FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
lijkt me ook niet echt een pratertje dus dan bedenk ik wel watquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze kan misschien iets anders doen, alhoewel ik dat betwijfel
]quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, 2 lezende mannen terwijl er ramen schoongemaakt worden voor een missie...?
jezus blont momentje hier: ik wil zien wat ie leest en doe dus m'n hoofd naar beneden om de kaft te kunnen zienquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
Guido doet lezen.. staan er plaatjes in ?
Ohw wacht.. Fipo gemacht!
Mocht ik in haar schoenen staan dan was ik alsnog blijer geweest met de gigolo, volgens mij stelt dat adelgedoe helemaal niks voorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
als Laura achteraf hoort dat Alex van adel is c.q. ridder en Guido een gigolo, dan heeft ze spijijijijijijijijttttttttttt![]()
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien
Mij stoot ze niet af... Integendeel.....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk mens die Joanna, de arrogantie van haar is gewoon afstotelijk.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mij stoot ze niet af... Integendeel.....
[ afbeelding ]
nee, volgens mij ook niet, maar laura gaat wel voor dit soort dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mocht ik in haar schoenen staan dan was ik alsnog blijer geweest met de gigolo, volgens mij stelt dat adelgedoe helemaal niks voor
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef jugler het volgende:
[..]
jezus blont momentje hier: ik wil zien wat ie leest en doe dus m'n hoofd naar beneden om de kaft te kunnen zien
Zo'n type leek hij mij ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Mylene het volgende:
Alex is er zo op gebrand om na de Secret Story vrienden met Laura te zijn. Hij blijft er maar over door zeiken. Ik vind dat eng. Het is vast zo'n gast die je blijft bellen en stalken.
Mag ik je telefoonnummer?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Mylene het volgende:
Alex is er zo op gebrand om na de Secret Story vrienden met Laura te zijn. Hij blijft er maar over door zeiken. Ik vind dat eng. Het is vast zo'n gast die je blijft bellen en stalken.
Zo dan, binnen en buiten, voorkant en achterkant.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Soury het volgende:
Duhhh Ramen lappen is voor mij ook een missie
De plaatjes van Guido moeten ze vanavond laten zien op het scherm in de woonkamer na het filmpje van M&M.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
als Laura achteraf hoort dat Alex van adel is c.q. ridder en Guido een gigolo, dan heeft ze spijijijijijijijijttttttttttt![]()
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien
Guido leest best veel hoor,, althans wat hij vertelde dan (en ja dat moet je in dit huis met een korreltje zout nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
Guido doet lezen.. staan er plaatjes in ?
Ohw wacht.. Fipo gemacht!
Iid behalve op mijn pjoeterquote:
Pittige boeken? Animal farm?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Guido leest best veel hoor,, althans wat hij vertelde dan (en ja dat moet je in dit huis met een korreltje zout nemen) maar hij heeft best al wat pittige boeken gelezen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De plaatjes van Guido moeten ze vanavond laten zien op het scherm in de woonkamer na het filmpje van M&M.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De plaatjes van Guido moeten ze vanavond laten zien op het scherm in de woonkamer na het filmpje van M&M.
De zijkant nekt me elke keerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo dan, binnen en buiten, voorkant en achterkant.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
'De wereld van sofie'. Een filosofie boek.
lol dat moest ik lezen voor filosofie op de middelbare...lekker laat Gaydo!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Da's gokken.. spannond he?quote:
Meer een roman over de geschiedenis van de filosofie. Volgend bol dan http://www.bol.com/nl/p/n(...)#product_descriptionquote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, alleen is die volgens mij met een wijnrode kast en de rest donkerblauw.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hmm, hier is de schuifpui naar de tuin een struikelpuntje....quote:
Zo van *bam*...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mij stoot ze niet af... Integendeel.....![]()
[ afbeelding ]
Dido met dat Mao shirtjequote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, hier is de schuifpui naar de tuin een struikelpuntje....
On topic: De dames hadden het er over dat dit vanaf nu elke zondag moet?
Klopt, dat is vaak armoe troef .quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mocht ik in haar schoenen staan dan was ik alsnog blijer geweest met de gigolo, volgens mij stelt dat adelgedoe helemaal niks voor
Lol, dat is ook zo, Wat nu als ze er uit is...?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dido met dat Mao shirtjemoest dat ook altijd in BB doen.
zou ik ook doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef jugler het volgende:
Ik zie die camera wel constant Laura bewonderen uit een ander punt
Waarom werd Jo naar achter geroepen door de stem en niet 1 van de "heren"?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
Laura jankjurken: "kunnen die cameramannen dit zelf niet doen"![]()
Ondankbaar lui zwijn!
Die is niet te missen met 2 meterquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef jugler het volgende:
Ik zie die camera wel constant Laura bewonderen uit een ander punt
Omdat schoonmaken, vreten koken en kinderen biggen vrouwenwerk is!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom werd Jo naar achter geroepen door de stem en niet 1 van de "heren"?
Tenzij ze achter een lantaarnpaal gaat staan!quote:
pas op dat je niet weer met aanstekers bekogelt wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat schoonmaken, vreten koken en kinderen biggen vrouwenwerk is!
Bommerinnetje, kom er maar in!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat schoonmaken, vreten koken en kinderen biggen vrouwenwerk is!
De ramen zijn schoon zo te zienquote:
Bommerinnetje net: "ohwnee, je bent niet erger dan anders, hier word ik niet warm of koud van"quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommerinnetje, kom er maar in!Nu is het een goed moment om ook te gaan streamen.
ze heeft de smaak te pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef jugler het volgende:
[..]
een meisje met initiatief, ik houd d'r wel van
Lol, okay dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bommerinnetje net: "ohwnee, je bent niet erger dan anders, hier word ik niet warm of koud van"
De deelnemers: Guido Gijsbers Male Model Gigolo (20) #4quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Nu is er ff tijd. Vraagje. Er wordt hier gesproken over de geaardheid van Guido of over zijn bijverdiensten. Is dat gecheckt of gewoon verzonnen??
Een logische conclusie.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Nu is er ff tijd. Vraagje. Er wordt hier gesproken over de geaardheid van Guido of over zijn bijverdiensten. Is dat gecheckt of gewoon verzonnen??
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De deelnemers: Guido Gijsbers Male Model Gigolo (20) #4
ff lezen (sensatiebak ben ik ook) thnxxx very mquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De deelnemers: Guido Gijsbers Male Model Gigolo (20) #4
ff checken!quote:
EN Laura doet haar koeienaam eer aan met die bonk kauwgum. Het zou verboden moeten worden. Wat tering onelegant is datquote:
Omgquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij een clue in zijn aars verstopt en probeert die te bekijken.. misschien een zeiljacht of een truck ofzo ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij een clue in zijn aars verstopt en probeert die te bekijken.. misschien een zeiljacht of een truck ofzo ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Servio wilde zijn buttplug terug??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Maar zij veroorzaakt het juist miss?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, kan Laura verpleegsteren.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wilde zijn buttplug terug??
Waar is de BBQ gebleven?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
En de eettafel?quote:
Hij heeft last van zijn teen, ingegroeide tennagel werd gesuggereerd, als daar iets aan gedaan moet worden gaat het vast pijn doen, dan kan Laura hem toch verplegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar zij veroorzaakt het juist miss?
hij krijgt nogeens een knalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Mylene het volgende:
Hij probeert weer handtastelijk te worden.
Heeft hij die dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Blue Thunder het volgende:
hijs aan het fappen, en dat getik wat je hoort zijn z'n piercings die tegen elkaar ketsen
hij heeft anders een erg gesloten houdingquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Mylene het volgende:
Hij probeert weer handtastelijk te worden.
psies.. .dus die spirituele koe is gewoon weer dom aan het lullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef jugler het volgende:
[..]
hij heeft anders een erg gesloten houding
Hmm, wie zou de dader/piercer zijn dan?quote:
Vuns!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
da's de enige verklaring die ik kan bedenken
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
das geheim!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie zou de dader/piercer zijn dan?
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op [url=httpb ://forum.fok.nl/topic/1614350/3/50#93419950]zondag 27 februari 2011 23:12[/url] schreef jesje1982 het volgende:
[..]
quote van de dag
Voordat je het in de gaten heb word je wakker met een dikke lip en een cup D en een leuk jurkje en honderd paar schoenen in je bergingquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Darklight het volgende:
Joanna is dus spiritueel zoals ik al zei
Leave Joanna alone!1!!1!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!
Daarom... zo heerlijk nuttelossquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je bent toch niet negatief over Joanna? Joanna probeert het tenminste
Begint een beetje de lurch van dit huis te wordenquote:
Ow ik d8 dat ik het alleen zo dacht, wat een achterbakse troelquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Eerst iemand samen met de huisnicht helemaal kapot proberen te maken en dan zeggen dat je in je spirituele begaafdheid kan voelen dat hij niet lekker in zijn vel zit
she IS dead peoplequote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef versabommie het volgende:
Joanna na het gastoptreden van the living dead aka sofia: I see dead people!
haha lolquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begint een beetje de lurch van dit huis te worden
En hier dezelfde, maar dan met de mooie roodgelakte nageltjesquote:
Die telefoon lijkt ook kutquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef NotYou het volgende:
Oh, weet iemand trouwens waar ik die jas van Joanna kan kopen en die broek en die schoenen?
Staat zeker in die homo-handleiding van je he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Oeh! Oeh! Oeh!..Ik weetut! Ik weetut!.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
Best leuk als er steeds zo'n lijk in beeld komt lopen om te melden dat ze ziek, zwak misselijk, moe of dood is
Die is Thriller aan het naspelen in haar uppiequote:
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap helemaal niet meer van dat gesprek..
hahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die is Thriller aan het naspelen in haar uppie
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef jesje1982 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag truste
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
Ik ben fakking spiritueel begaafd weet je!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ook niet eens willen knuffelen met Alex..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Smerige chantagepraktijken van Joanna.
Honderd paar? Dan is ze bij nog ver in de minderheid..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Voordat je het in de gaten heb word je wakker met een dikke lip en een cup D en een leuk jurkje en honderd paar schoenen in je berging
Met zoveel mensenkennis als Alex heeft, heb je simpelweg geen knuffels meer nodig.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan ook niet eens willen knuffelen met Alex..
Deze vindt ik meer op Sabine Uitslag van het CDA lijken!!!quote:
Lol, dan gaat daar binnenkort vast iemand voor drukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Al die wijven hebben een gave, Aafke ook
noem mij die van Sofia en Sjerrenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ligt Guido nu alweer te slapen?
Lol! Dat klopt, maar het ging mij om de naam, Corpse Bride.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze vindt ik meer op Sabine Uitslag van het CDA lijken!!!
De gave acrobatie te feilloos te kunnen combineren met exhibitionisme?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nadat ie eerst aan zijn ingegroeide nagel heeft lopen punniken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!.
Nagelbijterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, nadat ie eerst aan zijn ingegroeide nagel heeft lopen punniken.
[..]
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!.
Maar haar tsjikkies kunnen vast wel helpen met het ondersteunen/dragen van die borsten!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vragen om een samenvatting in het SV-topic, da's een beetje te veel eer?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Day het volgende:
Als ik nog 1 minuut naar dat gesprek tussen joanna en alex had moeten luisteren, had ik mezelf opgehangen.
[..]
Gerard ook en Alex was ook op weg naar bed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heb ik gemist met iedereen Servio vertrouwen?
samenvatting: IK IK IK IK IK IK .. en jij bent stom.. IKIKIKIKIKIK.. jij niet jij bent stom....IKIKIK honderd miljoen miljard procent ...ikikikikIKIKIKIK neptietentrallalala IKIKIK zeg jij bent mij niet dus stom IK IKIKIKIKIK!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus vragen om een samenvatting in het SV-topic, da's een beetje te veel eer?
En dan ook nog thuis een fakking zware vent hebben die een fakking videorecorde heeft en niet eens fakking pingt maar fakking smst!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet haar fakking zware baan niet en de problemen die ze thuis heeft op te lossen.
Karim weet het van haar en Guidoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat Karim goed gaat vissen.
Cervelaat is de troetelnicht van het huis, kreeg zomaar de halve kluis van Sherrun in de schoot geworpen en zal nu wel een missie krijgen in de trend van : "Cervelaat, immiteer een baksteen!" en daar krijgt hij waarschijnlijk een ton voor in zijn kluis!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Waarom heeft Servio eigenlijk een missie gekregen? Hij heeft toch geld zat?
Of kreeg hij er geen geld voor?
Dat ze het volhoudt zo, arm kind....quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan ook nog thuis een fakking zware vent hebben die een fakking videorecorde heeft en niet eens fakking pingt maar fakking smst!
Dat is een heul fakking zwaar leven hoor! Dat weet ik zeker! Honderd duizend miljard procent!
Niet echt... hij denkt dat ze al iets hadden voor het huisquote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Karim weet het van haar en Guido
Volgens mij vindt jij Hummie nog een zalige chicka.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog zo'n zalige chicka ...
Hummie heeft dit keer zo goed gecast dat ik na twee weken nog altijd geen definitieve favoriet heb..
[ afbeelding ]
servio moest iedereen in het zwembad laten springen dan kreeg hij de BBQ die hij aangevraagd had, dat gebeurde via de telefoonquote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heb ik gemist met iedereen Servio vertrouwen?
Ik heb nu nog geen idee waar het over ging.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus vragen om een samenvatting in het SV-topic, da's een beetje te veel eer?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cervelaat is de troetelnicht van het huis, kreeg zomaar de halve kluis van Sherrun in de schoot geworpen en zal nu wel een missie krijgen in de trend van : "Cervelaat, immiteer een baksteen!" en daar krijgt hij waarschijnlijk een ton voor in zijn kluis!
Hoe veel geld heeft hij in kluis nu? Oh, 2000, drukken!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet echt... hij denkt dat ze al iets hadden voor het huis
Okee! ik dacht dat hij vet twijfelde aan de echtheid vd relatiequote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Niet echt... hij denkt dat ze al iets hadden voor het huis
Daarom is ze nu het huis in gegaan! Om eindelijk voor de fakking eerste keer in haar leven eens iets voor zichzelf te doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ze het volhoudt zo, arm kind....
Karim? 2000 volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe veel geld heeft hij in kluis nu? Oh, 2000, drukken!!!!!
in eerste instantie wel, maar hij ging te ver door gisteren en kwam er niet meer uitquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Okee! ik dacht dat hij vet twijfelde aan de echtheid vd relatie
Gewoon zo'n RC ding compleet met cameraquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef sjaakspark het volgende:
kan er niet iemand even overvliegen met een helikopter om briefjes naar beneden te gooien met de geheimen erop
Dat is echt ontzettend jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
in eerste instantie wel, maar hij ging te ver door gisteren en kwam er niet meer uit
Oh ja, dat is ook zo.... Die neptieten, opgespoten lippen en kledinglijn was ook voor God en vaderland natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daarom is ze nu het huis in gegaan! Om eindelijk voor de fakking eerste keer in haar leven eens iets voor zichzelf te doen!
Oh ja, en haar webwinkeltje natuurlijk...
quote:
En toen kregen ze beiden ineens terminale aids?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
samenvatting: IK IK IK IK IK IK .. en jij bent stom.. IKIKIKIKIKIK.. jij niet jij bent stom....IKIKIK honderd miljoen miljard procent ...ikikikikIKIKIKIK neptietentrallalala IKIKIK zeg jij bent mij niet dus stom IK IKIKIKIKIK!!!
nee dat deed ze voor de kindertjes in de derde wereld!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo.... Die neptieten, opgespoten lippen en kledinglijn was ook voor God en vaderland natuurlijk.
Volgens Monique ging er toch iemand van Fok in het huis inbreken?!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef sjaakspark het volgende:
kan er niet iemand even overvliegen met een helikopter om briefjes naar beneden te gooien met de geheimen erop
En Sofia neemt het ook over??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kan je nou niet gewoon alle gesprekken uit de weg gaan? Dan komt nooit iemand achter je geheim toch? (beetje zoals Guido, gewoon veel slapen)
Dat dus, wat een onuitstaanbaar arrogant kreng is dat.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
Nou Joanna ik zie je praten en ik raak ook opgewonden... ik zou nu graag echt je hart er met een vlechttang uit willen peuren!![]()
Afijn Joanna gaat nog verder praten met Alex: "IK IK IK IK IK IK .. en jij bent stom.. IKIKIKIKIKIK.. jij niet jij bent stom....IKIKIK honderd miljoen miljard procent ...ikikikikIKIKIKIK neptietentrallalala IKIKIK zeg jij bent mij niet dus stom IK IKIKIKIKIK!!!"
maar dan moet je wel sociaal blijven doen anders wordt je steeds genomineerd en vinden de kijkers je lamequote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kan je nou niet gewoon alle gesprekken uit de weg gaan? Dan komt nooit iemand achter je geheim toch? (beetje zoals Guido, gewoon veel slapen)
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens Monique ging er toch iemand van Fok in het huis inbreken?!.
Guidson gaat gesprekken helemaal niet uit de weg, hij pwnt ze!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Oh, blond! Dat snapte ik al fakking niet.....quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee dat deed ze voor de kindertjes in de derde wereld!
Toch heeft hier op fok ook iedereen wel een beetje van Ik Ik, want Ik zie al tig keer "als IK in het huis zou zitten" voorbij komenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
Nou Joanna ik zie je praten en ik raak ook opgewonden... ik zou nu graag echt je hart er met een vlechttang uit willen peuren!![]()
Afijn Joanna gaat nog verder praten met Alex: "IK IK IK IK IK IK .. en jij bent stom.. IKIKIKIKIKIK.. jij niet jij bent stom....IKIKIK honderd miljoen miljard procent ...ikikikikIKIKIKIK neptietentrallalala IKIKIK zeg jij bent mij niet dus stom IK IKIKIKIKIK!!!"
Jij bent zoooo fakking niet spiritueel!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, blond! Dat snapte ik al fakking niet.....
Nee klopt, je kunt veel zeggen maar ik ben geen zweefteef idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent zoooo fakking niet spiritueel!.
Ga jij even lopen jij -bakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Toch heeft hier op fok ook iedereen wel een beetje van Ik Ik, want Ik zie al tig keer "als IK in het huis zou zitten" voorbij komen
Gaat over Alex.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoorde karim ook zeggen: male stripper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |