Ik zie het ook.. in de PTA index zie ik je post in de preview, maar hier staat ie niet .. heel apartquote:
Ik noteer het en neem het mee naar achter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ff 2 printscreens gemaakt en het gemeld backstage
lul nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb het niet over je hatelijke maart-groeten. Maar je online tijd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik noteer het en neem het mee naar je even van achter.
Tof, dank jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik noteer het en neem het mee naar achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef GlowMouse het volgende:
Het moet bij elk topic dat stuk is 1x gebeuren.
ja, dan is mn pauze idd afgelopenquote:
Alweer een lamp stuk? Had je dat een week of 4 geleden ook al niet? Die dingen horen toch langer mee te kunnen gaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaha. Straks. Vanochtend onder het rijden pas geconstateerd jonguh.
Gok dat het toen de andere kant wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Freezer het volgende:
[..]
Alweer een lamp stuk? Had je dat een week of 4 geleden ook al niet? Die dingen horen toch langer mee te kunnen gaan?
Me tooquote:
Ja, met deze was ik een beetje laat; ik dacht laat ik het eens voor zijnquote:
Ik heb altijd reservelampjes bij me, vervangen is nog geen 5 min werk, dus ik vervang ze altijd per stuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:34 schreef Freezer het volgende:
Aaaah is dat de reden dat ik ze per 2 vervang....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |