Zou ze ook zo bekakt praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past prima bij dat vrijstaande huis en je elitaire gedrag.
Die vallen vervolgens af qua keuze?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Iemand trouwen en kinderen krijgen?.
Jij vloektquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, verder boeit politiek me geen fuck. Eerst zelf maar de zaakjes op orde hebben prive.
Ik heb 112 al gebeld en de ambulance is al onderweg! Niet in paniek raken!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor schat.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar, ja maar, dat is toch de enige manier om je zaken op orde te krijgen?.
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenquote:
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn tante heeft last van paniekaanvallen en irreële angsten. Ze is bang om haar fiets tegen die van een ander neer te zetten omdat die dan kapot kan gaan en die persoon door haar schuld een ongeluk krijgt, ook is ze bang voor glas en voor veel apparaten. Dit heeft ze niet altijd, maar het levert wel een groot probleem op bij werk.
Nu heeft ze wel werk en dat vindt ze heerlijk, maar het kan zomaar zijn dat ze een terugval krijgt en dan ineens weer wekenlang constant paniekaanvallen heeft, weet niet of werkgever dat prettig vindt, de baan die ze nu heeft, is gedeeltelijk gesubsidieerd en dat is goed.
Mijn stiefvader is een uitvreter en verdient helemaal geen vangnet.
Ik vind dus dat er kritischer gekeken moet worden, maar dat kost geld en dat is er niet, dus moeten we op alles bezuinigen (zwrat-wit) ook met die rugzakjes, ik vind het niet handig.
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt een klotedag vandaag zeghoor net dat mijn contract niet verlengd wordt... dus weer opzoek naar een nieuwe baan
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik zou best willen trouwenIs dat erg?
En dan ook nog in een witte jurk
[ afbeelding ]
Das naar idd, lekker begin van de eerste 3 maandenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed he.. eerst single en binnenkort werkeloos.... wat een goed begin van 2011
Wat arrogant zegquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nee, natuurlijk niet, dan ga je de rest van de wereld de schuld geven. Dit is wel FOK! hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is nu de 3e keer in een aantal jaar? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen wat je zelf fout doet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de kerk! (Singles is toch wel een beetje de anti-kinder-kerk)
Nu doet ze brieven in enveloppen en dat vindt ze dus heel fijn, niet nadenken en niets fout kunnen doenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het geval van je tante is wel heel vervelend ja. Is thuis werken geen optie in haar geval?
Ik zou best willen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Nee, trouwen is niet erg, ik wil het zelf alleen niet
Oei, zoals je het nu zegt klinkt het wel een beetje als in bezit zijn vanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou best willen.
Voor de dag, maar ook om te kunnen zeggen dat ik zijn vrouw benKweet niet, is behoorlijk psychisch
Dat is wel prettig ja. Ik weet niet precies wat de plannen zijn van het kabinet betreffende dat soort zaken, daar heb ik me niet voldoende in verdiept...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu doet ze brieven in enveloppen en dat vindt ze dus heel fijn, niet nadenken en niets fout kunnen doen
Thuiswerk zou kunnen, alleen nu helpen ze haar ook met passend werk vinden vanuit de gemeente, weet niet of ze dat ook met thuiswerken doen eigenlijk.
Ik niet. Voel er helemaal niks bij. Kan overigens ook aan de leeftijd liggen, maar ik heb nooit gefantaseerd over trouwen en kinderen krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou best willen.
Voor de dag, maar ook om te kunnen zeggen dat ik zijn vrouw benKweet niet, is behoorlijk psychisch
Moet dat dan perse? Overigens kan je nog steeds een vaste vriendin zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
OK, geen kinderen, niet trouwen dus.
Ik heb geen doel in mijn leven.
Preciesquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei, zoals je het nu zegt klinkt het wel een beetje als in bezit zijn van
Ik ben 30? En ik ook niet, alleen vind ik mn vriend zo leuk dat ik dat nu wel doequote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja. Ik weet niet precies wat de plannen zijn van het kabinet betreffende dat soort zaken, daar heb ik me niet voldoende in verdiept...
[..]
Ik niet. Voel er helemaal niks bij. Kan overigens ook aan de leeftijd liggen, maar ik heb nooit gefantaseerd over trouwen en kinderen krijgen.
Ohja, dat kan ook nog?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dat dan perse? Overigens kan je nog steeds een vaste vriendin zoekenof zo.
Ik ben veel te serieus
60.000 per jaar hmmm...?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nog?
Interesse?.
Misschien dat dat ook meespeelt, iemand die dat gevoel bij je losmaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Ik ben 30? En ik ook niet, alleen vind ik mn vriend zo leuk dat ik dat nu wel doe
Zie m'n bovenstaande postquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kun je weer beter gaan trouwen
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, is dat niet ontzettend ouderwets, de vrouw als bezit van de man?
Ja, zo ging dat bij ons ook, hoorde wat hij verdiende en toen was het gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat dat ook meespeelt, iemand die dat gevoel bij je losmaakt.
Daar heb ik tot nu toe nooit last van gehad. Tot ik hoorde wat HW verdient
Dat eerste hoef je niet voor te trouwenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?
Klopt wel, ik vind het gewoon leuk klinken![]()
Geld is het enige dat teltquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is dan ook mijn bezit, heft dat t op?
Klopt wel, ik vind het gewoon leuk klinken![]()
[..]
Ja, zo ging dat bij ons ook, hoorde wat hij verdiende en toen was het gedaan![]()
Ik zou niet willen dat ik kon zeggen dat hij van mij wasquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste hoef je niet voor te trouwen
Ohwquote:
En om het gebrek aan romantiek en dergelijke te compenseren, mag ik vast wel een mooie Birkin bag uitzoekenquote:
Ik heb nog geëdit, want vond het niet aardig klinken en het was niet waarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geld is het enige dat teltÓók voor de Shakespeare's en Tsjechov's onder ons
Wij mannen zijn altijd gebonden aan de vrouw waar we ons aan binden...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat ik kon zeggen dat hij van mij was
Heb ik gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog geëdit, want vond het niet aardig klinken en het was niet waar
Een wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ohw
[..]
En om het gebrek aan romantiek en dergelijke te compenseren, mag ik vast wel een mooie Birkin bag uitzoeken
Oh, wacht... Da ken nie
Ik ben liever gebonden in onze relatiequote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij mannen zijn altijd gebonden aan de vrouw waar we ons aan binden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |