuk voor een jongen
Redelijkquote:
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezienquote:
niet duf, ziek, teveel koffie ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
vanavond bankhangen, morgen naar True Grit, woensdag borrelen, donderdag voetbal kijken, vrijdag stappen.
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo gehetenquote:
Ik ga bijna nooit naar de bioscoop eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk
[..]
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezien
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is maandag.
Aangenaam, Jasperquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet duf, ziek, teveel koffie ofzo
[..]
Als ik jongens had gekregen en geen vent had gehad, hadden ze zo geheten
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Ik in de bios. Zaterdag Tron: Legacy in Imax gezien
Kut is datquote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond een afdelingsmeeting, ben pas om 23:00 thuis denk ik.
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat.
Volgende week waarschijnlijk weer naar Schotland, week erop naar Londen.
Zal gezellig geweest zijn danquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorige week zondag gekeken in Enschede. Leek ons wel een idee, lekker overdag. Twente speelde thuis
Ook jaquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt Tron in Engeland toch al gezien?
Twente thuis en dan naar de bios is disaster waiting to happen
Als het idd sporadisch is is het wel te doenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal sla ik ze over als ik bij een klant zit, maar ja, zit nu in hetzelfde gebouw, kom er moeilijk onderuit. Ach, free food en zo af en toe je gezicht laten zien is ook niet erg.
met de auto de binnenstad in is sowieso een nonoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het gepeupel zat allemaal in het stadion. Was voornamelijk een probleem met parkeren.
Ja, nee, ok, maar goed, herhaling herhaling herhaling enzoquote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei je straks al, toen je zei dat je jezelf Sasja noemde
Ware het niet dat het stadion in pluskut ver buiten het centrum staat.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met de auto de binnenstad in is sowieso een nono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |