Ja, maar dan moet ik over de netgedweilde keukenvloer.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck dan pis je toch in de gootsteen?
Je moet gewoon bouten, zeg dat dan!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik over de netgedweilde keukenvloer.
En wat nou als ik ook nog per ongeluk een hoopje moet?
Dat je maar een piempie mag krijgen daar waar de zonnos nooit schijntquote:Op maandag 28 februari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Spesjaaaaaaal voor jou Ingepingbipsebabs
Nee zeg, ik ben een laaaaaaadyquote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet gewoon bouten, zeg dat dan!
Schijtlap
Yes pleasequote:Op maandag 28 februari 2011 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat je maar een piempie mag krijgen daar waar de zonnos nooit schijnt
Najaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes please![]()
Bij mij schijnt in geen enkel geschikt gat ooit de zon dus laat maar komen.
Oh nee geen piempie trouwens, daar hou ik niet zo van
Wedden dat jij geen mooie duikboot kan poepen!quote:
Jij knapt dr nog steeds niet op af op dat woord hequote:
We hebben een plonspot, dus hier worden het automatisch al duikbootjesquote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wedden dat jij geen mooie duikboot kan poepen!
Maar die gaan meteen kopje onder, dan moet je filmen ipv foto's makenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben een plonspot, dus hier worden het automatisch al duikbootjes
Irritant he?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten worden ook altijd wakker als ik de dweil pak.
Leuk op onze zwarte vloer. Het lijkt dan net of ik nooit dweil.quote:
Ja das gelijk lekker aanpoten he.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Tip aan mezelf: nooit meer terugkomen van vakantie op de laatste dag van de maand
Da's mooi, kan je dat in het vervolg ook nog eens met haar afwisselenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das gelijk lekker aanpoten he.
Ik heb vanmorgen de boekhoudster telefonisch uitgelegd hoe ze de eindemaand moet doen.
Dat werd es tijd zeg
Dirrrty.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vind het zo leuk dat je mee gaat Deep Riveren in mei!
Nog veel heftigerderder!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt best vies, is dat de lesbo tegenhanger van deepthroaten????
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:
Je zit er wel een beetje mee hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
Je dacht toch ook niet dat 'River Deep Mountain High' (istie goed zo, APK??) over riviertjes en een berg ging?
Ik vind het ook leukquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vind het zo leuk dat je mee gaat Deep Riveren in mei!
Damn, ik lees met helemaal het schompesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Elies, hoe is het eigenlijk met je ebooks? Zat er nog wat voor je bij? Zal wel niet hè, het waren er niet zoveel
OepsIk zou nog een DVD branden voor iemand hier
![]()
![]()
* DVD zoeken gaat
Ja, het was er ook eentje van het ergste soort hoorquote:
Vooral het stapeltje werk voor 1 maart opgeleverd moet worden en dat "Baaf nog wel even kan oppakken" maar ook de meeting die de gehele ochtend duurde, waar mijn input erg gevraagd werd en men het niet nodig vond me even vantevoren op de hoogte te brengen zodat ik me kon voorbereiden. Ik zat in de trein toen gebeld werd waar ik bleef, terwijl men weet dat ik, zeker op zo'n eerste werkdag, nooit vroeg begin.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das gelijk lekker aanpoten he.
Ik heb vanmorgen de boekhoudster telefonisch uitgelegd hoe ze de eindemaand moet doen.
Dat werd es tijd zeg
Ik had gistermiddag - na de hele ochtend in diverse durpen te zijn rondgereden- een oeps momentje toen ik thuis in de garage op de passagiersstoel keek.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Elies, hoe is het eigenlijk met je ebooks? Zat er nog wat voor je bij? Zal wel niet hè, het waren er niet zoveel
OepsIk zou nog een DVD branden voor iemand hier
![]()
![]()
* DVD zoeken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |