quote:
Niet naar vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat? Waar?![]()
Another one bites tha dust aaaaah
Een lekkere stifado of souvlaki met een klodder tzatziki sla ik zeker niet afquote:Op maandag 28 februari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet naar vragen.![]()
Of heb je opeens een voorkeur voor grieks ontwikkeld Ingepingelingbipsebaps?
*schuift heel snel aan de kant voor aanstormende AH*quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lekkere stifado of souvlaki met een klodder tzatziki sla ik zeker niet af
Ik ben toch moeier dan ik denk denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ibu, niet ibru![]()
Lekker dat je eindelijk vooruitgang begint te merken
Wil je nog meer lezen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo, gedweild, GFT bak buiten gezet, ook voor het eerst weer zelluf![]()
Brievenbus geweest. En nu zegt mn heup dat t wel weer ff genoeg was![]()
Ik heb pas 1 ibru op vandaag
Nou ja, ze betalen nu ook maar 70% toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
En ze hebben op je werk nog steeds niet iets van 'We komen je wel halen voor een uurtje of drie per dag, je bent niet ziek'?
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
rustig aan stapje voor stapje oh-oh
Ja ja ik geef soms wel wijze raad alleen volg ik ze zelf ook niet altijd op.
Ik ben aardappelragout aan het maken alleen deze keer wil de saus niet inkoken. Heb de prutteltijd wat verlengd hopelijk werkt dat.
Maar zelf ook op je strepen gaan staanquote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt. Of hij met mij mee wil denken.
Ik kan echt nog geen kwartier aan mn eettafel zitten, dus ik zie me nog niet echt achter mn bureau zitten hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
En ze hebben op je werk nog steeds niet iets van 'We komen je wel halen voor een uurtje of drie per dag, je bent niet ziek'?
Oh nee joh, laat dan maar zitten, dan koop ik m zelf wel een keer, ik heb nog zat te lezen, en donderdag krijg ik de nieuwe Koch te leen samen met de logeerhondjesquote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Wil je nog meer lezen?
Heb Vaslav net gemeten, en hij kan niet door de brievenbus. 7 euro port is waanzinnig veel voor één boek.
Vast wel!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt. Of hij met mij mee wil denken.
Bedenk anders nog wat, zodat ik een doos kan vullenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee joh, laat dan maar zitten, dan koop ik m zelf wel een keer, ik heb nog zat te lezen, en donderdag krijg ik de nieuwe Koch te leen samen met de logeerhondjes
Nou dan zout stomme collega maar even op.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan echt nog geen kwartier aan mn eettafel zitten, dus ik zie me nog niet echt achter mn bureau zitten hoor![]()
Ik had net wel een mail van de stomme baas, wanneer ik dacht dat ik beter was, want de stomme collega wil vrij hebben.
Tja als ik dat es wist![]()
De leuke baas en de boekhoudster bellen me echt de hele tijd, gewoon om ff te kletsen , deze baas belt niet , laat niks horen, en dan echt een hele korte mail, terwijl ik vanmorgen die andere twee uitvoerig geupdate heb. Faalneusje
Ik heb echt nog een plank vol staan hier dus dat hoeft echt nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Bedenk anders nog wat, zodat ik een doos kan vullen![]()
Ondine gaat zo op de post.
Kun je hem niet openslaan en dan in een envelop duwen? Scheelt de helft qua dikte.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Wil je nog meer lezen?
Heb Vaslav net gemeten, en hij kan niet door de brievenbus. 7 euro port is waanzinnig veel voor één boek.
Naja precies, ik heb geen zin meer in die ellende dus ik wil het echt eerst goed laten genezen en niet maar gewoon weer doorlopen dr mee, ik heb mn lesje wel geleerdquote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je hem niet openslaan en dan in een envelop duwen? Scheelt de helft qua dikte.
Envoor de heup van oh-oh! Verstandig dat je niet meteen naar je werk gaat, nu eerst zorgen dat je heup weer in orde is voor je hem daarmee gaat lastig vallen.
Eindelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja precies, ik heb geen zin meer in die ellende dus ik wil het echt eerst goed laten genezen en niet maar gewoon weer doorlopen dr mee, ik heb mn lesje wel geleerd
Die heb ik vanmorgen vroeg aan de boekhoudster uit de doeken gedaan, telefonisch.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eindelijk.![]()
Ik vond het al heel knap van je dat je niet begon over de februari maandsluiting.
En jij was zo gek haar telkens te geloven of werd ingepalmd door haar praatjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen vroeg aan de boekhoudster uit de doeken gedaan, telefonisch.
Dat werd es tijd![]()
Die wilde het nooit doen want ze zei altijd " Jij kan dat veel beter"
Catje! Wat een goed idee.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je hem niet openslaan en dan in een envelop duwen? Scheelt de helft qua dikte.
Envoor de heup van oh-oh! Verstandig dat je niet meteen naar je werk gaat, nu eerst zorgen dat je heup weer in orde is voor je hem daarmee gaat lastig vallen.
Ga je in een sling liggen lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu wel ff met de beentjes omhoog met een boek.
Kijken of dat ook helpt ipv toch maar weer een pil.
Mn ibu 600's zijn ook bijna op.
Maar ik heb nog een groot pak 400, en die kan ik dan wel 1,5 nemen
Ik ben gewoon niet moe.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
echt gezond is dat ook niet hoor oh-oh.
ow cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee we zijn nog in de vorige, dit is een fata morgana.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent wel veeleisend hoor. Je hebt al 5 kabouters wil je er nu nog meer?
Succes morgen! Ik mag morgen ook weerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef Strega het volgende:
Ik ga mezelf trakteren op een lush moment.
Morgenochtend vroeg in het ziekenhuis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |