Qua mannen zit het ook tussen de 21 en 70 inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben parttime en borrel dus soms.
Ik vind die mannen van rond de 50 bij ons echt heel erg grappigDe jongere zijn een stuk serieuzer
Ik vind de mensen van de fabriek meest leuker dan die van kantoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua mannen zit het ook tussen de 21 en 70 in.
O nee wacht, ik lees net "callcentre", dan bedoel ik Cheryl, Shaniqua, Beyonce en Latonya-Jones.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat jij je collega's het liefst wil versieren...............
Quirine en Dieudonne en Geraldine en Willemijn en Roeline en zo.
O, ik vind de mensen op kantoor ook wel leuk, alleen zijn die dus terughoudender en dat past niet zo bij mij...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
hangt er ook vanaf wat voor kantoor, hier op kantoor nemen de mensen zichzelf nogal te serieus
Uuuuhm.... nou ja, wie weet is het wel zo jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Dat homo's dus ook vrouwelijke smaak qua drankjes hebben? Of is dat een soort "het hoort erbij"?.
Serieus bedoeld
Nee, water. Ik ben van rond de ijstijd, toen hadden we niks anders.quote:
Het is herkenbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vind de mensen op kantoor ook wel leuk, alleen zijn die dus terughoudender en dat past niet zo bij mij...
Mn direct leidinggevende is een leuke vent, kan ook wel met m lachen, maar heb wel altijd het gevoel dat ie op zn woorden let.
De hoeveelheid gekleurden is op 1,5 hand te tellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee wacht, ik lees net "callcentre", dan bedoel ik Cheryl, Shaniqua, Beyonce en Latonya-Jones.
Die moeten nog carriere maken, dus die nemen zichzelf en hun werk wellicht een stuk serieuzerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben parttime en borrel dus soms.
Ik vind die mannen van rond de 50 bij ons echt heel erg grappigDe jongere zijn een stuk serieuzer
Zit wel iets in denk ik ja. Al drink ik wel rode wijn soms, als die te hachelen isquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuhm.... nou ja, wie weet is het wel zo ja
Maar het is geen standaard regel of zo. Er drinken e rgenoeg bier.
Ik denk niet dat het ook zozeer de smaak is maar meer het imago.
Een homo die al vrouwelijk is gaat best met een zoete witte wijn of een cosmopolitan in de kroeg staan, een stoere hetero niet. Terwijl ie het ergens misschien best lekker kan vinden, maar het is niet stoer.
Drinken met bedrijfsuitjes is o zo gevaarlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Het is herkenbaar
Totdat die een paar drankjes op hebben met een uitje
Voor je het weet woon je 2,5 jaar samen met een collegaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drinken met bedrijfsuitjes is o zo gevaarlijk
Ik doelde eigenlijk niet op kleur, maar meer op... hoe noem je dat? Sociale klasse? Maar m'n namen waren idd wel een beetje gekleurd zie ik jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hoeveelheid gekleurden is op 1,5 hand te tellen.
Laatste keer bier over mn (vrouwelijke) manager gegooid. Die was niet zo blij.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mate, belangrijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang ie maar geeen Jillz drinktquote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit wel iets in denk ik ja. Al drink ik wel rode wijn soms, als die te hachelen is.
De homo's hier drinken volgens mij idd bier, al weet ik van 1 dat ie idd witte wijn drinkt. Oh well. Cheers.
het zijn eigenlijk allemaal studentenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk niet op kleur, maar meer op... hoe noem je dat? Sociale klasse? Maar m'n namen waren idd wel een beetje gekleurd zie ik jaBehalve Cheryl dan! Maar er had dus ook Tanita en Tanja en Debbie kunnen staan.
Had dat te maken met het feit dat je knoeide over haar heen of met het feit dat je maar met je servetje op haar tieten bleef deppen ook al was alles al droog?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Laatste keer bier over mn (vrouwelijke) manager gegooid. Die was niet zo blij..
Ik hou het ook meestal bij bier. maar soms trekt mijn maag ff geen koolzuur, dan is wijn een prima alternatiefquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang ie maar geeen Jillz drinktDie zijn er namelijk ook.
En rode wijn... lekker. Alleen dat vind ik meer iets voor op de bank thuis of bij het eten in een restaurant. Op stap zou ik dat nooit bestellen. Rose trouwens ook niet, dat associeer ik met een terrasje of ook met eten.
Dus gewoon drinken met mate met collega's en veel drinken met maten!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met mate, belangrijk.
Ik ga altijd op tijd weg
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het ook meestal bij bier. maar soms trekt mijn maag ff geen koolzuur, dan is wijn een prima alternatief.
En ik heb de neiging om wijn als bier te drinken, kort avondje vaak.
Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word van rode wijn heel snel slaperig
Ik doe dan ook altijd voorzichtigquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zo lekker rozig. Is ook vast wel omdat ik het dus bij eten drink en dan na het eten al zittend verder pimpelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, al word ik er eerst heel druk dronken van, daarna suf ik in.
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
Je weet wel; inserten met een liniaal!quote:
Ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben volgens mij wel altijd redelijk braaf geweest op officiele borrels.
Euhm, not likelyquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor je t weet buig je je baas voorover op je bureau en insert je een lineaal met glijmiddel terwijl je z'n tepels bewerkt met de nietmachine. Probeer elkaar dan maar 's op maandga weer normaal recht in de ogen aan te kijken!
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgenquote:
Dat is dan ook logischquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
Telefoon krijg ik automatisch vergoed, laptop krijg je hier bij binnenkomst praktisch en je klauwen gedrukt en ik heb al heel vaak aan een niet slapende manager moeten uitleggen waarom ik geen gratis auto wil. Hier is het dus iets andersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De directeur bij ons gaf laatst een preek dat mensen die geen auto van de zaak nodig hebben, of telefoon, of laptop die ook niet meer aan moeten vragen omdat ze ze toch niet krijgen
om naar je werk te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.quote:
Dat vind ik dus ook, diequote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan ook logisch. Ik hoef niet naar locaties (ja ok, de UK) dus waarom zou ik een leaseauto krijgen?
.
Ja, dan wel. Maar hier in Grun ben ik 1 van de weinige die het met de bus doet. En natuurlijk we hebben ook locatie opdrachten, maar zelfs de secretaresses hebben een leasebak.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is onzin, midden in de stad, beperkte parkeergelegenheid etc.
Ach, ik heb verder niets te klagen ook. Internet thuis wordt vergoed, iPhone, Macbook Pro, standbyvergoeding, OV betaald etc etcquote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, diewas meer omdat die preek kennelijk nodig was en er dus mensen zijn die die dingen aanvragen terwijl ze ze helemaal niet nodig hebben
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, is bij mij vooralomdat ik zo pro-OV en anti-auto ben
Maar nu ik nog minstens een jaar elke dag naar Grun moet, dat een uur trein is, dan 15 minuten wachten op de bus, 5 minuten bussen, 10 minuten moet lopen, en dan 's middags ook terug. Terwijl met de auto het minder dan een uur is... tsja...
Ik heb ge-edit, het scheelt dan idd maar 1:40 per week. Tsja, dat is wel klein ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wijkt door zoiets kleins al van je principes af?
Motoren gaan maar 1 kant op, richting de begraafplaats.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Leasemotor. Goedkoper en toch sneller [ afbeelding ]
Ik moest vanmorgen moeite doen om wakker te blijven in de auto..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
En dan kan ik niet meer slapen onderweg (ja, KAN wel...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |