Ja, en dan weet de zus ineens wel het verschil tussen een origineel en het fake product van de Actionquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk. Ik voorspel dat je zus het subtiel ter sprake brengt en iets ter compensatie eist wat op z'n minst 5x zoveel waard is als die shit van jou.
Dat kan inderdaad, maar dat zie ik hier niet gebeuren. Zeker gezien we het al hebben meegemaakt bij de dood van mijn pa.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
Vergis je niet: erfenissen, hoe schijnbaar onbeduidend ook, halen vaak het ergste in mensen naar boven. Dan kan een kruisje bevochten worden tot voor de rechter.
LOL!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dan weet de zus ineens wel het verschil tussen een origineel en het fake product van de Action
Ook dat heb ik eerder gehoord. Als ik jou was, zou ik mijn moeder vragen het vast te leggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dat zie ik hier niet gebeuren. Zeker gezien we het al hebben meegemaakt bij de dood van mijn pa.
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder woont nog prima thuis. En, mocht die nood aan de man komen, zou ik dat met alle liefde doen. Totdat er plek is in Huize Avondrood.
Ken jij de moeder van Copycat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken
Zo moeder zo dochter toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ken jij de moeder van Copycat dan?
Ik vind het mooi dat je het doet, dat dan weer wel, maar ik zou het een veel te grote inbreuk op mijn privacy vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.
Gaat prima hier, we zijn donderdag voor het eerst gaan zwemmen, maar zo'n zwembad van 30 graden is best wel koud vergeleken met het gewone bad van 38 graden... dus dat was huilen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Laysa het volgende:
Leandra....hoe is het met u en de baby?
Dat is je toekomst, zo ga je dan vast ook wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Copycat het volgende:
En ik lijk inderdaad best veel op mijn moeder. Alleen is zij wat rustiger en bedachtzamer.
Mijn oom zei altijd "je kunt je eigen ouders toch wel tot hun eind verzorgen" maar dat zou hij na een dementerende (stief)grootvader en een vader die op het eind zo dement als een deur was niemand meer adviseren...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.
Lekker zwemmen met zo'n ukkiequote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat prima hier, we zijn donderdag voor het eerst gaan zwemmen, maar zo'n zwembad van 30 graden is best wel koud vergeleken met het gewone bad van 38 graden... dus dat was huilen.
Maar goed, dat zal een kwestie van wennen zijn, dus dat komt vast goed
Hoe is het met jullie?
Vakanties nooit echt weg kunnen want "vader" zat dan alleen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
Het is een nobel streven, maar verkijk je er niet op hoe pittig dat zou zijn...
LOL... ik gebruik de kinderwagen ook als rollator, valt alleen wat minder opquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker zwemmen met zo'n ukkie![]()
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie![]()
Hier ploeteren we maar gewoon door...als de zon gaat schijnen wordt het vast wat makkelijker![]()
Straks ff met mn oma boodschappen karretje lopend naar de suup....ff een frisse neus halen
Nee, dat weet ik ook. Ik heb bij mijn grootvader met eigen ogen kunnen zien hoe heftig dementie kan zijn en daar ben je als ondeskundige sterveling simpelweg niet tegen opgewassen. Maar als ze door omstandigheden nu haar huis uit zou moeten: mijn deur staat wagenwijd open.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
Het is een nobel streven, maar verkijk je er niet op hoe pittig dat zou zijn...
Mijn oom en tante gingen wel op vakantie, maar de laatste jaren paste ik dan op opa, en het jaar dat ik zwanger was van B. dus al niet meer, want toen was hij al flink aan het dementeren, en als hij dan niet doorhad dat ik er hoorde dan had dat tot vervelende toestanden kunnen leiden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vakanties nooit echt weg kunnen want "vader" zat dan alleen.
Oh, das lekker dan... ik heb alleen maar mijn opa als voorbeeld, de rest van de grootouders gingen allemaal dood voor ze dement hadden kunnen worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me trouwens inderdaad af of mijn moeder dat wel zou willen.
Dementie slaat vaak een generatie over. Ik heb al jaren een voorgevoel dat ik dat dan weer van mijn opa ga erven.
Er zijn tegenwoordig wel aardige medicijnen die het proces redelijk vertragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me trouwens inderdaad af of mijn moeder dat wel zou willen.
Dementie slaat vaak een generatie over. Ik heb al jaren een voorgevoel dat ik dat dan weer van mijn opa ga erven.
Maar ja, die vergeten ze dan weer in te nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel aardige medicijnen die het proces redelijk vertragen.
is ze al geholpen en hoe gaat het met haar?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, mijn oma ligt in het ziekenhuis. Alvast even de erfenis verzekeren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
Wij zaten vroeger eens in een vakantiehuisje in Appelscha, daar verdwaalde mijn broertje in het bos tijdens een slaapwandeling
Ze is nu op de uitslaapkamer en tot zover is alles oke gegaan...Nu maar hopen dat ze met de minst mogelijke trubbels opknaptquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ze al geholpen en hoe gaat het met haar?
oke, het is niet niks op die leeftijdquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is nu op de uitslaapkamer en tot zover is alles oke gegaan...Nu maar hopen dat ze met de minst mogelijke trubbels opknapt
We hebben een zilveren geboortelepel en twee gouden zakhorloges die al heel lang in de familie van mijn man zijn. Gaan over op de oudste zoon. Dus 1 horloge is nu van mijn man, het andere van onze oudste zoon. De andere geboortelepel (die voor onze zoon) hangt nog bij schoonmoeder thuis. Wat er verder is mag de rest van de familie hebben wat mij betreft. En mijn ouders hebben we weinig spullen, dus ook daar mogen ze het wat mij betreft zonder mij verdelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg altijd, ik hoef helemaal niets,,het is mij het gezeik niet waard..
Dus heb ik nog nooit wat gekregen
Posting sluit naadloos aan bij TT, je bent op de goede weg!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
Wij zaten vroeger eens in een vakantiehuisje in Appelscha, daar verdwaalde mijn broertje in het bos tijdens een slaapwandeling
dat is wel fijn voor hemquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is dat slaapwandelen bij hem vanzelf opgehouden toen hij wat ouder werd.
Nee zeker niet....maak me ook best wel zorgen om drquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, het is niet niks op die leeftijd
Oh ik gaf 't bedrijfsnetwerk al de schuldquote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! begint steeds vaker te hikken sinds die invoering van die nieuwe layout. Eerst was het nog eens in de paar dagen, maar nu is het al meerdere keren per dag
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ik gaf 't bedrijfsnetwerk al de schuld.
Haha, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Posting sluit naadloos aan bij TT, je bent op de goede weg!
Preuts Pietje Pukquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging vroegaah gewoon met pyjama en al douchen, omdat 't kan. Ma in paniek, wat ben je nou aan 't doen.
Ik heb mijn hele leven al een hekel aan wandelen gehad, ik begin er niet aan, 's nachts al helemaal nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja.
Ik heb alleen een beetje geslaapwandeld toen ik net op kamers woonde. Stond ik op mijn bed de muur tegen te houden omdat ik dacht dat hij omviel.
quote:'Leraren moeten betere opleiding volgen'
DEN HAAG - Leraren moeten beter opgeleid zijn als ze voor de klas staan. Iedere nieuwe leraar moet ten minste een masteropleiding hebben gevolgd en verplicht bij- en nascholing volgen. Dat adviseert de Onderwijsraad in het rapport 'Naar hogere leerprestaties in het voortgezet onderwijs', dat maandag wordt aangeboden aan minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).
Ze willen iedereen binnen 5 jaar een master laten volgen. De logische vraag, weet je wat dat kostquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Men wordt wakker
Bron: Telegraaf
Je droomde dat je in een RLS zat?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging vroegaah gewoon met pyjama en al douchen, omdat 't kan. Ma in paniek, wat ben je nou aan 't doen.
Er staat "Iedere nieuwe leraar". Daarnaast zijn er inmiddels bakken met geld regulier beschikbaar voor bijscholing. Een vast percentage van het totale budget MOET daar aan besteed wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen binnen 5 jaar een master laten volgen. De logische vraag, weet je wat dat kost? En wie gaat dat betalen?
De overheid niet iig, en dus komt er niets van uit.
Een master hebben en dan tegen een lerarensalaris gaan werken?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen binnen 5 jaar een master laten volgen. De logische vraag, weet je wat dat kost? En wie gaat dat betalen?
De overheid niet iig, en dus komt er niets van uit.
Er zijn inmiddels aardig wat docenten die in deeltijd werken. Daarnaast heb je studieverlof. Nou ja, het is in ieder geval positief dat er op gefocust wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waar haal je de tijd vandaan. Ze gaan er zeker vanuit dat je een master gaat doen naast je 40urige baan?
Dat werkt niet meer voor alle vakken Leandra. Sluit ook niet aan bij de dagelijkse complexe samenleving waarin je meer moet kunnen dan rekenen en schrijven.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Leandra het volgende:
Laat ze maar weer teruggaan naar de leermethodes van 40 jaar geleden, die werkten misschien niet perfect, maar iig beter dan de huidige leermethodes.
quote:Gelukkige tieners scheiden vaker
AMSTERDAM - Mensen die gelukkig waren als tiener hebben een grotere kans om op latere leeftijd te scheiden.
Dit blijkt uit onderzoek aan de Universiteit van Cambridge. In eerste instantie lijkt dit misschien een vreemde uitkomst maar eigenlijk is het best logisch. Onderzoekers kwamen erachter dat mannen en vrouwen die gelukkige tienerjaren beleefden, meer zelfvertrouwen hebben. Hierdoor staan ze positiever in het leven en zullen ze zich eerder terug trekken uit een ongelukkig huwelijk.
Weet ik niet, ik vind het een raar verhaal. Je moet ook maar aannemen dat ze inderdaad gelukkiger waren als kind, misschien verzinnen ze het wel om toch nog goed voor de dag te komen na hun faal-huwelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook al eens eerder onderzoek naar gedaan, toen kwam eruit dat kinderen van gescheiden ouders sneller scheiden. Nu is de uitkomst dat gelukkige kinderen sneller scheiden. Kan ik dan de conclusie trekken dat kinderen van gescheiden ouders gelukkiger zijn?
[..]
quote:De Jager erkende dat een bedrag van circa 6 miljard aan geplande bezuinigingen ook bestempeld kan worden als lastenverzwaringen. Hij benadrukte dat dit iets heel anders is dan belastingverhogingen. Hij noemde de keuze om de zorgtoeslag niet te laten doorgroeien als voorbeeld van een maatregel dat zowel een bezuiniging als een lastenverzwaring is. De discussie hierover noemde hij „een beetje een definitiekwestie” en stelde dat het dan gaat over „de vraag of je door de kat of de hond gebeten wordt”.
Iedere nieuwe leraar dient een drs. te zijn? Dat was juist wat het onderscheid was tussen eerste en tweede graads docent. Mazzel dus voor de tweedegraads docenten. Enerzijds vragen om een master en anderzijds uitloop duurder maken. Een leraren-salaris is sowieso niet echt een vooruitgang ten opzichte van een carrière in het bedrijfsleven.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Men wordt wakker
[..]
Er is niets mis met een leraren-salaris, helemaal niets. In het bedrijfsleven heeft iemand met dezelfde vaardigheden echt niet meer (eerder minder)quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedere nieuwe leraar dient een drs. te zijn? Dat was juist wat het onderscheid was tussen eerste en tweede graads docent. Mazzel dus voor de tweedegraads docenten. Enerzijds vragen om een master en anderzijds uitloop duurder maken. Een leraren-salaris is sowieso niet echt een vooruitgang ten opzichte van een carrière in het bedrijfsleven.
Altijd apart te zien hoe ze maffe regelen willen combineren en verwachten daarmee betere resultaten te bereiken.
Leraar worden wordt door menig student gezien als de gemakkelijke route naar een zeker doch iets lager inkomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is niets mis met een leraren-salaris, helemaal niets. In het bedrijfsleven heeft iemand met dezelfde vaardigheden echt niet meer (eerder minder)
Dat mag nu niet meer, je moet bevoegd zijn of bezig zijn met het behalen van je bevoegdheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan daarbij ken ik verschillende studenten die zelfs zonder diploma of alleen met een bachelor les geven zonder daar voor bevoegd te zijn en dan willen ze de norm dus nog aanscherpen. Hoezo regelgeving is belangrijker dan de praktijk.
Dat mag niet, maar de praktijk blijkt het heel anders te werken. Stel je hebt een gymnasium maar geen afgestudeerde en bevoegde docent klassieke talen. Wat doe je dan? Geen les geven in die vakken of toch maar een student op die positie zetten?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag nu niet meer, je moet bevoegd zijn of bezig zijn met het behalen van je bevoegdheid.
Ze zitten in 10 of 11 (wordt nu anders genoemd), kijk maar waar ze uitkomen zonder er iets extra's voor te hoeven doen. 't Gaat inderdaad vanzelf (kijk ook naar de uitlooptoeslag)quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leraar worden wordt door menig student gezien als de gemakkelijke route naar een zeker doch iets lager inkomen.
Natuurlijk is er een situatie ontstaan waarbij het schering en inslag was vanwege gebrek aan docenten. Maar er wordt nu, in ieder geval bij ons, door de inspectie echt beter op gelet. Althans, dat hoor ik van collega's op vestigingen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag niet, maar de praktijk blijkt het heel anders te werken. Stel je hebt een gymnasium maar geen afgestudeerde en bevoegde docent klassieke talen. Wat doe je dan? Geen les geven in die vakken of toch maar een student op die positie zetten?
Leuk heb je 6 jaar theologie gestudeerd dan ga je echt geen eerste graads docent levensbeschouwing of iets van dien aard worden. Lekker in schaal 10 of 11 beginnen terwijl een theoloog normaal start in schaal 13+ en dat noem jij dan een goed salaris?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zitten in 10 of 11 (wordt nu anders genoemd), kijk maar waar ze uitkomen zonder er iets extra's voor te hoeven doen. 't Gaat inderdaad vanzelf (kijk ook naar de uitlooptoeslag)
http://www.kw1c.nl/Medewe(...)alaristabelopBVE.htm
Maar wat denk je dan dat in het bedrijfsleven verdiend wordt? Ik weet niets over Universitair of Academisch geschoolden maar ik ken wel heel veel HBO-ers in het bedrijfsleven die met minder thuis komen. Vraag en aanbod, het barst van de HBO-ers.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk heb je 6 jaar theologie gestudeerd dan ga je echt geen eerste graads docent levensbeschouwing of iets van dien aard worden. Lekker in schaal 10 of 11 beginnen terwijl een theoloog normaal start in schaal 13+ en dat noem jij dan een goed salaris?
Je verkijkt je volgens mij op het inkomen in het bedrijfsleven. Maar vertel maar, waarmee komen ze dan thuis, wat is een kar met geld?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je vijf jaar astronomie, (experimentele) natuurkunde of wiskunde en dan daarbij een extra jaar om een bevoegdheid tot docent te halen om tegen dat salaris te beginnen terwijl je dan in het bedrijfsleven een kar met geld, een kar onder je kont et cetera erbij krijgt?
http://www.nationaleberoepengids.nl/quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je verkijkt je volgens mij op het inkomen in het bedrijfsleven. Maar vertel maar, waarmee komen ze dan thuis, wat is een kar met geld?
Alsof ik dat niet doequote:Op maandag 28 februari 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nationaleberoepengids.nl/
Google zelf eens luiwammes!
quote:Vandaag stond in het AD dat het startsalaris van universitair geschoolden gemiddeld 2350 euro per maand was. Een P&O'er zal er wel iets onder zitten, dus dan kom je mijn inzies toch wel zeker op 2200 uit. Tenminste als je universitaire geschoold bent.
Maar goed dan dat ik meerdere diploma's heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet doe
[..]
Een beetje werkgever wil helemaal niet meer geconfronteerd worden met headhunters, is compleet passé. Kijk maar bij de vacatures (bemiddeling wordt niet op prijs gesteld)quote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik meerdere diploma's heb.![]()
Doet het goed bij headhunters!
De doelgroep waarop headhunters zich richten zijn niet bedoeld voor de gemiddelde werkgever of baan. Ik heb een prima C.V. in elkaar geflanst en op linkedin staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje werkgever wil helemaal niet meer geconfronteerd worden met headhunters, is compleet passé. Kijk maar bij de vacatures (bemiddeling wordt niet op prijs gesteld)
Nah, dan ben je, als bovengemiddeld, volgende week volop aan het werk denk ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De doelgroep waarop headhunters zich richten zijn niet bedoeld voor de gemiddelde werkgever of baan. Ik heb een prima C.V. in elkaar geflanst en op linkedin staan.
Nee, ik wijs alle aanbiedingen netjes af.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan ben je, als bovengemiddeld, volgende week volop aan het werk denk ik?
Je zit nu echt een beetje in de modus die je af en toe anderen verwijt. Maakt mij niets uit, je wacht maar rustig af, 't komt allemaal vanzelf naar je toequote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik wijs alle aanbiedingen netjes af.![]()
Ik zei toch dat ik netjes een cv in elkaar had gezet. Niet een volledig cv.
Welke modus? Dat ik bijzonder goed besef welke voor en nadelen ik bezit? Sinds wanneer is zelfkennis een zonde?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit nu echt een beetje in de modus die je af en toe anderen verwijt. Maakt mij niets uit, je wacht maar rustig af, 't komt allemaal vanzelf naar je toe![]()
Ik vind het nogal arrogant als je zegt "Ik wacht alle aanbiedingen netjes af", alsof ze op De Kardinaal zitten te wachten. Zo zit de wereld niet in elkaar, voor (bijna) niemandquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke modus? Dat ik bijzonder goed besef welke voor en nadelen ik bezit? Sinds wanneer is zelfkennis een zonde?
hij wacht niet hij wijstquote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het nogal arrogant als je zegt "Ik wacht alle aanbiedingen netjes af", alsof ze op De Kardinaal zitten te wachten. Zo zit de wereld niet in elkaar, voor (bijna) niemand
Ik constateer dat je je rijk rekent en nogal schamper doet over salarissen terwijl het gangbare zaken betreft.
Ik weet niet voor hoeveel procent hij arbeidsongeschikt is. Daarnaast kun je natuurlijk ook weer (wat) beter worden en wel weer goedgekeurd worden voor bepaalde werkzaamheden.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Zonder lullig te willen zijn, maar DK is toch arbeidsongeschikt? En deze houding een pose.
Lezen wat er staat schijnt nogal lastig te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het nogal arrogant als je zegt "Ik wacht alle aanbiedingen netjes af", alsof ze op De Kardinaal zitten te wachten. Zo zit de wereld niet in elkaar, voor (bijna) niemand
Ik constateer dat je je rijk rekent en nogal schamper doet over salarissen terwijl het gangbare zaken betreft.
Nee, mijn houding is niet echte een pose. Ik weet dat ik redelijk pienter ben en ook wat diploma's heb, maar dat de werkelijkheid is dat deze geen werkelijke waarde bezitten, omdat het lichaam de geest dermate beperkt. Niets arrogant lijkt mij aan deze gang van zaken mijns inziens.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Zonder lullig te willen zijn, maar DK is toch arbeidsongeschikt? En deze houding een pose.
En ik ben enorm suf en moet nog een avond gezellig doen. Even een dubbele espresso erin gieten.
Dat zegt iets van jouw misvatting of eigen arrogantie.quote:alsof ze op De Kardinaal zitten te wachten
Dat zou een leuk salaris zijn voor iemand die na zijn masters net begint, maar als ik zie waar dat maximaal naartoe lijkt te gaan dan hoef je er niet op te rekenen dat je lang met het bedrijfsleven kunt concurreren, en met zo'n beperkt toekomstperspectief voor iemand die zo'n investering in z'n toekomst heeft gedaan (stufi wordt immers steeds meer uitgekleed) lijkt de kans me klein dat ze veel leerkrachten gaan krijgen die aan die eisen voldoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zitten in 10 of 11 (wordt nu anders genoemd), kijk maar waar ze uitkomen zonder er iets extra's voor te hoeven doen. 't Gaat inderdaad vanzelf (kijk ook naar de uitlooptoeslag)
http://www.kw1c.nl/Medewe(...)alaristabelopBVE.htm
Begrijp ik dat goed? Waar ik dus ook een pest hekel aan heb. Dat je banen aangeboden krijgt via detachering buro's Ik heb ook snel mijn CV overal weggehaald. Ik zoek het liever zelf. wat ook soms kut is vanwegen een sollicitatie plicht. Oh en als ik het allemaal anders zou moeten doen had ik geschiedenis gestudeerd. Nu vind ik dat rete leuk en toen ik 16 was zat ik tijdens dat uur aan de chocomel in de koffieshop, wat toen nog een koffieshop wasquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lezen wat er staat schijnt nogal lastig te zijn.
[..]
Nee, mijn houding is niet echte een pose. Ik weet dat ik redelijk pienter ben en ook wat diploma's heb, maar dat de werkelijkheid is dat deze geen werkelijke waarde bezitten, omdat het lichaam de geest dermate beperkt. Niets arrogant lijkt mij aan deze gang van zaken mijns inziens.
[..]
Dat zegt iets van jouw misvatting of eigen arrogantie.
we lezen allemaal wel eens wat verkeerdquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn begrijp ik het niet helemaal, hoeft ook niet, maar als de diploma's geen waarde hebben door beperkingen, wat is dan de toegevoegde waarde van je cv online zetten? Gewoon om te laten zien waar je je in hebt verdiept? Of kijken hoeveel aanbiedingen je krijgt? Ik noem maar wat hoor, geen idee.quote:[..]
Nee, mijn houding is niet echte een pose. Ik weet dat ik redelijk pienter ben en ook wat diploma's heb, maar dat de werkelijkheid is dat deze geen werkelijke waarde bezitten, omdat het lichaam de geest dermate beperkt. Niets arrogant lijkt mij aan deze gang van zaken mijns inziens.
toen ik 16 was had ik geen geschiedenis dacht ik, maar wel toen ik een jaar of 13/14 was. Ook niks van opgestoken, die leraar gebruikte proefwerken van de jaren ervoor en zo had je alle antwoorden al. Daar scoorde je je cijfers mee en dan kon dat compenseren met het slechte cijfer op je examen. Triest eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Begrijp ik dat goed? Waar ik dus ook een pest hekel aan heb. Dat je banen aangeboden krijgt via detachering buro's Ik heb ook snel mijn CV overal weggehaald. Ik zoek het liever zelf. wat ook soms kut is vanwegen een sollicitatie plicht. Oh en als ik het allemaal anders zou moeten doen had ik geschiedenis gestudeerd. Nu vind ik dat rete leuk en toen ik 16 was zat ik tijdens dat uur aan de chocomel in de koffieshop, wat toen nog een koffieshop was
Ik lees ook dat je jezelf nogal tegen aan het spreken bent. Maar nu eerst eten kokenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zegt iets van jouw misvatting of eigen arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |