Dat is ontzettend dom en naïef van die mensen. Daarmee gooien ze hun eigen ruiten in. Als je op de VVD stemt lever je als werknemer met modaal of minder nog meer geld in en kun je helemaal niet investeren in jezelf, het geld wat je verdient ben je al kwijt voordat je met internetbankieren kunt zien of je geld gestort is. Mensen van vanaf 2-3 keer modaal die houden nog geld over ja als het aan de VVD ligt. Daaronder die dient maar te bukken en te zwijgen, die tellen niet mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef GSbrder het volgende:
Niemand bij mij op werk leeft in de illusie dat ze ineens tienduizenden euro's meer gaan verdienen, maar hopen op een gegeven moment toch wel op middle-management van 40-50k uit te komen. Als je bruto salaris ergens tussen de 20 - 30k ligt en je hoopt meer te gaan verdienen, is het helemaal geen raar idee om VVD te gaan stemmen.
Ja, dat is maar 6000 per jaar verschil. Dat is toch bijna. Na belastingen is dat amper 200 euro per maand.quote:
Hoezo? Vond em wel gevat. Onze rechts vriend erik ontvangt allerlei voordeeltjes. Dat vind ik grappig.quote:
Ben ik het niet mee eens. De categorie 2 - 3 keer modaal (vanaf 70 - 120k) is ongeveer 2-5 % van het Nederlands electoraat. Dat rijmt niet helemaal met de groep die de VVD zegt te vertegenwoordigen. Beetje raar om te denken dat 98% van de VVD-stemmers zelf geen baat bij de VVD-politiek zouden hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is ontzettend dom en naïef van die mensen. Daarmee gooien ze hun eigen ruiten in. Als je op de VVD stemt lever je als werknemer met modaal of minder nog meer geld in en kun je helemaal niet investeren in jezelf, het geld wat je verdient ben je al kwijt voordat je met internetbankieren kunt zien of je geld gestort is. Mensen van vanaf 2-3 keer modaal die houden nog geld over ja als het aan de VVD ligt. Daaronder die dient maar te bukken en te zwijgen, die tellen niet mee.
Links stemt dan ook met zijn portemonnee, terwijl rechts stemt met zijn gevoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De categorie 2 - 3 keer modaal (vanaf 70 - 120k) is ongeveer 2-5 % van het Nederlands electoraat. Dat rijmt niet helemaal met de groep die de VVD zegt te vertegenwoordigen. Beetje raar om te denken dat 98% van de VVD-stemmers zelf geen baat bij de VVD-politiek zouden hebben.
Rechts lullen, rechts vullen. Ik vind huursubsidie voor studenten ook een beetje bedenkelijk, maargoed. Overigens heb ik wel een half jaar stufi terug moeten betalen, dus dat is dan weer een minpunt.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo? Vond em wel gevat. Onze rechts vriend erik ontvangt allerlei voordeeltjes. Dat vind ik grappig.
Ik neem je niets kwalijk, maar ik vond het gewoon grappig. Jij ageert fel tegen die regelingen terwijl je er zelf met volle teugen van geniet. Terwijl ik in de bres spring voor het behoud van de huur- en zorgtoeslag en ik ontvang helemaal niets.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechts lullen, rechts vullen. Ik vind huursubsidie voor studenten ook een beetje bedenkelijk, maargoed. Overigens heb ik wel een half jaar stufi terug moeten betalen, dus dat is dan weer een minpunt.
Och, ik zou niet gaan schreeuwen als het afgeschaft wordt. Zo consequent ben ik wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik neem je niets kwalijk, maar ik vond het gewoon grappig. Jij ageert fel tegen die regelingen terwijl je er zelf met volle teugen van geniet. Terwijl ik in de bres spring voor het behoud van de huur- en zorgtoeslag en ik ontvang helemaal niets.
Dat geloof ik best trouwens.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik zou niet gaan schreeuwen als het afgeschaft wordt. Zo consequent ben ik wel.
Ik vind het geen slechte TT hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat geloof ik best trouwens.
Maar wat nou, slechte TT? Topic wordt gelijk bezocht door vreemdelingen.
Oke, nu wordt het echt te gek.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:12 schreef eriksd het volgende:
Ik werk overigens ook bij een subsidieslurper, om het plaatje compleet te maken
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het echt te gek.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is ontzettend dom en naïef van die mensen. Daarmee gooien ze hun eigen ruiten in. Als je op de VVD stemt lever je als werknemer met modaal of minder nog meer geld in en kun je helemaal niet investeren in jezelf, het geld wat je verdient ben je al kwijt voordat je met internetbankieren kunt zien of je geld gestort is. Mensen van vanaf 2-3 keer modaal die houden nog geld over ja als het aan de VVD ligt. Daaronder die dient maar te bukken en te zwijgen, die tellen niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |