Ja, wij duimen ook voor jullie hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat is een druk ziekenhuisschema deze week, wel mooi dat Pagans operatie wordt besproken zodat anderen ervan kunnen leren.
En voor jou zal ik duimen dat het goed verloopt met je uitslagen.
![]()
Mijn man loopt ook nog steeds met niet geheelde botten in zijn voet maar die operatie moet nu wachten totdat de nieroperatie achter de rug is.
Dus wij weten ook alles van ziekenhuisbezoekjes af
Dank je wel, ergens helpt het als je je zorgen kunt delen hierquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij duimen ook voor jullie hoor.
Lekker. Genietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Dank je wel, ergens helpt het als je je zorgen kunt delen hier![]()
Ik ga er vandoor, we gaan lekker chinees eten![]()
Ja, die was binnenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef indaha het volgende:
Rewimo jij ook succes morgen![]()
Heeft Christan mijn envelop met voetbalplaatjes gekregen of heeft de post hem weer verdonkermaand
De lichting hier is vandaag op de post gegaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die was binnenHeb ik gemeld hoor, van de week
Hartstikke bedankt!
Jullie zijn geweldig!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Strega het volgende:
De lichting hier is vandaag op de post gegaan.
Oh ik ook. Als Bink heel diep in slaap is en dus niet voor het raam zit als ik thuis kom en ook niet wakker wordt als ik binnen kom. "Bink... Bink??... BINK!!!!!!" En dan gaat het hoofd alsnog omhoog, als mijn hart al haast stil staat van schrik.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat heb ik hier heel vaak stiekem met Othello, dan ligt ie zo stil onder zijn dekentje. Op zich zou het natuurlijk mooi zijn, als dat oude hondje van bijna 17 zo zou gaan. Maar ik por hem dan altijd toch maar gauw even.
Pfff, idd een drukke week, helemaal als je niet helemaal 100 % bentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat ellende hier met al die niet helende breuken en andere niet duidelijk te krijgen aandoeningen.
Mijn aandoening is tenminste wel duidelijk. Ik heb ook best wel een drukke week vind ik zelf
ma gewerkt
di werken en zwemmen
wo gym
do vk controle
vrij z-huis controle+afspraak gastouders
Waarvan er 3 's avonds zijn. Net even naar de beestjes gelopen en nu ben ik wel gesloopt.
wrom hebben jullie geen tv?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
qltel gaat mijn gokkast aansluitenJe moet toch wat als je geen tv kunt kijken
Misschien iemand met een voetbal tegenaan geschopt of zo, dat gebeurt bij ons nog wel eens want bij ons voor is een speeltuintjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit ineens bij ons een barst in ruit naast de voordeur. Geen idee hoe die daar ineens komt.
Schotel is kapoet of zo. In elk geval hebben we geen beeldquote:
Wat een schatjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wat geks, de kleinste kat zat in de voortuin achter een muis aan, mijn man wou de muis helpen ontsnappen maar dat was niet meer nodig want het beest klom gewoon langs de muur naar boven.
Kunnen alle muizen dit of heb ik een atletisch exemplaar gevonden.![]()
In eerst instantie dacht ik dat het soms een vleermuis was, maar ik zie alleen een normale muis
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wat geks, de kleinste kat zat in de voortuin achter een muis aan, mijn man wou de muis helpen ontsnappen maar dat was niet meer nodig want het beest klom gewoon langs de muur naar boven.
Kunnen alle muizen dit of heb ik een atletisch exemplaar gevonden.![]()
In eerst instantie dacht ik dat het soms een vleermuis was, maar ik zie alleen een normale muis
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik voel me al beterNet even een minitukje gedaan en een liter sinaasappelsap op
Heb je voor niks opgeruimd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En nog meer, want schoonmoeders belde net dat de Australische oom/neef/whatever een griepje heeft, dus ze komen niet
Ik zou ook blauwe plekken krijgen als ik rollend door het leven ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Rolt net binnen en is helemaal kapot
Nou, ik zit nu in een heerlijk opgeruimd huis idd.quote:
Wat? Alweeeeeer?quote:
nee, ander binnenpretjequote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Alweeeeeer?![]()
You dirrrrty woman
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Eerst werken toen een lunch
En denk even bij me maat zien vandaag
Hij belde zelf al dat ie het nieuwe huisje al had
Dus ik daar heen hadn ie al wat spullen gebracht en wat rollers en verf.
Ik met me adhd had de roller en verf al in de handen en al in een bakje gedaan stiekum terwijl hij koffie zette.
Hup niet zeuren doorpakken
Gelijk zijn nieuwe flatje maar gesausd in 1 middag kan dioe er zaterdag zo in.
Hij heeft het aan zijn rug om hem alles te laten doen krijg ik ook niet over me hart.
Zelf maar wat wegcijferen woensdag kan ik weer bijkomen.
Zaterdag even helpen met verhuizen is ie zo klaar
quote:
Nou, idd.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Yns is wel van het vaag ende mysterieus doen lately he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |