abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94571505
Goed dat NEC knopen aan het doorhakken is. Otten zal nooit meer terugkomen op zijn oude niveau, en is te blessure gevoelig.
pi_94605516
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Overigens is er weer een speler op proef. De achttienjarige Deen Nicolaj Kohlert van Liverpool.
Geheel volgens verwachting en gewoonte zal hij geen contract krijgen :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:59:32 #128
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94605761
Club Brugge stap dichter bij overgang Vleminckx
vrij. 25 maart 2011

Volgend Het Laatste Nieuws (zeg maar de Belgische versie van het Algemeen Dagblad) lijkt de overstap van Vleminckx naar Club Brugge weer een stuk dichterbij gekomen. De krant meldt dat NEC, nadat een eerder bod van Brugge van de hand gewezen was, inmiddels akkoord gegaan is met een verbeterd bod van 3,5 miljoen euro.

Dit betekent dat Club Brugge nu met de speler zelf mag onderhandelen over een mogelijke overgang. De eerste gesprekken zijn inmiddels achter de rug. Vleminckx staat in ieder geval niet afwijzend tegen een overgang: "Het was een heel leerrijk en positief gesprek. Zij hebben me uitgelegd welke richting ze uitwillen met de club en wat ze van mij verwachten. Ik kon me honderd procent vinden in dat verhaal."

Wel houdt Björn nog een slag om de arm. "Ik neem de tijd om goed na te denken. Ik ben 25 jaar en sta voor een belangrijke keuze. Ik wil de goede beslissing nemen. Alles moet juist zijn: sportief, financieel en familiaal. Ik kan wel zeggen dat ik een goed gevoel heb bij Brugge. Dit is zeker een optie en dus gaan we zeker verder praten. Het zou zeker een stap vooruit zijn."

We houden jullie op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

http://www.detrouwehonden(...)j-overgang-vleminckx

Nog niet echt de financiele klapper waar we op gerekend hebben imho
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:18:53 #129
230675 appeltjap
omdat appel
pi_94606470
Als Vleminckx er nou even 2 maakt tegen Vite$$ zou dat mooi zijn :)
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:24:13 #130
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_94606655
Eentje is genoeg: de winnende :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_94614950
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef Mark het volgende:
Club Brugge stap dichter bij overgang Vleminckx
vrij. 25 maart 2011

Volgend Het Laatste Nieuws (zeg maar de Belgische versie van het Algemeen Dagblad) lijkt de overstap van Vleminckx naar Club Brugge weer een stuk dichterbij gekomen. De krant meldt dat NEC, nadat een eerder bod van Brugge van de hand gewezen was, inmiddels akkoord gegaan is met een verbeterd bod van 3,5 miljoen euro.

Dit betekent dat Club Brugge nu met de speler zelf mag onderhandelen over een mogelijke overgang. De eerste gesprekken zijn inmiddels achter de rug. Vleminckx staat in ieder geval niet afwijzend tegen een overgang: "Het was een heel leerrijk en positief gesprek. Zij hebben me uitgelegd welke richting ze uitwillen met de club en wat ze van mij verwachten. Ik kon me honderd procent vinden in dat verhaal."

Wel houdt Björn nog een slag om de arm. "Ik neem de tijd om goed na te denken. Ik ben 25 jaar en sta voor een belangrijke keuze. Ik wil de goede beslissing nemen. Alles moet juist zijn: sportief, financieel en familiaal. Ik kan wel zeggen dat ik een goed gevoel heb bij Brugge. Dit is zeker een optie en dus gaan we zeker verder praten. Het zou zeker een stap vooruit zijn."

We houden jullie op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

http://www.detrouwehonden(...)j-overgang-vleminckx

Nog niet echt de financiele klapper waar we op gerekend hebben imho
3,5 miljoen is inderdaad vrij weinig... hopelijk wordt het toch wel iets meer
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:58:00 #132
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_94615084
Ik vind dat NEC toch echt in moet zetten op minimaal 5
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:11:46 #133
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_94615842
3.3 :')

Nee, mooi voor Vlem, NEC kan nu eenmaal geen spelers voor 16 miljoen aan Ajax verkopen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_94616004
Ik vind het ook weinig hoor. Pfff.
pi_94616185
3.3 dus. Denk dat er ook niet heel veel meer in zat. NEC heeft een zwakke financiële positie wat Club een hele sterke onderhandelingspositie heeft gegeven. Toch voelt het ergens als een vrij laag bedrag voor de topscorer van de eredivisie.

Vleminckx daarentegen snap ik niet, vanuit België gaat hij die stap naar Engeland echt niet zo snel maken.
pi_94617659
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:18 schreef larry91 het volgende:
3.3 dus. Denk dat er ook niet heel veel meer in zat. NEC heeft een zwakke financiële positie wat Club een hele sterke onderhandelingspositie heeft gegeven. Toch voelt het ergens als een vrij laag bedrag voor de topscorer van de eredivisie.

Vleminckx daarentegen snap ik niet, vanuit België gaat hij die stap naar Engeland echt niet zo snel maken.
3.3 vind ik echt te weinig had echt wel meer kunnen zijn....gewoon het einde van het seizoen afwachten.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:54:49 #137
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_94618097
Wat een raar bedrag voor de topscorer die nog 2 jaar vastligt. Ik had toch wel minstens 6 verwacht eigenlijk, zeker met naar eigen zeggen van Aalbers 'nog 5 serieus geinteresseerde clubs' om de prijs op te drijven.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_94618135
Dubbel gevoel bij deze verkoop. Ik had een hoger bedrag verwacht, en ik denk ook dat NEC dat had kunnen krijgen, wanneer ze hadden gewacht op de zomer. Echter is NEC niet in de positie om dit risico te nemen. Als Björn geblesseerd zou raken in de komende wedstrijden (nu al last van de lies), dan zit je als club met de gebakken peren. Dit kun je niet verkopen richting Knvb (je wil immers naar categorie 3) en ook niet naar Gemeente Nijmegen. je wilt als NEC zijnde groeien en een groter stadion, dan moet de gemeente vertrouwen hebben.

3,3 miljoen is voor een club als NEC veel geld, en we kunnen de investeerders eens wat terugbetalen. Wie weet dat dit motiveert tot extra investeringen.
Al met al, goed nieuws voor Nec, laat dit de weg omhoog zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door BasNijmegen op 25-03-2011 22:06:53 (Bedoel cat 3 natuurlijk) ]
pi_94618334
Ik hoop echt niet dat jullie als club naar Cat1 willen, dat gaat punten kosten. Je bedoelt Cat 3 hopelijk?
Let's pretend we scored a goal YEAH
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:59:40 #140
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_94618379
Toch teleurstellend laag..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_94618816
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik hoop echt niet dat jullie als club naar Cat1 willen, dat gaat punten kosten. Je bedoelt Cat 3 hopelijk?
Ja cat 3 idd :')
pi_94618874
Begrijpelijke keuze dat je dan voor minder gaat, better safe than sorry. Wel jammer dat het ten koste gaat van een clubheld.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_94622406
Had NEC hem voor 1.2 gehaald ? Dan is 3.3 een mooi bedrag zeker voor een club als N.E.C.
pi_94623753
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Had NEC hem voor 1.2 gehaald ? Dan is 3.3 een mooi bedrag zeker voor een club als N.E.C.
1,8
pi_94766980
Jeugdopleiding met FC Oss ten einde, wellicht Gelderse samenwerking?
din. 29 maart 2011

We weten het allemaal nog niet zeker, maar hebben toch van betrouwbare zijde vernomen dat er volgend seizoen het een en ander gaat veranderen met de jeugdopleiding. De huidige partner, FC Oss, speelt in de Topklasse en de eerste ervaringen met een gedeelde jeudgopleiding met een amateurclub zijn niet positief. Hoewel FC Oss kans maakt weer naar de eerste divisie te promoveren, lijkt NEC toch te hebben besloten de koers te verleggen. Dat wil niet zeggen dat de jeugdopleiding weer helemaal zelfstandig wordt.

Enigszins verontrustend is het wel, maar het lijkt erop dat voor de jeugd de samenwerking toch in Gelderland wordt gezocht en wel met de voetbalschool van AGOVV en vitesse. Zeker met het nieuw te bouwen sportcomplex op Papendal zou dat de kosten voor alle betrokken partijen behoorlijk drukken. Bovendien biedt het NEC de ruimte om een ander gebruik te maken van het complex rond de Eendracht. Wellicht wordt een deel van de trainingsvelden opgeofferd voor parkeergelegenheid bij het nieuwe stadion.

Hoewel nog niets definitief is, verontrust het ons wel behoorlijk. Een gedeelde jeugd met andere Gelderse clubs, onze vrienden in het bijzonder, zorgt natuurlijk niet voor de wenselijke clubbinding. We vinden dan ook dat er meteen iets moet gebeuren. Deze plannen moeten we niet afwachten. We willen jullie dan ook vragen om ons in maximaal 100 woorden, geen scheldpartijen a.u.b., te mailen waarom dit een slechte denkrichting is (info@detrouwehonden.nl). Wij zullen deze bijdragen bundelen en aan Carlos Aalbers aanbieden. Uiteraard zullen we ook op de site een bloemlezing uit de ingezonden stukken publiceren. Met het oog op de derby lijkt ons de altijd goed bezochte training op de zaterdag voor de wedstrijd een goed moment om ze te overhandigen. Jullie kunnen ons dus tot aanstaande zaterdag mailen. Doe dat. Een gezamenlijke jeugdopleiding is een eerste stap op een bijzonder heilloos pad!

Never nooit niet dus...samenwerken met die arneppers! :W
pi_94768801
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kruitdampje het volgende:

Never nooit niet dus...samenwerken met die arneppers! :W
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:42:13 #147
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_94768852
Lijkt me toch ook een lastige samenwerking.. Twee min of meer gelijkwaardige clubs in een samenwerking. Naar welke club gaat het grootste talent dan?

Gaat niet gebeuren.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_94770738
1 april komt er weer aan.
pi_94773064
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
1 april komt er weer aan.
Damn...niet eens aan gedacht :P
pi_94786151
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef BasNijmegen het volgende: