quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De deelnemers: Guido Gijsbers Male Model Gigolo (20) #4
ff lezen (sensatiebak ben ik ook) thnxxx very mquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De deelnemers: Guido Gijsbers Male Model Gigolo (20) #4
ff checken!quote:
EN Laura doet haar koeienaam eer aan met die bonk kauwgum. Het zou verboden moeten worden. Wat tering onelegant is datquote:
Omgquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij een clue in zijn aars verstopt en probeert die te bekijken.. misschien een zeiljacht of een truck ofzo ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij een clue in zijn aars verstopt en probeert die te bekijken.. misschien een zeiljacht of een truck ofzo ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Servio wilde zijn buttplug terug??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
Maar zij veroorzaakt het juist miss?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, kan Laura verpleegsteren.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio wilde zijn buttplug terug??
Waar is de BBQ gebleven?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
En de eettafel?quote:
Hij heeft last van zijn teen, ingegroeide tennagel werd gesuggereerd, als daar iets aan gedaan moet worden gaat het vast pijn doen, dan kan Laura hem toch verplegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Maar zij veroorzaakt het juist miss?
hij krijgt nogeens een knalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Mylene het volgende:
Hij probeert weer handtastelijk te worden.
Heeft hij die dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Blue Thunder het volgende:
hijs aan het fappen, en dat getik wat je hoort zijn z'n piercings die tegen elkaar ketsen
hij heeft anders een erg gesloten houdingquote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Mylene het volgende:
Hij probeert weer handtastelijk te worden.
psies.. .dus die spirituele koe is gewoon weer dom aan het lullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef jugler het volgende:
[..]
hij heeft anders een erg gesloten houding
Hmm, wie zou de dader/piercer zijn dan?quote:
Vuns!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
da's de enige verklaring die ik kan bedenken
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
das geheim!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie zou de dader/piercer zijn dan?
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijke meid!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op [url=httpb ://forum.fok.nl/topic/1614350/3/50#93419950]zondag 27 februari 2011 23:12[/url] schreef jesje1982 het volgende:
[..]
quote van de dag
Voordat je het in de gaten heb word je wakker met een dikke lip en een cup D en een leuk jurkje en honderd paar schoenen in je bergingquote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef Darklight het volgende:
Joanna is dus spiritueel zoals ik al zei
Leave Joanna alone!1!!1!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga dat wicht for the love of god dan halen! Als ze maar van mijn scherm afpleurt!!
Daarom... zo heerlijk nuttelossquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Je bent toch niet negatief over Joanna? Joanna probeert het tenminste
Begint een beetje de lurch van dit huis te wordenquote:
Ow ik d8 dat ik het alleen zo dacht, wat een achterbakse troelquote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
Eerst iemand samen met de huisnicht helemaal kapot proberen te maken en dan zeggen dat je in je spirituele begaafdheid kan voelen dat hij niet lekker in zijn vel zit
she IS dead peoplequote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef versabommie het volgende:
Joanna na het gastoptreden van the living dead aka sofia: I see dead people!
haha lolquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begint een beetje de lurch van dit huis te worden
En hier dezelfde, maar dan met de mooie roodgelakte nageltjesquote:
Die telefoon lijkt ook kutquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef NotYou het volgende:
Oh, weet iemand trouwens waar ik die jas van Joanna kan kopen en die broek en die schoenen?
Staat zeker in die homo-handleiding van je he?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Oeh! Oeh! Oeh!..Ik weetut! Ik weetut!.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef versabommie het volgende:
Best leuk als er steeds zo'n lijk in beeld komt lopen om te melden dat ze ziek, zwak misselijk, moe of dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |