Ja, en dan weet de zus ineens wel het verschil tussen een origineel en het fake product van de Actionquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk. Ik voorspel dat je zus het subtiel ter sprake brengt en iets ter compensatie eist wat op z'n minst 5x zoveel waard is als die shit van jou.
Dat kan inderdaad, maar dat zie ik hier niet gebeuren. Zeker gezien we het al hebben meegemaakt bij de dood van mijn pa.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Disana het volgende:
Vergis je niet: erfenissen, hoe schijnbaar onbeduidend ook, halen vaak het ergste in mensen naar boven. Dan kan een kruisje bevochten worden tot voor de rechter.
LOL!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dan weet de zus ineens wel het verschil tussen een origineel en het fake product van de Action
Ook dat heb ik eerder gehoord. Als ik jou was, zou ik mijn moeder vragen het vast te leggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dat zie ik hier niet gebeuren. Zeker gezien we het al hebben meegemaakt bij de dood van mijn pa.
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder woont nog prima thuis. En, mocht die nood aan de man komen, zou ik dat met alle liefde doen. Totdat er plek is in Huize Avondrood.
Ken jij de moeder van Copycat dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken
Zo moeder zo dochter toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ken jij de moeder van Copycat dan?
Ik vind het mooi dat je het doet, dat dan weer wel, maar ik zou het een veel te grote inbreuk op mijn privacy vinden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.
Gaat prima hier, we zijn donderdag voor het eerst gaan zwemmen, maar zo'n zwembad van 30 graden is best wel koud vergeleken met het gewone bad van 38 graden... dus dat was huilen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Laysa het volgende:
Leandra....hoe is het met u en de baby?
Dat is je toekomst, zo ga je dan vast ook wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Copycat het volgende:
En ik lijk inderdaad best veel op mijn moeder. Alleen is zij wat rustiger en bedachtzamer.
Mijn oom zei altijd "je kunt je eigen ouders toch wel tot hun eind verzorgen" maar dat zou hij na een dementerende (stief)grootvader en een vader die op het eind zo dement als een deur was niemand meer adviseren...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou daar echt geen probleem mee hebben. Maar nu draag ik mijn moeder ook redelijk op handen.
Lekker zwemmen met zo'n ukkiequote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat prima hier, we zijn donderdag voor het eerst gaan zwemmen, maar zo'n zwembad van 30 graden is best wel koud vergeleken met het gewone bad van 38 graden... dus dat was huilen.
Maar goed, dat zal een kwestie van wennen zijn, dus dat komt vast goed
Hoe is het met jullie?
Vakanties nooit echt weg kunnen want "vader" zat dan alleen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
Het is een nobel streven, maar verkijk je er niet op hoe pittig dat zou zijn...
LOL... ik gebruik de kinderwagen ook als rollator, valt alleen wat minder opquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker zwemmen met zo'n ukkie![]()
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie![]()
Hier ploeteren we maar gewoon door...als de zon gaat schijnen wordt het vast wat makkelijker![]()
Straks ff met mn oma boodschappen karretje lopend naar de suup....ff een frisse neus halen
Nee, dat weet ik ook. Ik heb bij mijn grootvader met eigen ogen kunnen zien hoe heftig dementie kan zijn en daar ben je als ondeskundige sterveling simpelweg niet tegen opgewassen. Maar als ze door omstandigheden nu haar huis uit zou moeten: mijn deur staat wagenwijd open.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Leandra het volgende:
Het is een nobel streven, maar verkijk je er niet op hoe pittig dat zou zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |