Mijn oom en tante gingen wel op vakantie, maar de laatste jaren paste ik dan op opa, en het jaar dat ik zwanger was van B. dus al niet meer, want toen was hij al flink aan het dementeren, en als hij dan niet doorhad dat ik er hoorde dan had dat tot vervelende toestanden kunnen leiden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vakanties nooit echt weg kunnen want "vader" zat dan alleen.
Oh, das lekker dan... ik heb alleen maar mijn opa als voorbeeld, de rest van de grootouders gingen allemaal dood voor ze dement hadden kunnen worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me trouwens inderdaad af of mijn moeder dat wel zou willen.
Dementie slaat vaak een generatie over. Ik heb al jaren een voorgevoel dat ik dat dan weer van mijn opa ga erven.
Er zijn tegenwoordig wel aardige medicijnen die het proces redelijk vertragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me trouwens inderdaad af of mijn moeder dat wel zou willen.
Dementie slaat vaak een generatie over. Ik heb al jaren een voorgevoel dat ik dat dan weer van mijn opa ga erven.
Maar ja, die vergeten ze dan weer in te nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel aardige medicijnen die het proces redelijk vertragen.
is ze al geholpen en hoe gaat het met haar?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
O ja, mijn oma ligt in het ziekenhuis. Alvast even de erfenis verzekeren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
Wij zaten vroeger eens in een vakantiehuisje in Appelscha, daar verdwaalde mijn broertje in het bos tijdens een slaapwandeling
Ze is nu op de uitslaapkamer en tot zover is alles oke gegaan...Nu maar hopen dat ze met de minst mogelijke trubbels opknaptquote:Op maandag 28 februari 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ze al geholpen en hoe gaat het met haar?
oke, het is niet niks op die leeftijdquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is nu op de uitslaapkamer en tot zover is alles oke gegaan...Nu maar hopen dat ze met de minst mogelijke trubbels opknapt
We hebben een zilveren geboortelepel en twee gouden zakhorloges die al heel lang in de familie van mijn man zijn. Gaan over op de oudste zoon. Dus 1 horloge is nu van mijn man, het andere van onze oudste zoon. De andere geboortelepel (die voor onze zoon) hangt nog bij schoonmoeder thuis. Wat er verder is mag de rest van de familie hebben wat mij betreft. En mijn ouders hebben we weinig spullen, dus ook daar mogen ze het wat mij betreft zonder mij verdelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zeg altijd, ik hoef helemaal niets,,het is mij het gezeik niet waard..
Dus heb ik nog nooit wat gekregen
Posting sluit naadloos aan bij TT, je bent op de goede weg!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
Wij zaten vroeger eens in een vakantiehuisje in Appelscha, daar verdwaalde mijn broertje in het bos tijdens een slaapwandeling
dat is wel fijn voor hemquote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is dat slaapwandelen bij hem vanzelf opgehouden toen hij wat ouder werd.
Nee zeker niet....maak me ook best wel zorgen om drquote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, het is niet niks op die leeftijd
Oh ik gaf 't bedrijfsnetwerk al de schuldquote:Op maandag 28 februari 2011 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok! begint steeds vaker te hikken sinds die invoering van die nieuwe layout. Eerst was het nog eens in de paar dagen, maar nu is het al meerdere keren per dag
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ik gaf 't bedrijfsnetwerk al de schuld.
Haha, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Posting sluit naadloos aan bij TT, je bent op de goede weg!
Preuts Pietje Pukquote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging vroegaah gewoon met pyjama en al douchen, omdat 't kan. Ma in paniek, wat ben je nou aan 't doen.
Ik heb mijn hele leven al een hekel aan wandelen gehad, ik begin er niet aan, 's nachts al helemaal nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja.
Ik heb alleen een beetje geslaapwandeld toen ik net op kamers woonde. Stond ik op mijn bed de muur tegen te houden omdat ik dacht dat hij omviel.
quote:'Leraren moeten betere opleiding volgen'
DEN HAAG - Leraren moeten beter opgeleid zijn als ze voor de klas staan. Iedere nieuwe leraar moet ten minste een masteropleiding hebben gevolgd en verplicht bij- en nascholing volgen. Dat adviseert de Onderwijsraad in het rapport 'Naar hogere leerprestaties in het voortgezet onderwijs', dat maandag wordt aangeboden aan minister Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).
Ze willen iedereen binnen 5 jaar een master laten volgen. De logische vraag, weet je wat dat kostquote:Op maandag 28 februari 2011 15:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Men wordt wakker
Bron: Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |