Misschien moet ik voortaan IRL maar notes gaan uitdelen. Voor de neus van vreemde meisjes gaan staan, dingen opschrijven en zeggen dat ze het mogen inzien in ruil voor seksquote:
Ik zou hem donderdag nog eens bellen, hij kon anders dan wel eens verkocht zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, heb je een tijd afgesproken ?? want vrijdag ga ik naar kleine smurf, als het me een beetje uitkomt wil ik wel mee, dan heb je iig wat tegenwicht
Ok, ik ben tegenwoordig ook spellchecker op FOK!, dus redelijk betrouwbaar wat dat betreft denk ik, ik heb ook niet veel gedaan, alleen echte foutjes en vergeten woordjes (die vindt je spellingscontrole niet) erbij gezet, ik heb geen dingen veranderd ofzo![]()
Maargoed, ik vond het wel leuk om te lezen, en nee, ik ga niet aan de bril
Jaja, nog steeds niet op bed, ik ben voor de TV blijven hangen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:
Password:
Confirm password:
Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven![]()
In het verleden heb ik heel wat personages gebruikt die (sterk) gebaseerd waren op vrienden en kennissenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef ook_gek het volgende:
Uit hobby schrijven is leuk
Ik kan geel snel een verhaal schrijven als iemand dat vraagt. Zeker als het te maken moet hebben met de persoon die het vraagt.
Ik kan ook heel makkelijk een weekend in een verhaal verwerken of een leuke gebeurtenis.
Alleen die spelfouten he....
Ok, als je hulp nodig hebt hoor ik het welquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Misschien moet ik voortaan IRL maar notes gaan uitdelen. Voor de neus van vreemde meisjes gaan staan, dingen opschrijven en zeggen dat ze het mogen inzien in ruil voor seks
[..]
Ik zou hem donderdag nog eens bellen, hij kon anders dan wel eens verkocht zijnWaarschijnlijk niet, klonk meer als een 'komt later wel'-mentaliteit
Zal wel ergens rond het middaguur zijn dan, ik moet daarna nog naar Leiden om een uitlaat voor de Saab te halen en wil rond een uur of 4/5 in Haarlem zijn. Maar ik denk dat het wel losloopt, zo te horen had-ie geen enkel verstand van de 850 en ik inmiddels wel. Heeft me tot nu toe ook geholpen
Ik hoor wel vaker dat mensen vinden dat ik een prettige schrijfstijl heb, dat zeiden ze op TTK ook. Het is niet altijd ieders type verhaal, maar ik schrijf ook overwegend uit hobby en niet per se voor anderen.
Als ik het eenmaal geschreven heb lees ik het zelden nauwkeurig terug totdat het helemaal af is, dus er zullen nog genoeg fouten inzitten en niet alleen qua spelling. Vaak schrijf ik ook 's nachts en dan ben ik al een stuk minder alert, dan sluipt er wel eens een interessant constructie in
Als je het al gedaan hebt is het ook prima, scheelt mij vroeg of laat toch weer wat werk.
En als je nog wat uurtjes door moet komen heb ik nog wel meer liggen
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 28-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 Anne
02. 060 Sounddragon
03. 057 Barcaconia
04. 029 Alexxxxx
05. 016 Dingest
06. 014 BaraCuda
07. 013 Freezer
08. 010 Duvel
09. 008 Alfisti
10. 006 ook_gek
11. 005 Dangel
12. 003 BroesWillems
13. 002 riceboy
14. 002 lipje
15. 001 invine
16. 001 Stokstaart
Reeks-statistieken!
Welcome back.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef invine het volgende:
Hier ben ik al een tijdje niet meer geweest
Ik sein ook altijd evenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:12 schreef Anne het volgende:
Koplamp stuk, resultaat; zo'n 20 mensen die met hun groot licht beginnen te seinen en eentje zelfs die met zijn mistlamp achter begon te knipperen.
Hoezo irritant (en overdreven).
quote:
Ik sein als mensen achterlijke invoegacties doen of zo. Of als ik iemand vriendelijk voor wil laten gaan. Het eerste komt natuurlijk vaker voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik sein eigenlijk alleen als er ergens pliesie staat of als iemand groot licht aan heeft laten staan of als ik iemand voor wil laten/in wil laten voegen.
Ik probeer alleen maar behulpzaam te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Ik sein eigenlijk alleen als er ergens pliesie staat of als iemand groot licht aan heeft laten staan of als ik iemand voor wil laten/in wil laten voegen.
fix dan je koplamp.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:12 schreef Anne het volgende:
![]()
.
Koplamp stuk, resultaat; zo'n 20 mensen die met hun groot licht beginnen te seinen en eentje zelfs die met zijn mistlamp achter begon te knipperen.
Hoezo irritant (en overdreven).
Voor Bara; Morgen weer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |