Ik had gister ook alles aan kant gemaakt voor bezoek dus netjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nog meer, want schoonmoeders belde net dat de Australische oom/neef/whatever een griepje heeft, dus ze komen niet
Ja, ik kan hier niet tegenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, idd.
Ik dacht dat we het erover eensch waren dat duidelijkheid hoooog in het vaandel staat hier
ik weet t..Ben nu wat dingetjes aan het verzamelen, zodat alles straks in 1 keer kan ( plankies die opgehangen moeten worden, gordijnroedes en zulks... ) alleen is de auto van zoessie ( lees zusje) er gister mee opgehouden toen ik met dochterlief van een wedstrijd ( waar ze overigens 2e zijn geworden, voor het eerst meededen bij die organistatie en er 19 teams meededen!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon even gas erop vamp
13.00 uur begonnen en half 7 klaar met zijn 2en
Nee, nog niet. Hij heeft nogal wat dubbele, en het schijnt dat Feyenoord nogal zeldzaam is. Kan wel kloppen want daar mist ie er nog een hoop van.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Nou, ik ben toch echt geen atletische muis
Rewimo, is Christan zijn boek al vol?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, idd.
Ik dacht dat we het erover eensch waren dat duidelijkheid hoooog in het vaandel staat hier
en nee ik heb niet gerotzooidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Asfalt, maar even uitblazen dan, als je zo hard hebt gewerkt
Yns, doe eens duidelijk ja
Zo, eet smakelijk allemaal:
[ afbeelding ]
Waar zit je dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Jullie moeten niet van me schrikken hoor ik ben nog lang niet zielug.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Jullie moeten niet van me schrikken hoor ik ben nog lang niet zielug.
Op een eetkamerstoel voor een aftandse pcquote:
Ah, vandaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Op een eetkamerstoel voor een aftandse pc
We moeten eerst nog een lading plakken en dan ga ik de ruiltopics langsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef nieslief het volgende:
Rewimo ik heb net een topic geopend in FHF daar heb ik ook een lijstje staan met mijn dubbelen. Kijk daar anders eens. Van feyenoord heb ik zowiezo dubbelen.
De OP was mij verteld is niet helemaal duidelijk dus kijk aub alleen naar de nummertjes
Zullen we het er maar op houden dat ik nog op mijn beide beentjes sta.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe gaat ie nu, met jou, en met de jongens?
Hoest met de poezels?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
en nee ik heb niet gerotzooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
dun oud en schattig (en die andere gewoon liefquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef nieslief het volgende:
Te dik..... ondeugend en vreselijk lief.
En de jouwe dan??
Jup!quote:
Tot morgenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef nieslief het volgende:
![]()
Ik ga weer liggen ik kom morgen wel even buurten
Ik zie niemand die ik "ken"quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot morgen
Jongens, kijk wie ik vond
Hoe zie je er nu uit 57#
Wut? In US? Neequote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe zie je er nu uit 57#
Op blz. 2 wel![]()
Ll, sta jij er ook in? Nee toch?
Die staat onder mijn linkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut? In US? Nee
Ik zag wel een uberchago foto van ons aller JJH, waarom zou je zoiets in godsnaam daar uploaden
En Tombo linkt een beetje verkeerd, je komt gewoon op de OP terecht terwijl je wilt linken naar JJH op pagina 2 neem ik aan?
Nee daar hebbie niks aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
OhIk was al bang dat Rotterdam weer overgeslagen werd
Toen ik vanochtend naar werk ging begon het ter hoogte van Delft een beetje te natte-sneeuwen. Maar das ook net niks zeg maar.
Een beetje zo'n half slap twijfelsneeuwtje
Heeey, ik dacht vandeweek nog aan jou en vroeg me af waar je was gebeleven.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef nieslief het volgende:
![]()
Ik ga weer liggen ik kom morgen wel even buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |