Die is Thriller aan het naspelen in haar uppiequote:
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik snap helemaal niet meer van dat gesprek..
hahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die is Thriller aan het naspelen in haar uppie
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef jesje1982 het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag truste
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
Ik ben fakking spiritueel begaafd weet je!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ook niet eens willen knuffelen met Alex..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Smerige chantagepraktijken van Joanna.
Honderd paar? Dan is ze bij nog ver in de minderheid..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Voordat je het in de gaten heb word je wakker met een dikke lip en een cup D en een leuk jurkje en honderd paar schoenen in je berging
Met zoveel mensenkennis als Alex heeft, heb je simpelweg geen knuffels meer nodig.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan ook niet eens willen knuffelen met Alex..
Deze vindt ik meer op Sabine Uitslag van het CDA lijken!!!quote:
Lol, dan gaat daar binnenkort vast iemand voor drukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Al die wijven hebben een gave, Aafke ook
noem mij die van Sofia en Sjerrenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ligt Guido nu alweer te slapen?
Lol! Dat klopt, maar het ging mij om de naam, Corpse Bride.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Deze vindt ik meer op Sabine Uitslag van het CDA lijken!!!
De gave acrobatie te feilloos te kunnen combineren met exhibitionisme?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nadat ie eerst aan zijn ingegroeide nagel heeft lopen punniken.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!.
Nagelbijterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, nadat ie eerst aan zijn ingegroeide nagel heeft lopen punniken.
[..]
Weet je wel hoe fakking zwaar dat is?! En dan ook nog zware siliconen hebben! Dat is fakking nog veul zwaarderdererer!.
Maar haar tsjikkies kunnen vast wel helpen met het ondersteunen/dragen van die borsten!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vragen om een samenvatting in het SV-topic, da's een beetje te veel eer?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Day het volgende:
Als ik nog 1 minuut naar dat gesprek tussen joanna en alex had moeten luisteren, had ik mezelf opgehangen.
[..]
Gerard ook en Alex was ook op weg naar bed.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:29 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heb ik gemist met iedereen Servio vertrouwen?
samenvatting: IK IK IK IK IK IK .. en jij bent stom.. IKIKIKIKIKIK.. jij niet jij bent stom....IKIKIK honderd miljoen miljard procent ...ikikikikIKIKIKIK neptietentrallalala IKIKIK zeg jij bent mij niet dus stom IK IKIKIKIKIK!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus vragen om een samenvatting in het SV-topic, da's een beetje te veel eer?
En dan ook nog thuis een fakking zware vent hebben die een fakking videorecorde heeft en niet eens fakking pingt maar fakking smst!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet haar fakking zware baan niet en de problemen die ze thuis heeft op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |