Alle creativiteit is uit je gespoeldquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Ynske het volgende:
zucht, wie heeft mn creativiteit gejat?moet nog een layout neerzetten vandaag, en t komt niet van de grond af
Da's knap!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef vamperotica het volgende:
herhaling....
dochterlief van een wedstrijd ( waar ze overigens 2e zijn geworden, voor het eerst meededen bij die organistatie en er 19 teams meededen!![]()
Streetdancequote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's knap!En wat doet ze dan voor wedstrijden?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik heb een dagje vrijquote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, ransaap![]()
Morgen weer werken na een weekje vrij, gaat weer wennen worden
Hoe is het met je heup, oma?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Dikke vette faal, van 18.00 tot 21.00 geslapen![]()
Nu ff Californication kijken zometeen en dan mn nest in
Nah, dat valt me vies tegen van jequote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Dikke vette faal, van 18.00 tot 21.00 geslapen![]()
Nu ff Californication kijken zometeen en dan mn nest in
1 leidingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Ik heb een dagje vrij
Morgen aaf komt de loodgieter een nieuwe leiding trekken. Zwart. 250 euro gvd
Ik denk dat ik hem ga verplaatsen naar Donderdag en Woensdag eerst die lui van de badkamer vraag of ze dat als service willen doen.
Die is aan de beterende hand, morgenochtend weer fysioquote:
Huh whut whut?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, overmorgen heb je glittergelpennen
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 leidingjeetje dat is snel verdiend.
Al weer te werk?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die is aan de beterende hand, morgenochtend weer fysio
Joh neem iemand die op uurtarief werkt.. dit is echt te gek. Al is hij 3 uur bezig dan nog..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar die moet van zolder aangesloten worden, koofje in de douche los en door getrokken worden tot boven in de meterkast (waar hij zomaar zonder te vragen of waarschuwing mijn plank compleet sloopte
zie K&W) en daar vast gemaakt moet worden op de hoofdbuis. Maar ik denk klein uurtje werk ofzo.
Maar ik ga nog wel ff de woningstichting bellen morgen want dat moet toch goedkoper kunnen?
Like noooooooquote:
En toch heb je vandaag een paar uurtjes gemist. Faal-haasquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
En een baan voor Nokmanda en geen bezoek voor Ing
![]()
Ik ben weer bij
Slaaphaas bedoel jequote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
En toch heb je vandaag een paar uurtjes gemist. Faal-haas
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh neem iemand die op uurtarief werkt.. dit is echt te gek. Al is hij 3 uur bezig dan nog..
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En toch heb je vandaag een paar uurtjes gemist. Faal-haas
Wat sneu dat jij maar 14 uur per dag hebt!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek net Comedy Central en zie dat ik ook het Secret Story 14/7 kanaal heb![]()
Mss ga ik wel noooooooooit meer slapen....
En ik blijquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
En een baan voor Nokmanda en geen bezoek voor Ing
![]()
Ik ben weer bij
Erg he?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat sneu dat jij maar 14 uur per dag hebt!
Ik zal wel eens kijken wat anders die woningstichting gozer er voor vraagtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh neem iemand die op uurtarief werkt.. dit is echt te gek. Al is hij 3 uur bezig dan nog..
Je bent niet ziek, je bent kreupel!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ach fuck it toch, ik zat Hank te kijken en te typen en ik ben net wakker en ziek, gimme a break
Zeg dat wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niet ziek, je bent kreupel!
(Maar oke, oke, Hank leidt inderdaad nogal af)
Nee ik zat ff Dating in the Dark te kijkenquote:
Jup. Allangquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
OMFG Marcy en dat vingertelefoongesprek![]()
Qwea, jij hebt m al gezien toch?
De ep dr na ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. AllangDie is alweer oud
Is dit die ep met die zogenaamde zelfmoord van hank?
Fuck, helemaal gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zat ff Dating in the Dark te kijken![]()
Maar ik kan het me zo indenken, dat van die afleiding...
quote:
Jaja, ik altijd alles vertellen en jij heul niks, die vlieger gaat niet op sick puppyquote:
Nou, kom op, vertel eens?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, ik altijd alles vertellen en jij heul niks, die vlieger gaat niet op sick puppy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |